مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۷۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نتایج آزمون نظام مهندسی 98 از مواردی است که متقاضیان اخذ پروانه مهندسی از سازمان نظام مهندسی کشور پس از ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 و شرکت در آزمون منتظر مشاهده و دریافت این مورد می باشند. اخذ پروانه نظام مهندسی برای تمامی مهندسان عزیز، منوط به همین نتیجه می‌باشد ، مطالعه منابع آزمون در هر رشته ، تمرین و تست زنی ، برنامه‌ریزی، تلاش سخت و… همگی از مواردی است که داوطلبان برای پذیرش در این آزمون بزرگ و دریافت نتیجه مطلوب می بایست در نظر داشته باشند.

نتایج آزمون نظام مهندسی 98 معمولاً دو یا سه ماه پس از برگزاری آزمون نظام مهندسی اعلام می‌گردد. دریافت و مشاهده نتایج به صورت الکترونیک امکان‌پذیر می‌باشد و داوطلبان در هیچ یک از مراحل ثبت نام و … نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت. متقاضیان لازم است در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98 ، به سامانه ایران تحصیل برای مشاهده نتایج خود، مراجعه نمایند.

 

source: زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 در دو دوره می‌باشد. زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 در دوره اول از اواخر بهمن ماه آغاز می‌گردد و تا دهه اول اسفند ادامه می‌یابد. با توجه به شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 و مدارکی که باید در ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 ضمیمه گردد، چنانچه مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد بایستی قبل از پایان مهلت ثبت نام این نواقص را برطرف نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 در دوره دوم در اردیبهشت ماه صورت می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده با توجه به سامانه ثبت نام، اقدامات لازم را انجام دهند. در نحوه ثبت نام و همچنین مدارک و .. تفاوتی بین دو دوره وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است روند ثبت نام در آزمون نظام مهندسی با سایر آزمون‌ها دارای تفاوت‌هایی می‌باشد.

با توجه به راه اندازی سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ایران تحصیل که موجب سهولت کار داوطلبان و همچنین انجام به موقع در زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 می‌گردد ؛ داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 از این سامانه استفاده نمایند.

 

source: زمان ثبت نام نظام مهندسی 98-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

پیرو اطلاعیه سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانی www.inbr.ir ، داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است که همانند شرایط شرکت در سایر آزمون‌های مختلف ، شرایط به صورت عمومی و اختصاصی می‌باشد.

شایان ذکر است که برخی از شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 برای کلیه داوطلبانی در رشته‌های مختلف یکسان می‌باشد. لذا با توجه به راهنمای ثبت نام آزمون مهندسی 98 ، با در نظر گرفتن ضوابط موجود، داوطلبان می‌توانند در این آزمون، شرکت نمایند. ثبت نام برای کلیه متقاضیان در دو دوره از سال صورت می‌پذیرد.

از جمله شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 می‌توان به فاصله‌ای که باید پس از اخذ مدرک و همچنی سابقه کاری باشد، اشاره نمود. با توجه به راهنمای آزمون نظام مهندسی 98 در کلیه مقاطع تحصیلی در رشته های هفت گانه نظام مهندسی، داوطلبان باید پس از گذشت سال های معینی از فارغ التحصیلی، نسبت به ثبت نام، اقدام نمایند.

 

source: شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی 98 ، برای آن دسته از داوطلبانی است که قصد شرکت و کسب موفقیت در آزمون نظام مهندسی را دارند، مناسب می‌باشد. بنابراین و با توجه به این بودجه بندی، متقاضیان متوجه خواهند شد که تعداد سؤالات هر مبحث در آزمون نظام مهندسی به چه میزان است و با توجه به این تعداد و شناخت مباحث مهم، می‌توانند در آزمون موفقیت شایان توجهی را کسب نمایند.

بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی 98 با توجه به متفاوت بودن مباحث در هر رشته مهندسی، یکسان نخواهد بود. بنابراین برای اطلاع از تعداد سوالات هر مبحث در ازمون نظام مهندسی ، لازم است به جدول رشته موردنظر خود مراجعه نمایید و پس از آن، با توجه به این بودجه بندی، انرژی بیشتری برای مباحث مهم بگذارید. اطلاع از بودجه بندی ، خصوصاً در طی چند سال، بسیار مهم و مفید برای برنامه ریزی شما خواهد بود.

برای بسیاری از افرادی که جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اقدام می نمایند شاغل بودن از جمله محدودیت‌هایی است که ممکن است برای برنامه ریزی و مطالعه داشته باشندو به همین دلیل آمادگی در آزمون نظام مهندسی برای آنان کمی سخت باشد. بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی 98 برای این دسته افراد که می‌توانند با توجه به وقت خود از مطالعه مباحث غیر ضروری پرهیز نمایند، بسیار مفید به فایده خواهد بود.

 

source: بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی 98-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

هر ساله بر تعداد فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در تمامی دانشگاه افزوده می‌شود و این موضوع برای کسانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی دارند، کمی نگران‌کننده می باشد و شاید این تصور را داشته باشند که قبولی در آزمون نظام مهندسی، برای آنان امکان پذیر نخواهد بود. واقعیت این است که در این آزمون هر فردی با توجه به اطلاعات خود می‌تواند نتیجه بگیرید.

چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟ در ابتدا و اولین موردی که باید مدنظر قرار دهید این است که چه هدفی دارید؟ مشخص کردن هدف به ما جهت خواهد داد و موجب می‌شود بهترین نتیجه را به دست آوریم. قبولی در آزمون نظام مهندسی امکان پذیر می‌باشد. اما باید پذیرفت که این قبولی خیلی کار ساده‌ای نخواهد بود و با برنامه ریزی و رعایت عوامل بسیار زیادی همراه خواهد بود.

با توجه به رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، تفاوت‌های مقاطع تحصیلی ، همچنین دانش‌های متفاوت افراد، توصیه می‌نماییم که برای اطلاع دقیق در رابطه با این سؤال که چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟ با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل می‌توانند در صورت تمایل برنامه ریزی را در رشته‌های مختلف برای شما انجام دهند.

 

source: قبولی در آزمون نظام مهندسی-ایران تحصیل

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی چگونه است؟ با توجه حجم زیاد مباحث و مطالب در منابع  آزمون نظام مهندسی ، دغدغه بسیاری از داوطلبان برای پذیرش در رشته‌های مختلف این آزمون به سوالاتی مانند نحوه تست زنی که در این زمینه دارند بر می گردد.و علاوه بر آن، نیازی که داوطلبان برای قبولی در آزمون نظام مهندسی به دلیل اخذ پروانه اشتغال دارند، بر اهمیت این آزمون می افزاید.

هر چقدر که شما منابع را به صورت کامل تر مطالعه نموده باشید باز هم نخواهید توانست در این آزمون موفق شوید مگر اینکه روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی را به خوبی آموزش دیده باشید. همچنین ،روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی تا حدود زیادی می‌تواند شما را به عقب یا به جلو بکشاند.

اولین موردی که باید برای بهترین روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی لازم است رعایت نمایید؛ مطالعه دقیق منابع آزمون می‌باشد. زیرا هر چه شما بر مباحث تسلط بیشتری داشته باشید، راحت‌تر خواهید توانست در این آزمون پذیرفته شوید. با توجه به زمان‌بندی آزمون، روش تست زنی درست نقش فوق العاده ای را جهت پذیرش شما ایفا می‌نماید.

 

source: روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی-ایران تحصیل

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

متقاضیان محترمی که قصد ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98 جهت اخذ پروانه را دارند، لازم است ابتدا به صورت الکترونیک هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را پرداخت نمایند. ثبت نام در تمامی رشته‌ها پس از پرداخت هزینه امکان پذیر می‌باشد . لازم به ذکر است در صورت عدم پرداخت ، داوطلبان به فرم ثبت نام دسترسی نخواهند داشت.

پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 رمز عبور و شماره سریالی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که در حکم مجوز ثبت نام محسوب می‌گردد و ادامه مسیر را برای مهندسین عزیز هموار می‌نماید. شایان ذکر است که واجدین شرایط جدید آزمون نظام مهندسی مجوز انجام ثبت نام را خواهند داشت.

مطابق با سنوات گذشته ، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 تنها از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب صورت می‌پذیرد . قبل از پرداخت هزینه، بهتر است داوطلبان به صورت دقیق از شرایط جدید آزمون نظام مهندسی آگاه شوند و اطلاعات لازم را داشته باشند. زیرا در صورتی که هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را پرداخت نمایند و پس از آن متوجه عدم واجد شرایط بودن گردند، امکان برگرداندن هزینه ثبت نام وجود نخواهد داشت.

 

source: پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

جهت ثبت نام مدارس فرهنگ لازم است در سامانه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ نیز ثبت نام نمایند. با توجه به این سامانه، ثبت نام به راحتی امکان پذیر خواهد بود. لذا نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از مدارس وجود نخواهد داشت. تمامی مراحل و ارسال مدارک به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود.

این مدرسه ، از جمله مدارس جدیدی است که امکان ادامه تحصیل را با امکانات بیشتری برای کلیه دانش آموزان عزیز فراهم نموده است. پس از ثبت نام مدارس فرهنگ 98 داوطلبان عزیز لازم است در آزمون ورودی شرکت نمایند و در صورت پذیرفته شدن در آزمون می تواند به ادامه تحصیل بپردازند.

 

source: سامانه ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

inbr.ir سامانه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی است که از جانب سازمان نظام مهندسی کشور در اختیار تمامی متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ساختمان قرار گرفته است شایان ذکر است همان طور که مستحضر هستید مراحل اولیه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی ساختمان چند سالی است صرفا به صورت اینترنتی از درگاه معرفی شده سازمان نظام مهندسی کشور به نشانی www inbr.ir انجام می پذیرد لذا هر گونه مراجعه حضوری متقاضیان محترم به این سازمان بی پاسخ خواهد بود.

inbr.ir تنها مرجع دریافت اطلاعات صحیح و موسخ جهت ثبت نام و شرایط ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98 – 99 خواهد بود لذا متقاضیان محترم حتما جهت به روز بودن اطلاعات خود در زمینه آزمون نظام مهندسی و جزئیات آن سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 inbr.ir را دنبال نمایند شایان ذکر است کلیه متقاضیان محترم جهت اطلاع از آخرین جزئیات شرایط ثبت نام در آزمون های نظام مهندسی – دریافت نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی – اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98 و … از سراسر کشور با سامانه مشاوره تلفنی نظام مهندسی ایران تحصیل تماس بگیرند.

 

source: سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-ایران تحصیل

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

یکی از سؤالاتی که والدین عزیز از مشاورین ایران تحصیل دارند، در رابطه با سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان می‌باشد. در سال‌های گذشته هم‌زمان با انجام ثبت نام حضوری در مدارس، مدیران دبستان‌ها نام دانش‌آموزان و تعداد آنان را یادداشت می‌نمودند و هزینه خرید کتاب را از دانش آموزان دریافت می‌نمودند. پس از توزیع کتاب‌ها به مدارس ، در زمان مقرری دانش‌آموزان می‌توانستند نسبت به دریافت کتاب خود اقدام نمایند.

تغییری که در سال‌های اخیر نسبت به سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان شاهد هستیم ، در رابطه با الکترونیکی شدن سفارش کتاب می‌باشد. بدین صورت که مدیران مدارس ، معمولاً به صورت گروهی تمامی دانش‌آموزان را ثبت نام می‌نمایند و پس از آن بر اساس نام مدرسه و تعداد ثبت‌نام‌های مدارس ، کتب مورد نظر از طرف اداره آموزش و پروش به مدارس مذکور تحویل داده می‌شود و در شهریور ماه اولیای عزیز می‌توانند کتب دانش‌آموز خود را تحویل بگیرند .

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان می‌تواند به صورت یک نفره نیز انجام شود. بدین صورت که کلیه اولیای عزیز چنانچه مایل باشند می‌توانند با توجه به سامانه ثبت نام اینترنتی کتب  تعیین شده، نسبت به خرید کتاب درسی دبستان به صورت فردی اقدام نمایند. بنابراین امکان خرید کتاب هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی امکان‌پذیر است.

 

source: سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان-ایران تحصیل

  • javad qane