مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۱۵ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زمان اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402 مشخص شد. نتایج این آزمون مدتی پس از برگزاری و اتمام مراحل گزینش داوطلبان اعلام خواهد شد. افراد داوطلب برای اطلاع از جزئیات پذیرش در هر مرحله و پذیرش نهایی باید در انتظار انتشار نتایج باشند. افرادی که در این آزمون پذیرش شوند، باید خود را برای دور بعد آماده کنند.

متقاضیانی که در آزمون میانجیگری و داوری شورای حل اختلاف قوه قضاییه ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند، باید مراحل گزینشی تعیین شده را با موفقیت و با نمره حد نصاب طی کنند تا وارد مرحله بعدی گزینش شده تا در میان پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرند. نتایج این آزمون طی چند مرحله اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان هر دوره می‌توانند برای شرکت در دور بعد آماده شوند. معمولا نتایج آزمون داوری و میانجیگری هر مرحله گزینشی پس از اتمام آزمون اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری

تاریخ اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402

👈 گزینش داوطلبان با آزمون و بدون آزمون استخدام منصب داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ چند مرحله انجام می‌شود و نتایج هر یک از مراحل ثبت نام آزمون به صورت مجزا و در بازه‌های زمانی متفاوت اعلام خواهد شد.

👈 افرادی که در رشته‌های شغلی با آزمون منصب داوری یا میانجیگری ثبت نام کرده باشند، در مرحله اول باید در آزمون کتبی و تخصصی حضور یابند. متقاضیان باید حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون حد نصاب را کسب کنند و براساس بالاترین نمرات وارد مرحله بعدی شوند.

👈 داوطلبانی که در ارتباط با تاریخ انتشار نتایج اولیه آزمون داوری و میانجیگری سوال دارند، باید بگوییم که نتایج این مرحله هنوز اعلام نشده است. به محض زمان اعلام نتایج مطالب مقاله به روزرسانی می‌شود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402 مرحله بررسی مدارک

👈 داوطلبانی که متقاضی پذیرش در آزمون داوری و میانجیگری هستند، باید دقت داشته باشند که پذیرش نهایی آنها به این ترتیب است که شرایط تعیین شده را داشته باشند و همه اطلاعات ثبت شده با اطلاعات مدارک آنها همخوانی داشته باشد.

👈در صورت تایید صحت مرحله اول، داوطلبانی که در دوره با آزمون داوری و میانجیگری حداکثر دو برابر ظرفیت شرکت کرده و داوطلبان متقاضی پذیرش بدون آزمون برای مرحله بررسی مدارک فراخوانده می‌شوند و در صورت تایید صحت اطلاعات برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

👈 نتایج این مرحله نیز پس از اتمام فرایند بررسی اعلام می‌شود. زمان اعلام نتایج مرحله بررسی مدارک آزمون داوری و میانجگری هنوز تعیین نشده است.

تاریخ اعلام نتایج آزمون داوری و میانجی گری مرحله نهایی 1402

👈مرحله پایانی گزینش استخدام منصب داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه مرحله آزمون شفاهی یا مصاحبه است که هم برای داوطلبان با آزمون هم برای داوطلبان بدون آزمون برگزار می‌شود.

👈پس از برگزاری مصاحبه، نمرات نهایی داوطلبان با نمره وزنی ۶۰ برای آزمون و 40 برای مصاحبه محاسبه می‌شود و نتایج نهایی به داوطلبان ارائه می‌گردد. از آنجا که هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان مصاحبه و انتشار نتایج آزمون داوری و میانجیگری در مرحله نهایی هنوز تاریخ دقیق تعیین نشده است، هنوز زمان انتشار جواب نهایی و اسامی پذیرفته شدگان هم ارائه نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی استخدامی داوری و میانجیگری این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402

👈آزمون داوری و میانجیگری تحت نظارت مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود .علاوه بر برگزاری فرایند ثبت نام و آزمون، وظیفه نظارت و اجرای دیگر مراحل جذب از جمله انتشار کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج بر عهده این مرکز می‌باشد.

👈با توجه به شیوه گزینش تصمیم بر این است که نتایج به صورت آنلاین از سوی جهاد دانشگاهی اعلام شود. داوطلبان می‌تواند برای مشاهده نتایج به صورت آنلاین به سایت مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایند. مراحل اعلام نتایج آزمون به شکل زیر می‌باشد:

مراجعه کردن به سامانه آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir

انتخاب کردن گزینه ” جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجیگری ”

انتخاب کردن گزینه ” ورود به قسمت با آزمون ” یا ” ورود به بخش بدون آزمون

انتخاب کردن گزینه ” ورود به پروفایل ” در هر دو حالت

وارد نمودن اطلاعات درخواستی کد ملی و کد رهگیری ثبت نام

مشاهده نتایح آزمون و جواب پذیرش

👈در صورت انتشار هرگونه اعلامیه در ارتباط با نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون داوری و میانجیگری مقاله به روزرسانی می‌شود و در جریان آخرین اخبار مربوط به این آزمون قرار خواهید گرفت.

منبع: https://irantahsil.org/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%ac%db%8c%da%af%d8%b1%db%8c/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

خدمت سربازی مهمترین بخش زندگی پسران در ایران است که بعد از سن ۱۸ سالگی تمام، باید به خدمت سربازی بروند و یا ادامه تحصیل دهند و یا برای معافیت اقدام نموده و وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند. در سالهای اخیر درباره خدمت سربازی اقدامات مهم زیادی صورت گرفته‌ است که مهمترین این اقدامات کاهش مدت خدمت سربازی، با توجه به عوامل آب‌و‌هوا، مناطق عملیاتی، بومی و غیربومی بودن است.

مدت خدمت سربازیمدت خدمت سربازی در ایران

👈افرادی که به سن خدمت سربازی می‌رسند، معمولاً اطلاعات دقیقی در ارتباط با مدت زمان خدمت ندارند. مدت زمان خدمت سربازی در شرایط خاصی می‌تواند متفاوت باشد. از سال ۱۳۹۱ تغییرات زیادی برای طول مدت سربازی اعمال نشده بود. به طوری که مدت زمان خدمت کارکنان وظیفه و امریه سربازی ۲۴ ماه در نظر گرفته شد.

👈کمترین مدت زمان سربازی مربوط به کارکنان نظام وظیفه در مناطق درگیر بود که در قانون سال‌های گذشته ۱۸ ماه تصویب شده بود. با توجه به تغییرات ایجاد شده در سال ۹۹ کمترین مدت زمان سربازی ۱۷ ماه بود.

کاهش 3 ماهه خدمت نظام وظیفه سربازی

👈در حال حاضر بر اساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده کل قوا مدت زمان خدمت نظام وظیفه برای سربازان حین خدمت و افراد مشمولی که از این پس اعزام می‌شوند به مدت سه ماه کاهش خواهد یافت. مدت زمان خدمت سربازی از این پس به جای ۲۴ ماه، ۲۱ ماه خواهد بود. لازم به ذکر است که حداقل مدت خدمت سربازی از 17 ماه به 14 ماه کاهش یافته است.

آیا خدمت سربازی به 12 ماه کاهش می یابد؟

طبق آخرین خبر نمایندگان مجلس تصویب کردند که ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به کاهش خدمت سربازی به میانگین 12 ماه اقدام نماید. لازم به ذکر است که تایید شورای نگهبان و ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرای این قانون لازم است. همچنین مشمولان غایب و غیرغایب بالای 30 سال و دارای 2 فرزند یا بیشتر،از خدمت وظیفه عمومی معاف خواهند شد.

طول خدمت کارکنان وظیفه بومی

👈طول مدت خدمت کارکنان وظیفه عمومی در مناطق عادی امریه و غیرنظامی 21 ماه است. مدت زمان خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه بومی در مناطق بد آب و هوایی، درگیری مناطق محروم و عملیاتی 18 ماه است. مدت خدمت کارکنان وظیفه بومی در مناطق امنیتی و درگیر نیز 14 ماه است.

مدت زمان خدمت کارکنان وظیفه غیر بومی

👈مدت زمان خدمت نظام وظیفه کارکنان وظیفه غیر بومی در مناطق عادی امریه و غیر نظامی 18 ماه است. در زمان خدمت سربازی کارکنان وظیفه غیر بومی در مناطق درگیر، بد آب و هوا و مناطق محروم به مدت 18 است.

مدت زمان خدمت برای کارکنان وظیفه غیر بومی در مناطق درگیر و امنیتی 14 ماه است.

نوع مناطق

مدت خدمت سربازی

افراد بومی در مناطق عادی

21 ماه

افراد غیر بومی در مناطق عادی

18 ماه

افراد بومی‌ مناطق عملیاتی یا بد آب‌و‌هوا

21 ماه

مشمولین غیر بومی مناطق عملیاتی یا بد آب‌و‌هوا

18 ماه

مشمولین بومی و غیربومی در مناطق عملیاتی مرزی

14 ماه

👈البته قابل ذکر است که سربازانی که در مناطق عملیاتی و یا مرزی یا بد آب و هوا خدمت سربازی خود را می‌گذرانند نسبت به سربازانی که در مناطق عادی خدمت می‌کنند حقوق بیشتری هم می‌گیرند.

منبع: https://irantahsil.org/%D9%85%D8%AF%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به منظور انجام تمام امور دانشجویی از ابتدای ورود به دانشگاه تا فارغ التحصیلی طراحی شده است. دانشجویان برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان نیاز به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند تا بتوانند با ثبت نام سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان وارد شوند. امروزه تمامی دانشگاه ها با راه اندازی سامانه های آنلاین سعی دارند، امور دانشجویی را برای تحصیل کنندگان آسان تر نمایند.

راهنمای سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سیستم جامع دانشگاهی گلستان تقریباً تمامی دانشگاه های سراسر کشور را پوشش می دهد؛ اما برای استفاده از خدمات دانشگاه فرهنگیان به صورت آنلاین باید وارد سامانه مروارید شوید.

تمامی امور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر استفاده از سایت www.cfu.ac.ir می توانند از ابتدای ورود به دانشگاه تا هنگام فارغ التحصیلی در سایت مروارید فرهنگیان نیز انجام شود.  در ابتدا لازم است هر یک از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یک حساب کاربری در سایت مروارید فرهنگیان ایجاد کرده تا بتوانند با ورود به حساب کاربری خود در این سایت، تمامی امور آموزشی، پژوهشی، مالی و اداری خود را به انجام برسانند.

در سامانه مروارید امکان انجام فعالیت هایی همچون، انتخاب واحد، دریافت کارنامه، مشاهده ریز نمرات درسی، پرداخت هزینه های دانشجویی، تسویه حساب مالی، دریافت تمام گواهی های مورد نیاز دانشجویان مانند گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست های کتبی دانشجویان مانند درخواست مرخصی تحصیلی یا ثبت اعتراض به نمرات و سایر امور دانشجویان، امکان پذیر می باشد. در ادامه به صورت خلاصه قسمت های مختلف این سامانه را بررسی خواهیم کرد.

قسمت 1:در این بخش که با نام (“آموزش”) مشخص شده است. امکاناتی از جمله اطلاعات هویتی، برنامه درسی و امتحانی دانشجو، شهریه، نامه های اداری و… قرار دارد.

قسمت 2: در قسمت “پیشخوان خدمت”  بخش هایی نظیر کارت دانشجویی، درخواست بررسی مشکلات آموزشی، ثبت نام اصلی، ترمیم و تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی وجود دارد که دانشجو می تواند در زمینه مربوطه، امور خود را به انجام برساند.

قسمت 3 : در بخش “ثبت نام” دانشجویان می توانند به امور مربوط به نام نویسی از جمله عملیات ثبت نام، عملیات ترمیم، کنترل های ثبت نام، حذف اضطراری و گزارش های ثبت نام را انجام دهند.

قسمت 4:در منوی “ارزشیابی”، دانشجویان می توانند برای ارزشیابی استاد بپردازند.

قسمت 5: در این قسمت امکان تغییر رمز عبور وجود دارد که دانشجو می تواند در بخش “سیستم” دکمه کاربران را انتخاب و سپس برای تغییر گذرواژه اقدام نمایند.

نحوه ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان مانند سامانه شمیم و سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان، برای تسهیل تمامی امور مربوط به تحصیل ایجاد شده است. برای استفاده از خدمات سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کافی است در ابتدای ورود به دانشگاه، برای دانشجویان یک حساب کاربری در سایت مروارید ایجاد شده تا دانشجویان بتوانند تا اتمام دوره تحصیلی خود، تمامی امور مالی، آموزشی، اداری و دانشجویی خود را به انجام برساند. برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کافی است مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا باید نشانی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان را وارد کنید که همان education.cfu.ac.ir می باشد.

در مرحله بعدی نیاز است شناسه کاربری و گذرواژه خود را در این قسمت وارد کرده و کد امنیتی موجود در صفحه را نیز در قسمت مربوطه وارد نمایید. شناسه کاربری و گذرواژه در همان ابتدا در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

در مرحله بعدی پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می توانید از خدمات سامانه استفاده نمایید.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

سامانه رشد وزارت بهداشت برای داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی پیراپزشکی و پزشکی ازاین وزارتخانه می باشند، ایجاد شده است و کلیه افراد متقاضی می بایست پس از فراغت از تحصیل خود در مناطق مشخص شده توسط وزارت بهداشت خدمت نمایند. گفتنی است این افراد پس از مراجعه به سایت tarhplus.behdasht.gov.ir می‌ توانند خدمات مربوط به ثبت نام طرح خدمت خود را مشاهده نمایند.
همچنین لازم به ذکر است نتیجه بررسی ها و مشخص شدن محل و طول مدت خدمت پزشک یا پیراپزشک پس از انجام فرآیند ثبت نام، در سامانه رشد وزارت بهداشت اعلام می شود.

سامانه رشد وزارت بهداشت

معرفی سامانه رشد وزارت بهداشت

داوطلبان مشمول طرح خدمت نیروی انسانی ۱۴۰۲ باید کلیه اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام، لیست رشته ها، شرایط عمومی و اختصاصی، نحوه ثبت نام و تعیین محل خدمت خود را از طریق مراجعه به سامانه tarhreg.behdasht.gov.ir کسب نمایند. پس پیشنهاد می کنیم به علت وجود سوالات مختلف داوطلبان درباره این پروسه و پیچیده بودن این مراحل، با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ثبت نام و اعلام نتایج تأمین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت بپردازیم.

بررسی ثبت نام طرح خدمت نیروی انسانی

ثبت نام مشمولین غیرپزشک عمومی طرح قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان برای اعزام به انجام خدمت، به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می گیرد.

دانش آموختگان گرامی باید پیش از ثبت نام از تمامی شرایط و ضوابط لازم، مراحل ثبت نام و همچنین به کارگیری طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان وزارت بهداشت آگاهی لازم و کافی را داشته باشند. به همین جهت، دفترچه ای حاوی دستورالعمل های ثبت نام از طریق سامانه مذکور برای دانلود قرار داده شده است.

نکته مهم این که به منظور نام نویسی در این طرح لازم است وضعیت فارغ التحصیلی متقاضیان به طور حتمی از طریق اداره آموزش محل تحصیل به اداره دانش آموختگان وزارت بهداشت اعلام شده باشد که سامانه رشد وزارت بهداشت امکان پیگیری وضعیت این دسته از افراد را نیز فراهم آورده است.

امکانات سامانه رشد وزارت بهداشت

پس از معرفی سامانه رشد وزارت بهداشت نوبت به ذکر امکانات این سامانه می رسد. این امکانات به شرح زیر هستند:

🩺 ثبت نام پیام آوران بهداشت

🩺 ثبت نام مشمولین پزشک و دندانپزشک عمومی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح)

🩺 ثبت نام مشمولین غیرپزشک و غیردندانپزشک عمومی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح)

🩺 ثبت نام دریافت گواهی پایان خدمات یا معافیت از قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان (طرح)

🩺 پرسش و پاسخ و ثبت شکایات

🩺 نظرسنجی

منبع: https://irantahsil.org/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA/

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

اشتباه در ثبت نام کنکور می تواند باعث حذف متقاضی از کنکور گردد. در زمان ثبت نام فرد داوطلب باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کند و این مورد برای سازمان سنجش کشور بسیار مهم و با اهمیت است. با توجه به اهمیت بالای عدم وجود اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری، سازمان سنجش فرصت ویرایش مجددی نیز در اختیار داوطلبین قرار داده است که افراد می توانند در این بازه زمانی اطلاعات خود را ویرایش کنند. ما در این مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز در باره این موضوع را گام به گام شرح و به صورت تصویری مراحل ویرایش را توضیح داده ایم.

اشتباهات ثبت نام کنکور 1403

برای ثبت نام در آزمون سراسری کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و آزمون دکتری تخصصی لازم است تمامی اطلاعات مقطع تحصیلی مانند معدل خود را به درستی وارد نمایید. این معدل با درصد های مختلف دارای تاثیر مثبت در این آزمون می باشد که در نتیجه و تراز کنکور داوطلب تاثیر می گذارد. گاه پیش می آید که داوطلبان معدل خود را در هنگام ثبت نام به صورت عمدی بالاتر وارد می کنند که این کار تخلف در آزمون محسوب شده و چنانچه رتبه خوبی را هم کسب نمایند، اجازه انتخاب رشته نخواهند داشت.

گاه نیز اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور کاملا غیر عمدی بوده و چنانچه داوطلب مجددا معدل خود را بررسی نکند، در زمان ثبت نام در دانشگاه و انتخاب رشته با مشکل رو به رو خواهد شد. برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی لازم است تا با دقت بسیاری در این قبیل آزمون ها ثبت نام کنید؛ ولی اگر به هر دلیلی معدل خود را به اشتباه در سامانه ثبت کردید، این سامانه امکان ویرایش را برای شما در سه بازه زمانی فراهم کرده است. در ادامه مقاله نحوه ویرایش اطلاعات و اشتباهات ثبت نام کنکور را آموزش خواهیم داد.

💡 نکته: اگر در زمان ثبت نام کنکور سراسری، معدل نهایی شما هنوز اعلام نشده است می بایست هنگام دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه سنجش وارد شده و معدل خود را وارد کنید.

مهمترین اشتباهات در ثبت نام کنکور 1403

همانطور که اشاره شد، اشتباه در ثبت نام کنکور باعث حذف فرد از کنکور می گردد و باید در زمان اعلام شده سریعا برای ویرایش اقدام نماید. اما برخی را اشتباهات رایج در زمان ثبت نام کنکور به شرح زیر است:

اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور

اشتباه در وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای

از رایج ترین و مهم ترین اشتباه در ثبت نام کنکور 1403 بوده است. افراد باید تمامی اطلاعات شناسنامه ای خود را مانند کد ملی، کد محل تولد و .. به طور کاملا صحیح وارد کنند.

استفاده از عکس بی کیفیت و یا اشتباه

گاهی برخی از افراد ثبت نام های خود را به مراکزی مانند کافی نت می سپارند و به دلیل اینکه میزان ثبت نام این مراکز بالاست ممکن است عکس فرد به اشتباهی ارسال گردد. پس حتما قبل از ارسال عکس و اطلاعات خود را چک کنید. و به موارد مانند سایز عکس و پشت زمینه سفید و حجم عکس و … با توجه به قوانین سازمان سنجش دقت کنید.

اشتباه در وارد کردن اطلاعات تحصیلی

اطلاعات تحصیلی مانند معدل، کد سوابق تحصیلی و … است که باید تمامی این اطلاعات را دقیق از روی مدارک تحصیلی خود وارد نمایید. این مورد در کنکور سال گذشته از رایج ترین اشتباهات بوده است.

نحوه ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور 1403

داوطلبان شرکت در آزمون سراسری می توانند در سه بازه زمانی نسبت به ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور اقدام کنند.

🔹 اولین فرصت:

در زمان ثبت نام است. معمولا زمان ثبت نام چند روزی تمدید می گردد که داوطلبین می توانند در این بازه اطلاعات خود را  تصحیح کنند.

🔹 فرصت دوم:

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه بوده فرصت دوم افراد برای ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور می باشد.

🔹 آخرین فرصت:

در زمان انتخاب رشته است. در این بخش از مقاله برای تسهیل آموزش، راهنمای تصویری ارائه داده ایم.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی، تهیه مبلغ اجاره و یا رهن منزل یکی از معضلات اصلی دانشجویان متأهل است. به همین خاطر دانشجویان می‌توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی صندوق رفاه اقدام نمایند. نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی هر شهر متغیر است و ثبت نام از طریق نشانی swf.ir و در بازه زمانی تقریبی ۵ ام مهر ماه لغایت ۱ ام دی ماه یعنی از ابتدای شروع هر نیمسال تحصیلی است.

وام ودیعه مسکن دانشجوییمنظور از وام ودیعه مسکن دانشجویی چیست؟

وام ودیعه مسکن دانشجویی یکی از انواع وام‌هایی است که برای راحتی دانشجویان به آن‌ها تعلق می‌گیرد. امکان دریافت این وام در ابتدای هر نیمسال تحصیلی توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم فراهم می‌شود. وام ودیعه مسکن نیز همچون بسیاری دیگر از امکانات، شرایط مخصوص به خود را دارد و در نتیجه متقضیان دریافت این وام می‌بایست شرایط ویژه‌ای را جهت تأیید شدن دارا باشند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شرایط دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی

در این بخش از مقاله به بررسی تمام شرایطی خواهیم پرداخت که متقاضیان دریافت این نوع وام می‌بایست داشته باشند. در صورت عدم برخورداری از این شرایط، متاسفانه محروم از دریافت وام خواهید بود. شرایط دریافت وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متأهل عبارت است از:

  • دانشجو‌ی متقاضی وام ودیعه مسکن می‌بایست حتماً متأهل باشد و در خوابگاه دانشجویی سکونت نداشته باشد.
  • دانشجوی متقاضی وام ودیعه مسکن باید سند تعهد نامه و اجاره نامه خود را با کد رهگیری داشته باشد. این اجاره نامه باید به نام دانشجو و یا همسر وی باشد.
  • مکان مورد اجاره دانشجو می‌بایست در شهر محل تحصیل و یا محل سکونت دانشجو باشد.
  • توجه داشته باشید که وام ودیعه مسکن دانشجویی به دانشجو‌ی متأهل تنها یک بار در هر مقطع تحصیلی پرداخت می‌شود.
  • زنان شاغل به تحصیل که دارای فرزند باشد و به علت فوت، طلاق، از کار افتادگی همسر، خود سرپرست کودکان باشد نیز قادر به دریافت وام ودیعه مسکن خواهد بود.
  • چنانچه دانشجوی مشغول به تحصیل در نیمسال آخر مقطع تحصیلی خود باشید، مشمول دریافت وام ودیعه دانشجویی نخواهید بود.
  • چنانچه مبلغ مورد تقاضا در اجاره نامه از سقف وام بیشتر باشد، سقف وام ودیعه مسکن دانشجویی بیشتر نخواهد شد ولی در صورتی که مبلغ مورد تقاضا در اجاره نامه از سقف وام کمتر باشد، وام مسکن مطابق با اجاره نامه کمتر پرداخت خواهد شد.
  • در صورتی که زن و شوهر هر دو دانشجو باشند این وام فقط به یکی از آن‌ها تعلق خواهد گرفت.
  • ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی معمولاً در ابتدای هر نیمسال تحصیلی آغاز می‌شود.
  • اگر پرداخت وام از منابع صندوق باشد، باز پرداخت آن می‌بایست بعد از فارغ التحصیلی دانشجو و مطابق مقررات بازپرداخت به صورت یک جا به صندوق تأدیه گردد و چنانچه از طریق بانک طرف قرارداد صندوق پرداخت شود مطابق ضوابط اعلام شده از سوی بانک عامل خواهد بود.

ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی 1402-1403

وام‌های دانشجویی انواع متفاوتی دارند که عبارتند از:

وام تحصیلی:

اکثر دانشجویان می‌توانند از ابتدای سال تحصیلی از این وام به مدت 10 ماه  و دانشجویان ممتاز بنابر تصمیم صندوق رفاه تا 2 برابر مبلغ استفاده نمایند.

ودیعه مسکن:

دانشجویانی که از خوابگاه استفاده نمی‌کنند و محل تحصیل آن‌ها در شهر دیگری است به واسطه اجاره نامه معتبر تا 12 ماه امکان استفاده از این وام را دارند.

وام ویژه دکتری:

دانشجویان محصل در دوره روزانه مقطع دکتری (دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته واجد شرایط) تنها یک بار در طول تحصیل جهت حمایت می‌توانند از این نوع وام استفاده نمایند.

وام ضروری:

دانشجویانی که به طور ناگهانی با مشکل و یا حادثه‌ای مواجه شده‌اند تا 6 ماه پس از وقوع حادثه امکان استفاده از این نوع وام را دارند.

منبع: https://irantahsil.org/%d9%88%d8%a7%d9%85-%d9%88%d8%af%db%8c%d8%b9%d9%87-%d9%85%d8%b3%da%a9%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

یکی از طولانی دوره‌ها در زندگی هر فرد در مدرسه سپری می‌شود و در این دوره معمولا آینده حرفه‌ای فرد تعیین می‌شود. به همین دلیل اهمیت دارد که از ابتدا تحصیل در یک مدرسه با کیفیت آغاز شود تا فرد بتواند به راحتی در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. به همین دلیل ما در کنار شما هستیم تا در پیدا کردن مدرسه غیرانتفاعی خوب در تجریش به شما کمک کنیم. در این صفحه 6 تا از بهترین مدارس غیرانتفاعی تجریش قرار داده‌شده‌است که با تحقیق ساده‌ای می‌توانید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید و در مسیر رشد و پیشرفت به راحتی قدم بگذارید. ما در ادامه مقاله در خصوص بهترین مدرسه غیرانتفاعی دخترانه تجریش و همچنین لاکچری ترین مدرسه غیرانتفاعی پسرانه تجریش صحبت خواهیم کرد.

بهترین مدارس غیرانتفاعی تجریشلیست بهترین مدارس غیرانتفاعی تجریش 1402

👈 تجریش، یکی از مناطق زیبا و با آرامش شهر تهران است که دارای چندین مدرسه غیرانتفاعی با کیفیت و با امکانات عالی است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
مدارس غیرانتفاعی تجریش با ارائه خدمات آموزشی متنوع و با کیفیت و داشتن امکانات لازم برای رشد و یادگیری دانش آموزان، محیطی امن و مناسب برای تحصیل آن‌ها فراهم کرده است.

6 تا از بهترین مدارس غیرانتفاعی تجریش در سال جاری به شرح زیر است:

1- مدرسه دانش پژوهان خیام

متوسطه اول پسرانه غیردولتی

منطقه: منطقه 1 محله تجریش

🏫 آدرس: خیابان دربند، کوچه کرمعلی،پلاک 7

☎️ شماره تماس: 021-22712921

📌 این مدرسه با داشتن امکانات مدرن و به روز، معلمان متعهد و محیطی آرام و امن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحصیل دانش آموزان است.

2- مدرسه نرگس

متوسطه اول دخترانه غیردولتی

منطقه: منطقه 1 محله تجریش
🏫 آدرس: تهران، پاسداران شمالی، بالاتر از سه راه اقدسیه، جنب پمپ بنزین صاحبقرانیه

☎️ شماره تماس: 021-22803141

💻 وب سایت: nargesedu.ir

📌 این مدرسه با داشتن امکانات ورزشی متنوع، کلاس‌های مجهز و کتابخانه‌ای پر از کتاب‌های جدید و با کیفیت، محیطی مناسب برای رشد و یادگیری دانش آموزان فراهم کرده است.

3- مدرسه پیام هدایت

متوسطه دوم پسرانه غیردولتی

منطقه: منطقه 1 محله تجریش
🏫 آدرس: تجریش، خیابان شهید دربندی، پلاک 45
☎️ شماره تماس: 021-22718667

💻 وب سایت: www.payamehedayat.ir

📌 این مدرسه با داشتن برنامه‌های آموزشی متنوع و با کیفیت، امکانات فرهنگی هنری و فضای سبز و زیبا، محیطی شاد و پرانرژی برای دانش آموزان خود فراهم کرده است.

4- مدرسه سما یا انشا

ابتدایی پسرانه غیردولتی

منطقه: منطقه 1 محله تجریش
🏫 آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، بن‌بست محوی

☎️ شماره تماس: 021-22714593

💻 وب سایت: ensha-edu.ir

📌 دبستان پسرانه انشا تهران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و موسسه فرهنگی انشا تاسیس‌شده‌است. این مدرسه با رویکرد آموزشی مبتنی بر الگوی سه جانبه موسسه انشائ و نگاه جامع در حوزه‌های ادراکی، تحریکی و حرکتی، به تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی می‌پردازد. در حال حاضر، این مدرسه در مقاطع پیش‌دبستانی و اول تا سوم دبستان فعالیت می‌کند و در آینده قصد دارد دوره دوم دبستان را به برنامه آموزشی خود اضافه کند. این مدرسه دارای امکانات سه طرح با عناوین پهلوانی، نگارخانه ادبستان و شهربازی دارد.

5- مدرسه شایستگان رازی

متوسطه دوم دخترانه غیردولتی

منطقه: منطقه 1 محله تجریش
🏫 آدرس: نشانی: میدان قدس، ابتدای دزاشیب، روبروی اتش نشانی خیابان رمضانی، خیابان جهانسوز، خیابان رفعت، بن بست ارم
☎️ شماره تماس: 021-22708087

💻 وب سایت: razy.sch.ir

📌 مدرسه شایستگان رازی خدماتی از قبیل آزمون‌های هفتگی و ماهانه، ارائه طرح درس توسط دبیر، کنترل دقیق ورود و خروج از مدرسه و برنامه‌ریزی تحصیلی و درسی را ارائه می‌دهد. اطلاعات دقیقی درباره ارائه یا عدم ارائه خدمات آموزشی دیگر مانند آیین‌نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، برگزاری آزمون‌های هماهنگ کشوری، آموزش معکوس توسط مدرسه و برگزاری کلاس جبرانی توسط مدرسه در دسترس نیست.

6- مدرسه سرخابی

ابتدایی دخترانه غیردولتی

منطقه: منطقه 1
🏫 آدرس: میدان تجریش، خیابان آیت الله ملکی، شماره 46
☎️ شماره تماس: 021-22755002

📌 مدرسه ابتدایی سرخابی دارای خدمات آموزشی مانند برگزاری کلاس جبرانی، انتقال مشاور تحصیلی و معلم به پایه بالاتر و ارائه الگوهای تدریس نوین می باشد.

منبع: B2n.ir/d44647

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

اگر مایلید در بهترین مدارس غیرانتفاعی ولنجک تحصیل کنید، حتماً باید امکانات این مدارس را از قبل بررسی کنید و از میزان شهریه پرداختی را اطلاعات لازم را کسب کنید. مجهزترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه ولنجک و لاکچری‌ ترین مدرسه غیرانتفاعی پسرانه ولنجک در مقاطع ابتدایی، متوسطه، هنرستان و کاردانش سطح آموزش بسیار با کیفیت را ارائه می‌کنند و شما با تحصیل در این مدارس می‌توانید امکانات ویژه‌ای را دریافت نمایید.

مدارسی که در منطقه ولنجک هستند، به دلیل ارائه امکانات آموزشی و داشتن معلمان مجرب جزو بهترین مدارس شهر تهران به حساب می‌آیند و با ثبت نام در این مدارس در ارتباط با پیشرفت تحصیلی فرزند خود نگرانی نخواهید داشت. چنانچه در ارتباط با غیرانتفاعی مدرسه غیرانتفاعی خوب در ولنجک سؤال و ابهامی دارید، می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بهترین مدرسه غیرانتفاعی دخترانه ولنجک یا مدارس پسرانه این منطقه را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

6 تا از بهترین مدارس غیرانتفاعی ولنجک

آشنایی با 6 تا از بهترین مدارس غیرانتفاعی ولنجک

👈دانش آموزانی که در منطقه ولنجک ساکن هستند و مایلند با لیست بهترین مدارس غیرانتفاعی ولنجک آشنایی داشته باشند، با داشتن نشانی این مدارس می‌توانید در انتخاب بهترین مدرسه پسرانه و دخترانه به این افراد کمک کند. به دلیل اهمیت اطلاع از بهترین مدارس غیرانتفاعی ولنجک در ادامه لیست این مدارس را ارائه کردیم.

1- مدرسه شهید آبشناسان

مدرسه شهید آبشناسان یکی از مدارس ابتدایی دخترانه در منطقه ولنجک است. طبق اطلاعات موجود، موسس این مدرسه گیتی زنده نام است.

مهمترین امکانات مدرسه آبشناسان:

  • سایت
  • کامپیوتر
  • آزمایشگاه
  • کتابخانه مشتمل با 5000 جلد کتاب
  • سالن اجتماعات
  • اردوهای متنوع
  • بازدید آموزشی و تفریحی برون مدرسه ای
  • برگزاری جشن قرآن مجید برای دانش آموزان
  • برگزاری جشن الفبا ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی
  • ارائه خدمات سرویس رفت و آمد

آدرس: خیابان ولنجک، آخر 15 شرقی

ناحیه: تهران، ناحیه 1

2- مدرسه روشنگر

  • مدرسه روشنگر یکی از مدارس برتر منطقه ولنجک تهران است که در سال 1348 تأسیس شد. از مهمترین امکانات این مدرسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سالن کتابخانه
  • سالن ورزشی
  • سالن ورزش های آبی
  • محوطه حیاط آموزشگاه
  • آزمایشگاه های متنوع
  • سالن آمفی تئاتر
  • سایت کامپیوتر دبیرستان
  • نمازخانه

آدرس: ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از دانشگاه بهشتی، میدان یاسمن، خیابان عدالت، کوی عدالت 2

ناحیه: تهران، ناحیه 1

3- مدرسه دی

مدرسه دی در مقاطع پیش دبستانی و دبستان مشغول به فعالیت است و دانش آموزان منطقه یک می توانند از امکانات این مدرسه که در ادامه اشاره می کنیم، بیشترین بهره را ببرند.

  • وسایل آموزشی
  • زبان انگلیسی و فرانسه
  • آموزش موسیقی
  • آموزش کامپیوتر
  • آموزش قرآن و علوم دینی
  • کلاس های هنری
  • کلاس های ورزشی
  • تغذیه
  • سرویس رفت و برگشت
  • اردوها و بازدیدها
  • کارگاه های آموزشی
  • نگهداری
  • کادر آموزشی مجرب

آدرس: ولنجک – نبش خیابان یکم – شماره

ناحیه: تهران، ناحیه 1

4- مدرسه خاتم

  • مدرسه خاتم دارای 29 سال سابقه موثر آموزشی، به عنوان یکی از مدارس غیرانتفاعی پیشرو در ولنجک و ارائه کننده بهترین خدمات آموزشی و فرهنگی باشد. دانش آموزان برای تحصیل در این مدرسه می توانند از امکانات زیر استفاده کنند:
  • سخت افزاری آموزشی
  • داشتن زمینی به مساحت 2500 متر مربع
  • دو حیاط تابستانی و زمستانی
  • سالن ورزشی
  • آزمایشگاه های تخصصی
  • کلاس های کارگاهی مجهز به فناوری های نوین

آدرس: بزرگراه چمران، خیابان ولنجک، نبش خ 19، شماره 47

ناحیه : تهران، ناحیه 1

5- مدرسه تدبیر

مدرسه تدبیر یکی از مدارس غیرانفاعی مقطع ابتدایی ولنجک است. در حال حاضر مدیر این مدرسه امیرحسین ملکی و موسس آن، محسن تهرانی زاده حقیق فرد است. از مهمترین امکانات این مدرسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن کلاس های مجهز و دارای سیستم های مجهز به فناوری های نوین
  • سایت رایانه به همراه تدوین برنامه آموزشی کامپیوتر و رباتیک
  • داشتن کتابخانه جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی و تحقیق و پژوهش
  • آزمایشگاه جهت انجام فعالیت های علمی
  • داشتن نمازخانه

آدرس: خیابان ولنجک، داخل بلوار دانشجو، بعد از خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی

ناحیه: تهران، ناحیه 1

6- مدرسه فرزندان ایران زمین

  • مدرسه فرزندان ایران زمین یکی از مدارس معتبر پسرانه منطقه ولنجک است. در حال حاضر مدیر این مدرسه سیروس فرجی و موسس این مدرسه، علی عبادیان است. از امکانات مهم این مدرسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • کتابخانه
  • سالن غذاخوری
  • گرم خانه غذا
  • سالن آمفی تئاتر
  • بوفه
  • نمازخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • سرویس رایگان
  • اتاق بهداشت
  • سالن مطالعه
  • کمد شخصی
  • حیاط مناسب
  • کف پوش حیاط
  • اتاق بازی
  • کارگاه هنرهای تجسمی
  • اتاق نجوم

آدرس: ولنجک، خیابان نوزدهم، بعد از خیابان ساسان، شماره 12

ناحیه: تهران، ناحیه 1

منبع: https://irantahsil.org/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d9%88%d9%84%d9%86%d8%ac%da%a9/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

مدارس رتبه های برتر کنکور تهران ۱۴۰۲، مهمترین و مورد توجه‌ترین مدارسی هستند که بر اساس قبولی کنکور در بین دانش‌آموزان، رتبه‌بندی شده‌اند. این مدارس با برنامه‌های آموزشی و تدریسی خاص خود، دانش‌آموزان را به گامی موثر و موثر در راه تحصیلی خود قرار می‌دهند. بهترین مدارس دخترانه تهران برای کنکور توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان مدارس تهران به دست آورند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که بیشترین قبولی کنکور از کدام مدارس است؟ در ادامه مقاله ما در خصوص رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور و همچنین بهترین مدارس پسرانه تهران برای کنکور مفصل صحبت خواهیم کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مدارس رتبه های برتر کنکور تهران

بیشترین قبولی کنکور از کدام مدارس است؟

👈🏼 در سال ۱۴۰۲، مدارس رتبه های برتر کنکور تهران شناخته شدند. این مدارس توانستند با نتایج برتری که در آزمون کنکور از خود نشان دادند، جایگاه بسیار ممتازی را کسب کنند. مدارس رتبه های برتر کنکور تهران شامل چندین مدرسه دخترانه و همچنین چندین مدرسه پسرانه است.

مدارس رتبه های برتر کنکور تهران در طی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، تعداد زیادی دانش آموز را به خود جذب کردند. علاوه بر این، این مدارس توانستند با استفاده از روش‌های آموزشی متنوع و کارآمد، دانشجویان خود را برای شرکت در آزمون کنکور آماده کنند.

برنامه‌های تحصیلی که در این مدارس اجرا‌شده‌بود، باعث شد که دانش آموزان به صورت کامل تمامی دروس مورد نیاز را فرا بگیرند و به خوبی آماده شوند.

علاوه بر آموزش درسی، مدارس رتبه های برتر کنکور تهران، توانستند با برگزاری کلاس‌های تقویتی و آموزش‌های فوق برنامه، دانشجویان خود را برای مواجهه با سوالات دشوار آزمون کنکور آماده کنند. همچنین، این مدارس نیز قابلیت‌های خاصی در توسعه تفکر انتقادی و مهارت‌های نوآوری در دانش آموزان خود بوجود آوردند.

به علاوه، تلاش و کوشش معلمان مجرب و متخصص این مدارس نیز یکی از دلایل موفقیت آن‌ها است. این مدارس با استخدام اساتید و معلمان با تجربه و دارای روش‌های تدریس به روز، توانستند دانش آموزان را به روش‌های یادگیری بهتر و عملی‌تر هدایت کنند. این افراد توانستند با ایجاد یک برنامه تدریس منظم و متناسب با نیازهای هر دانش آموز، بهترین رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور را به ارمغان بیاورند.

رتبه‌بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور

👈🏼رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور، نشان می‌دهد که مدارس تهران در سال ۱۴۰۲ چه میزان موفقیت در قبولی دانش‌آموزان در آزمون کنکور داشته‌اند.

قبولی در آزمون کنکور یکی از مهم‌ترین مراحل در ورود به دانشگاه است و بسیاری از دانش‌آموزان به دنبال مدارسی هستند که نرخ قبولی بالایی داشته باشند. رتبه‌بندی مدارس بر اساس قبولی کنکور به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مدارسی را که در آزمون کنکور موفقیت بیشتری داشته‌اند، انتخاب کنند.

۷۰ درصد از برترین‌ها پسران هستند. با نگاهی به جنسیت ۴۰ نفر برتر کنکور امسال هم باید توجه کرد که بخش قابل توجه آن‌ها را پسران تشکیل داده‌اند؛

رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور  رشته هنر نشان می دهد که از بین پنج داوطلب برتر، سه نفر آن‌ها دختر بوده‌اند و بیشترین قبولی برای دختران در می باشد.

حال اگر می خواهید بدانید بیشترین قبولی کنکور از کدام مدارس است؟ می توانید جدول زیر را مشاهده نمایید:

مدارس تیزهوشان

72.5 درصد قبولی

مدارس غیر انتفاعی

22.5 درصد قبولی

مدارس دولتی

2.5 درصد قبولی

مدارس نمونه دولتی

2.5 درصد قبولی

بیشترین قبولی کنکور از کدام مدارس است؟

👈🏼 با توجه به قبولی می توان پاسخ پرسش بیشترین قبولی کنکور از کدام مدارس است؟  را به شکل زیر بیان نمود؟

📌 نفرات برتر گروه آموزشی علوم ریاضی بر اساس رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور به شرح زیر است:

غیر انتفاعی علوی

نفر اول  گروه آموزشی علوم ریاضی

غیر انتفاعی انرژی اتمی

نفر اول و نفر هفتم گروه آموزشی علوم ریاضی

غیر انتفاعی سلام ایران

نفر هشتم  گروه آموزشی علوم ریاضی

 

📌رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور علوم تجربی

استعدادهای درخشان علامه حلی ۱

نفر ششم گروه آموزشی علوم تجربی

 

📌رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور علوم انسانی

استعدادهای درخشان علامه حلی

نفر چهارم گروه آموزشی علوم انسانی

غیرانتفاعی فائزون

نفر هفتم گروه آموزشی علوم انسانی

غیرانتفاعی راه رشد

نفر هشتم گروه آموزشی علوم انسانی

 

📌رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور انگلیسی

استعدادهای درخشان علامه حلی ۲

نفر چهارم گروه آموزشی زبان انگلیسی

استعدادهای درخشان علامه حلی ۱

نفر پنجم گروه آموزشی زبان انگلیسی

 

📌رتبه بندی مدارس تهران بر اساس قبولی کنکور هنر

استعدادهای درخشان فرزانگان ۷

نفر دوم گروه هنر

غیرانتفاعی هنرستان خرد

نفر سوم گروه هنر

غیرانتفاعی هنرستان نور

نفر چهارم گروه هنر

استعدادهای درخشان فرزانگان پویا

نفر پنجم گروه هنر

 

منبع: B2n.ir/x52134

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران یکی از مواردی است که ‌والدین دانش‌آموزان برای پیدا کردن و ثبت‌نام فرزندشان در آن دغدغه‌مند هستند. مدارس غیردولتی دخترانه و پسرانه مزایای ویژه‌ای دارند که این موضوع والدین را برای سرمایه‌گزاری روی فرزندانشان ترغیب کرده است. همین مزایا یکی از معیارهای شناخت مجهزترین مدارس غیردولتی تهران می‌باشد. در سال‌های گذشته شرکت در کنکور سراسری برای دانش‌آموزان چالش‌های تازه‌ای داشت و رقابت بر سر تصاحب صندلی در دانشگاه‌های برتر روزبه‌روز افزایش پیدا کرد.

مدارس لاکچری غیرانتفاعی با در نظر داشتن برنامه‌های درسی مدون و استفاده از بهترین مدرسین در راستای آمادگی دانش‌آموزان عمل می‌کنند. از طرفی پایه‌های اول تا دهم بنیان‌های درسی و تحصیلی دانش‎‌آموزان را می‌سازند. در نتیجه پرورش و تربیت در این سنین نیز اهمیت بالایی دارد و دانش‌آموز را در بستری امن و حرفه‌ای رشد می‌دهد.

بهترین مدارس غیرانتفاعی تهرانمعیارهای سنجش بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران

برای یافتن بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران موارد بسیار زیادی دخیل است که شناخت آن‌ها خود می‌تواند راهنمای والدین در انتخاب مدرسه آینده فرزندشان شود. بسیاری از مدارس غیرانتفاعی امکاناتی فراتر از سایر مدارس ارائه می‌دهند، اما این امکانات چقدر با هدف، شخصیت و سلیقه دانش‌آموز مطابقت دارد؟ در نتیجه معیارهای مجهزترین مدارس غیرانتفاعی تهران عبارت است از:

کیفیت آموزش

قدمت

میزان قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌های برتر

امکانات آموزشی (ابزارهای دیجیتالی به‌روز، آزمایشگاه‌های مجهز و…)

تعداد دانش‌آموزان در کلاس درس

شهریه

میزان تبحر، شهرت و تجربه معلمین

مدیریت و کادر معاونین حرفه‌ای و متخصص

استفاده از مشاوران تحصیلی مجرب

فرهنگ حاکم بر مدرسه

برخی از این معیارها قابل سنجش با اعداد هستند و برای برخی دیگر میتوان بطور نسبی امتیازاتی قائل شد. مدارس غیردولتی در تهران بسیار پرتعداد هستند، اما از این میان به 12 تا از بهترین‌ و مجهزترین مدارس غیرانتفاعی خواهیم پرداخت.

لیست بهترین مدارس غیرانتفاعی و لاکچری تهران

مدرسه در تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان تاثیر بسیار مهمی دارد. پس از والدین، مهم‌ترین نقش در یادگیری و آمادگی برای حضور در جامعه؛ با معلمان، کادر مدرسه، محیط مدرسه و به صورت کلی برنامه ریزی برای آموزش دانش آموزان است. بسیاری از پدر و مادرها به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند و می‌خواهند فرزند خود در بهترین مدرسه تهران تحصیل کرده و مهارت‌ها و توانایی‌هایش را بالا ببرد. به همین خاطر در ادامه به مدارس لاکچری تهران و برترین مدارس غیرانتفاعی تهران اشاره خواهیم کرد و بعد هرکدام را به صورت جداگانه، توضیح خواهیم داد:

دبیرستان‌ های پسرانه انرژی اتمی

مدارس دخترانه سلام

مجتمع آموزشی پسرانه دکتر حسابی

مجتمع آموزشی دخترانه علامه طباطبایی

دبیرستان پسرانه ماندگار البرز

مجتمع آموزشی دخترانه روشنگران

دبیرستان پسرانه خاتم

دبیرستان دخترانه ابوریحان

مجتمع آموزشی پسرانه مفید

دبیرستان پسرانه دکتر هشترودی

مدرسه دخترانه شایستگان رازی

مجتمع فرهنگی آموزشی دخترانه کوشش

 

  • javad qane