مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

سایت sanjesh.org یکی از مهم‌ترین سایت‌های آموزشی کشور است که داوطلبان و پذیرفته‌شدگان آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون‌های برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، برای انجام امور مربوط به ثبت نام، انتخاب رشته، دریافت کارنامه و اطلاع از نتایج آزمون‌ها به آن مراجعه می‌کنند.
برای استفاده از امکانات سایت sanjesh.org، ابتدا باید در آن ثبت نام کنید. برای این کار، به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. در صفحه باز شده، اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و پس از تایید اطلاعات، کد ملی و رمز عبور خود را دریافت کنید.

سامانه سنجش آموزش کشور sanjesh.orgپس از ثبت نام، می‌توانید از امکانات سایت استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین امکانات سایت sanjesh.org عبارتند از:
ثبت نام در آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون‌های برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور
انتخاب رشته در آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری
دریافت کارنامه آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری
اطلاع از نتایج آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری
ویرایش اطلاعات ثبت نامی
ارسال درخواست و شکایت

معرفی سازمان سنجش آموزش کشور
وزارت علوم و فناوری در سال‌های گذشته بخش جدیدی با عنوان مرکز آزمون‌شناسی را راه‌اندازی کرد. این مرکز وظیفه برگزاری آزمون‌های مختلف در مقاطع تحصیلی، شناسایی استعدادهای نخبه، جذب نیروهای مستعد در سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و برگزاری مسابقات علمی دانشجویی را بر عهده دارد.
مرکز آزمون‌شناسی وزارت علوم با عنوان سازمان سنجش شناخته می‌شود. این سازمان خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف ارزیابی داوطلبان ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:

سنجش سطح سواد و دانش داوطلبان از طریق برگزاری آزمون‌های مختلف در مقاطع متفاوت تحصیلی
شناسایی استعدادهای نخبه و افراد برتر
برگزاری آزمون‌های متفاوت برای سازمان‌های دولتی و غیر دولتی
برگزاری مسابقات و ثبت نام المپیاد‌های علمی دانشجویی در سطوح ملی و بین‌المللی
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن فرایند بسیاری از سازمان ها، تمام خدمات ارائه‌شده‌توسط سازمان سنجش نیز به صورت مجازی ارائه می‌شود.

در سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، برای هر یک از آزمون‌های دانشگاه‌های آموزش عالی، آزمون‌های استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، آزمون‌های ملی زبان، آزمون‌های بین‌المللی و… قسمت جداگانه‌ای در نظر گرفته‌شده‌است.

داوطلبان هر مقطع تحصیلی می‌توانند با مراجعه به هر یک از این قسمت‌ها، اطلاعیه‌های منتشر‌شده‌در خصوص موضوع مورد نظر را مشاهده نمایند و با توجه به زمان و شرایط ذکر‌شده‌برای هر آزمون مراحل مربوط به ثبت نام، پرداخت هزینه، دریافت کارت، اعلام نتایج و… را انجام دهند.


کنکورهای سراسری در سایت سازمان سنجش
سازمان سنجش آموزش کشور وظیفه برگزاری آزمون‌های مهم کشوری، از جمله کنکورهای کاردانی به کارشناسی، کنکور سراسری، کنکور ارشد و آزمون دکتری را بر عهده دارد. داوطلبان هر یک از این آزمون‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و سایر فرآیندهای مربوط به هر آزمون را دریافت نمایند.

کنکور کاردانی

برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را دارند، سایت sanjesh.org سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org در نظر گرفته‌شده‌است. در این سایت، داوطلبان می‌توانند از اطلاعیه‌های منتشر‌شده‌در مورد روند برگزاری آزمون کاردانی مطلع شوند و به قسمت‌های مربوط به ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و برنامه زمانی مراجعه نمایند.

کنکور سراسری

تمامی اقدامات مربوط به ثبت نام، پرداخت هزینه، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج و همچنین گرفتن تاییدیه تحصیلی کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org منتشر می‌شود. سازمان سنجش معمولاً قبل از هر فرآیند، محدوده زمانی قرار گرفتن لینک هر یک از مراحل پذیرش در کنکور را اعلام می‌کند تا داوطلبان آمادگی لازم برای انجام اقدامات مورد نیاز را داشته باشند.

کنکور ارشد

وب‌سایت ارشد سازمان سنجش، یعنی sanjesh.org، مسئولیت انجام تمام مراحل مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج نهایی ارشد را بر عهده دارد. این فرآیندها از طریق بخش مربوط به کارشناسی ارشد سازمان سنجش انجام می‌شود. بنابراین، داوطلبان می‌توانند برای انجام هر یک از مراحل کارشناسی ارشد به وب‌سایت ارشد سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

آزمون دکتری

همچنین، بخشی با عنوان سایت دکتری سنجش بر روی وب‌سایت سازمان سنجش قابل‌مشاهده است. آزمون دکتری علاوه بر آزمون کتبی، شامل فرآیند مصاحبه دکتری نیز می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو مرحله به وب‌سایت دکتری سنجش مراجعه کرده و روند هر یک از مراحل آزمون دکتری را پیگیری نمایند.

منبع: B2n.ir/n37592

  • ۰۲/۱۰/۱۸
  • javad qane

نظرات (۱)

  • خرید ظروف یکبارمصرف
  • همیشه با سایت سنجش درگیر بودم خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی