مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 98 آغاز شد. دبیرستان البرز در دو مقطع اقدام به ثبت نام دانش آموزان در پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم و میان پایه می‌نماید. کلیه دانش آموزان می‌توانند با توجه به شرایط مشخص شده در دفترچه ثبت نام دبیرستان البرز 98-99 نسبت به ثبت نام در سامانه ثبت نام دبیرستان البرز اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه‌مند به شرکت در ثبت نام می‌باشند، لازم است در زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 98 مطابق با سنوات گذشته ، به صورت الکترونیکی صرفا از طریق سامانه ثبت نام دبیرستان البرز برای امکان‌پذیر گشته است. متقاضیان عزیز لازم است ابتدا نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان البرز اقدام نموده و پس از مطالعه دقیق و آگاهی از تمامی بندهای موجود در آن، فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه‌مند به ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 98 می‌باشند، می توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

 

source: شرایط ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم-ایران تحصیل

  • ۹۸/۰۱/۲۲
  • javad qane

دبیرستان البرز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی