مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

مدارس شاهد به دلیل سطح بالای اساتید آن ، از اهمیت و امتیاز فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشند. همانندسامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، چنانچه دانش آموزان بتوانند نمره و شرایط مورد نظر را برای پذیرش در آزمون مدارس شاهد داشته باشند، وارد مدرسه شاهد می‌شوند. هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 98-99 در مقاطع مختلف متفاوت می‌باشد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر امکان تحصیل در مدارس شاهد برای تمامی دانش‌آموزانی که فرزندان خانواده‌های شاهد نمی‌باشندنیز وجود دارد. با توجه به بالا بودن سطح اساتید و امکانات این مدارس ، دانش‌آموزانی که مایلند در این مدارس مشغول به تحصیل باشند، در صورت دارا بودن شرایط و همچنین کسب نمره قبولی با پرداخت شهریه تعیین شده می توانند در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می‌گردند.

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 98-99 برای والدین و دانش آموزان مدارس غیر شاهد می‌باشد. به دلیل امکانات و همچنین سطح بالای ای مدارس، بسیاری از دانش آموزان مایل به تحصیل می باشند. بنابراین برای خانواده‌های محترم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، تحصیل به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت شهریه ممکن می‌باشد.

 

source: هزینه ثبت نام در مدارس شاهد  98-99-ایران تحصیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی