مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

زمان اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402 مشخص شد. نتایج این آزمون مدتی پس از برگزاری و اتمام مراحل گزینش داوطلبان اعلام خواهد شد. افراد داوطلب برای اطلاع از جزئیات پذیرش در هر مرحله و پذیرش نهایی باید در انتظار انتشار نتایج باشند. افرادی که در این آزمون پذیرش شوند، باید خود را برای دور بعد آماده کنند.

متقاضیانی که در آزمون میانجیگری و داوری شورای حل اختلاف قوه قضاییه ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند، باید مراحل گزینشی تعیین شده را با موفقیت و با نمره حد نصاب طی کنند تا وارد مرحله بعدی گزینش شده تا در میان پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرند. نتایج این آزمون طی چند مرحله اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان هر دوره می‌توانند برای شرکت در دور بعد آماده شوند. معمولا نتایج آزمون داوری و میانجیگری هر مرحله گزینشی پس از اتمام آزمون اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری

تاریخ اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402

👈 گزینش داوطلبان با آزمون و بدون آزمون استخدام منصب داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ چند مرحله انجام می‌شود و نتایج هر یک از مراحل ثبت نام آزمون به صورت مجزا و در بازه‌های زمانی متفاوت اعلام خواهد شد.

👈 افرادی که در رشته‌های شغلی با آزمون منصب داوری یا میانجیگری ثبت نام کرده باشند، در مرحله اول باید در آزمون کتبی و تخصصی حضور یابند. متقاضیان باید حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون حد نصاب را کسب کنند و براساس بالاترین نمرات وارد مرحله بعدی شوند.

👈 داوطلبانی که در ارتباط با تاریخ انتشار نتایج اولیه آزمون داوری و میانجیگری سوال دارند، باید بگوییم که نتایج این مرحله هنوز اعلام نشده است. به محض زمان اعلام نتایج مطالب مقاله به روزرسانی می‌شود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402 مرحله بررسی مدارک

👈 داوطلبانی که متقاضی پذیرش در آزمون داوری و میانجیگری هستند، باید دقت داشته باشند که پذیرش نهایی آنها به این ترتیب است که شرایط تعیین شده را داشته باشند و همه اطلاعات ثبت شده با اطلاعات مدارک آنها همخوانی داشته باشد.

👈در صورت تایید صحت مرحله اول، داوطلبانی که در دوره با آزمون داوری و میانجیگری حداکثر دو برابر ظرفیت شرکت کرده و داوطلبان متقاضی پذیرش بدون آزمون برای مرحله بررسی مدارک فراخوانده می‌شوند و در صورت تایید صحت اطلاعات برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

👈 نتایج این مرحله نیز پس از اتمام فرایند بررسی اعلام می‌شود. زمان اعلام نتایج مرحله بررسی مدارک آزمون داوری و میانجگری هنوز تعیین نشده است.

تاریخ اعلام نتایج آزمون داوری و میانجی گری مرحله نهایی 1402

👈مرحله پایانی گزینش استخدام منصب داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه مرحله آزمون شفاهی یا مصاحبه است که هم برای داوطلبان با آزمون هم برای داوطلبان بدون آزمون برگزار می‌شود.

👈پس از برگزاری مصاحبه، نمرات نهایی داوطلبان با نمره وزنی ۶۰ برای آزمون و 40 برای مصاحبه محاسبه می‌شود و نتایج نهایی به داوطلبان ارائه می‌گردد. از آنجا که هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان مصاحبه و انتشار نتایج آزمون داوری و میانجیگری در مرحله نهایی هنوز تاریخ دقیق تعیین نشده است، هنوز زمان انتشار جواب نهایی و اسامی پذیرفته شدگان هم ارائه نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی استخدامی داوری و میانجیگری این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1402

👈آزمون داوری و میانجیگری تحت نظارت مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود .علاوه بر برگزاری فرایند ثبت نام و آزمون، وظیفه نظارت و اجرای دیگر مراحل جذب از جمله انتشار کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج بر عهده این مرکز می‌باشد.

👈با توجه به شیوه گزینش تصمیم بر این است که نتایج به صورت آنلاین از سوی جهاد دانشگاهی اعلام شود. داوطلبان می‌تواند برای مشاهده نتایج به صورت آنلاین به سایت مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایند. مراحل اعلام نتایج آزمون به شکل زیر می‌باشد:

مراجعه کردن به سامانه آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir

انتخاب کردن گزینه ” جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجیگری ”

انتخاب کردن گزینه ” ورود به قسمت با آزمون ” یا ” ورود به بخش بدون آزمون

انتخاب کردن گزینه ” ورود به پروفایل ” در هر دو حالت

وارد نمودن اطلاعات درخواستی کد ملی و کد رهگیری ثبت نام

مشاهده نتایح آزمون و جواب پذیرش

👈در صورت انتشار هرگونه اعلامیه در ارتباط با نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون داوری و میانجیگری مقاله به روزرسانی می‌شود و در جریان آخرین اخبار مربوط به این آزمون قرار خواهید گرفت.

منبع: https://irantahsil.org/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%ac%db%8c%da%af%d8%b1%db%8c/

  • ۰۲/۰۸/۲۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی