مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

در ابتدا ، و قبل از اینکه به دنبال روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی باشید، بهتر است از منابع معتبر برای این آزمون مطلع باشید. اولین شرط شما برای قبولی در آزمون نظام مهندسی، داشتن منابع معتبر می‌باشد. در هنگام خرید منابع، حتماً به سال انتشار کتب مربوطه در منابع دقت نمایید. زیرا سؤالات از همین منابع طرح می‌گردند. بنابراین لازم است که این منابع را به خوبی مطالعه نمایید.

روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی در برخی از رشته‌ها و با توجه به نوع مباحث، می‌تواند متفاوت باشد. مثلاً برای مطالعه کتاب قانون نظام مهندسی، باید به سال انتشاری که نظام مهندسی اعلام می نماید، توجه داشته باشید و از همان کتب استفاده نمایید. همچنین این کتاب را حتماً در زمان آزمون لازم است با خود به همراه داشته باشید.

اما با توجه به مباحث متفاوت این آزمون و همچنین رشته‌های مختلف، جهت اطلاع از روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی و همچنین روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

source: اصول تست زنی در آزمون نظام مهندسی-ایران تحصیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی