مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

بنا به گفته رپیس اداره نیروی انسانی نظام وظیفه عمومی ناجا و طبق قانون وظیفه عمومی مدت زمان خدمت سربازی در سال 97 برای تمامی مشمولین 24 ماه است؛ البته مدت زمان سربازی برای افراد ذکور در کشور ما 30 سال است که دو سال از آن دوره ضرورت می‌باشد و الباقی آن دوره احتیاط و در مواقع جنگ به حساب خواهد آمد.

مشمولینی که در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظتی خدمت می ‌کنند دارای سه ماه کسری خدمت سربازی می باشند و از مزایای ۳ ماه کسری خدمت بهره مند خواهند شد. در صورتیکه آن دسته از افرادی که دارای امریه خدمت سربازی هستند از این امتیاز بهره مند نخواهند بود. برای مشمولینی که برای نیروهای مسلح خدمت می کنند دوره ضرورت آن‌ها به 21 ماه تقلیل می‌ یابد و الباقی ۲۴ ماه باید خدمت کنند.

مدت زمان خدمت در مناطق محروم دارای ۵ ماه کسری خدمت سربازی می باشد و از 24 ماه خدمت آنان کسر می شود و افرادی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند هم دارای شش ماه کسری خدمت سربازی می باشند و آنان نیز از ۲۴ ماه زمان خدمتشان این تعداد ماه گفته شده کسر خواهد شد.  برای مشاوره در خصوص کسری خدمت سربازی بسیج می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

source: راهنمای دریافت کسری خدمت سربازی-ایران تحصیل

  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی