مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۶۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست پروژه های کسری خدمت سربازی 99

با توجه به دشواری بودن خدمت سربازی برای آن دسته از مشمولان با استعداد که فارغ التحصیلان ارشد و بالاتر باشند و مقاله یا اختراعی ثبت کرده باشند میتوانند به مدت 2ماه کسری خدمت بگیرند. جهت اطلاع از پروژه های کسری خدمت میتوانید با مراجعه به سامانه اقدام به مشاهده نمایید و رد صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت 99

 

بی شک دریافت پروژه کسری خدمت نیز شرایطی دارد و مشمولان پیش از اقدام باید نسبت به آن آگاهی پیدا کنند و در صورتی که حائز شرایط بودند مراحل دریافت پروژه را که در ادامه نیز به آن اشاره خواهیم کرد ، بپیمایند. این شرایط عبارت اند از :

  • نداشتن غیبت غیر موجه (داوطلبانی که دارای غیبت می باشند می توانند با استفاده از قوانین و مقررات مربوطه غیبت خود را موجه کرده و از این فرصت استفاده نمایند.)
  • مشمولان حداکثر تا یک سال پس از فارغ التحصیلی فرصت دارند تا برای اخذ پروژه کسری خدمت اقدام کنند.
  • فرد متقاضی ، دانشجو و یا فارغ التحصیل یکی از مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد.
  • در مقطع کارشناسی ، تنها آن دسته از نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان نیز آن ها را تایید کرده اند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

همان طور که در شرایط هم گفته شد ، برای دریافت پروژه کسری خدمت نیازی به فارغ التحصیل بودن داوطلبان نیست و آن ها در حین تحصیل نیز می توانند نسبت به دریافت پروژه اقدام کنند.

توجه داشته باشید افراد در حال خدمت نیز در صورت داشتن شرایطی که برای آن ها قرار داده شده ، می توانند از پروژه های کسری خدمت استفاده کنند و مدت زمان انجام پروژه آن ها از باقی مانده زمان خدمت آن ها کسر خواهد شد.

از جمله مدارکی که برای اخذ پروژه کسری خدمت لازم دارید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اصل شناسنامه داوطلب و دو سری کپی از صفحات آن
  • اصل کارت ملی و دو برگ کپی از آن
  • 4 قطعه عکس سه در چهار
  • کپی آخرین مدرک تحصیلی
  • رزومه فارسی حداکثر در 5 صفحه (باید به همراه داوطلب باشد)

 

جهت اطلاع از لیست پروژه های کسری خدمت نظام وظیفه – مراحل دریافت پروژه کسری و معافیت بنیاد نخبگان و مشاوره تخصصی سربازی در زمینه های معافیت – کسری و خرید خدمت سربازی با مرکز مشاوره تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب همه روزه

 

 

دو نوع کسر از خدمت در انجام پروژه های تحقیقاتی وجود دارد:

 

  1. کسری زیر 9 ماه
  2. کسری بالای 9 ماه
  3.  

در کسری های کمتر از 9ماه بعد از اتمام طرح، یک جلسه دفاع چند دقیقه ای و با حضور یک داور برگزار می گردد که متقاضی ملزم به  شرکت و دفاع از پروژه ی خود است.

در کسری های بالای 9 ماه پروژه های سنگین و ساخت به متقاضی واگذار می شود که علاوه بر گزارش سه ماهه بایستی در هر ماه در جلسه ی دفاعیه از کار که با حضور استاد راهنما و نیز داوران در سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می شود شرکت کند.

 

لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

 

قدم اول در دریافت پروژه کسر خدمت شناسایی سازمان های ارائه دهنده پروژه کسر خدمت است.

در وبلاگ ها و سایت های مختلف لیست هایی از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسر خدمت وجود دارد ولی تقریبا میشود گفت هیچ کدام به روز نیستند و شما را دچار سر در گمی می کنند. البته برخی از سازمان های مثل دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دانشگاه صنعتی مالک اشتر و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس همیشه پروژه کسری خدمت می پذیرند. اما معمولا این مراکز شلوغ هستند و ظرفیت ها نیز محدود است. بنابراین دسترسی به لیست سازمانهای ارائه دهنده پروژه کسر خدمت بسیار اهمیت دارد.

برای دسترسی به این لیست می توانید

1- به بنیاد نخبگان ستاد کل(تهران- میدان سبلان) مراجعه کنید البته باید صبح زود به آنجا بروید و البته به خاطر اینکه بد مسیر است اذیت میشود حالا اگر از شهری دیگر به تهران می آیید که زحمت شما چندین برابر می شود البته با صفی طولانی در جلوی در بنیاد مواجه خواهید شد.

 

خلاصه مقاله : در ان مقاله قصد داشتیم تا شما را با لیست پروژه های کسری خدمت و شرایط لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام در سامانه را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام انجام نخواهد گرفت.

 منبع : لیست پروژه های کسری خدمت 99

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

                             کتاب زیست رتبه های برتر    

اگر می خواهید در کنکور تجربی درس زییست شناسی را 100 درصد بزنید، بهتر است به فکر مطالعه قوی ترین کتاب زیست کنکور باشید. بهترین منابع کنکور تجربی رتبه های برتر همان کتاب هایی است که دوطلبان پس از پذیرش در آن می توانند به راحتی در آزمون سراسری با رتبه های مناسب پذیرفته شوند. با ادامه با ما همراه باشید تا به ارائه اطلاعات بیشتری در رابطه با کتاب زیست رتبه های برتر بپردازیم.

معرفی کتاب زیست رتبه های برتر

 

چنانچه از نفرات اول کنکور سوال نمایید که کتاب زیست رتبه های برتر چیست؟ قطعا به شما پایسخ خواهند داد در ابتدا بهترین کتاب کتاب درسی شما می باشد. ذهن اول طراحان سوال به سوی منابع اصلی می باشد. هنگامی که شما واژوه منابع کنکور سراسری را سرچ می نمایید قطعا سازمان سنجش منابع  دروس اصلی را معرفی می نماید زیرا اولین خانه برای شروع همان منبع می باشد.

هیچ یک از مشاوران امروزه موافق نیستند که منابع مطالعه کنکور که از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور معرفی می شوند می توانند تنها منبع لازم و کافی برای کلیه متقاضیان باشند. زیرا خوشبختانه و یا متاسفانه امروزه بخش بزرگی از موفقیت داوطلبان وابسته به مطالعه منابع کمک آموزشی و تستی برآورده می شود زیرا آنچه در کنکور رخ می دهد این است که سوالات مفهومی و همچنین تستی بسیار زیاد مطرح می شود.

جهت اطلاع دقیق از بهترین کتاب زیست رتبه های برتر و منابع زیست رتبه های برتر کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

بهترین منابع کنکور تجربی رتبه های برتر

 

بهترین منابع کنکور تجربی رتبه های برتر همان منابعی است که شما نیز در دست دارید. بله! همانطور که گفتیم کتاب زیست رتبه های برتر در ابتدا همان کتب اصلی کتاب کنکور می باشد. هنگام مطالعه منابع اصلی و همچنین کمک آموزشی حتما به یادداشت برداری بپردازید. یادداشت برداری به نوبه خود می تواند تاثیر بسیار زیادی در این موضوع داشته باشد زیرا علاوه بر تثبیت ذهنی موجب می شود مرور را بسیار راحت تر نماید.

نکته مهمی که توجه به آن بسیار لازم است این است که تصور ننمایید که منابع زیست رتبه های برتر کنکور منابع ماوررایی و خارق العاده می باشند. بنابراین خود را باور داشته باشد و گمان نکنید پس از اینکه از کتاب زیست رتبه های برتر مطلع شدید، موفقیت شما تضمین شده است و خواهید توانست 100 درصد درس زیست شناسی را تست بزنید. قطعا منابع بسیار تاثیر گذار است اما در کنار آن بسیاری دیگر از عوامل تاثیر خواهد داشت.

چنانچه هدف شما قبولی در پزشکی است، بهترین ساعات مطالعه کنکور را به درس زیست شناشی اختصاص دهید. زیرا مهم ترین درس شما همین منبع می باشد. یکی از توضیحاتی که ما از رتبه های برتر کنکور پس از سوال در رابطه با کتاب زیست رتبه های برتر بدان دست می یابیم تعداد ساعت های اختصاص داده شده به موضوع درس زیست شناسی می باشد.

 

بنده کتاب تست IQ زیست شناسی گاج را خریداری نموده ام و سوالام اینکه آیا این کتاب میتونه به من برای موفقیت کمک بکنه؟

همانطور که می دانید هر درسی برخی از انتشارت نسبت به سایر انتشارات دیگر موفق تر می باشد. قطعا انتشارات گاج یکی از بهترین انتشارات می باشد. ویژگی های این کتاب درواقع در رابطه با نوع سوالات آن این است که بیشتر تست های آن به صورت تالیفی می باشد حدودا 100 درصد کتاب را به تست های سال گذشته اختصاص داده است. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که با توجه به تغییرات کتاب درسی در حال حاضر اکثر تست ها تالیفی خواهند بود.

 

عذر میخوام بنده می خواستم بدونم به طور کلی نظرتون رو در رابطه با کتاب های گاج بدونم که آیا مناسب هستند؟

قطعا انتشارات گاج یکی از بهترین و مناسب ترین انتشارات می باشد. به طور کلی می توان گفت نکته هایی که در تست های این کتاب ها وجود دارند، بسیار بهتر از سایر کتاب های جمع بندی و همچین نکته برداری شده اند. اما خب همانند هر کتاب و انتشاراتی نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را خواهد داشت که این مسئله موجب می شود تا شاید ما در تمامی دروس تهیه کتب های مربوط به این انتشارات را توصیه ننماییم.

 منبع : کتاب زیست رتبه های برتر

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

اعلام نتایج قبولی دانشگاه پیام نور 99

داوطلبینی که در آزمون پیام نور شرکت نمودند میتوانند در زمان مشخص شده اقدام به مشاهده نتایج نمایند. نتایج دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت اینترنتی در سامانه دانشگاه پیام نور معمولا یک الی دو هفته پس از آزمون منتشر میشود. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که در صورت قبولی در دانشگاه پیام نور  میبایستی با ارائه مدارک ثبت نام حضوری خود را نیز تکمیل نمایید.

زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

ممکن است برای داوطلبان این سوال مطرح گردد که زمان اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور چه بازه زمانی خواهد بود ؟ آیا برای دریافت نتایج باید به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه کرد یا منتظر اطلاعیه از سوی سازمان سنجش بود؟ هدف ما از نگارش این مقاله پاسخ به این دسته از سوالات شما می باشد. در ابتدا لازم است به مراحل ثبت نامی که در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ذکر شده است ، بپردازیم.

گام اول: مطالعه دفترچه مندرج در سایت سازمان و بررسی و تعیین رشته محل های مورد علاقه

گام دوم: تهیه مدارک مورد نیاز و مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ثبت نام و ارائه درخواست تحصیل در رشته محل های مورد علاقه

گام سوم: انتظار برای تماس دانشگاه مبنی بر موافقت با پذیرش و یا رد درخواست در زمان تعیین شده

گام چهارم: بررسی رشته محل هایی که دانشگاه با پذیرش وی موافقت کرده است (بعد از تماس از سوی دانشگاه) و اتخاذ تصمیم نهایی در زمان مقرر و انتخاب فقط یک کد رشته محل

گام پنجم: مراجعه به دانشگاه مورد علاقه ، ارائه مدارک لازم برای ثبت نام ، پرداخت وجه ثبت نام برای پذیرش و ارائه تعهد کتبی مبنی بر علاقه به تحصیل در کد رشته محل انتخابی در دانشگاه یا موسسه پذیرش شده

 

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در دانشگاه پیام نور 99

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج ، در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده اند لازم است به همراه مدارک زیر به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند تا ثبت نام حضوری خود را انجام دهند. البته پذیرفته شدگان باید قبل از اقدام به مراجعه حضوری ، با ورود به سیستم اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایند.

  • اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن (2 نسخه)
  • اصل کارت ملی و کپی از آن (2 نسخه)
  • 6 قطعه عکس 4*3
  • اصل یا گواهی مدرک فارغ التحصیلی دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • اصل یا گواهی دیپلم نظام جدید
  • اصل یا گواهی دیپلم نظام جدید

داوطلبانی که پس از ثبت نام در دوره بهمن ماه دانشگاه پیام نور ، در رشته مورد نظر خود پذیرفته نشده اند این فرصت را خواهند داشت برای ثبت نام ورودی مهر ماه این دانشگاه اقدام کنند لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در هر دو نیمسال تحصیلی ارائه می شود و داوطلبان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این رشته ها ثبت نام کنند.

 

جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج قبولی دانشگاه پیام نور 99 – نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور

 

رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور فقط به صورت پیوسته  ارائه می شود و میزان شهریه برای دوره های تحصیلی بدون آزمون و با آزمون تفاوتی ندارد. دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در هر ترم با توجه به معدل خود حداقل 14 و حداکثر 24 واحد درسی را اخذ کنند و هر چقدر واحدها تخصصی تر و بیشتر باشد ، میزان شهریه نیز افزایش می یابد.

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

گروه آزمایشی

علوم انسانی

علوم پایه

فنی مهندسی و کشاورزی ، معماری و هنر

میزان شهریه ثابت

(تومان)

175/000

175/000

175/000

شهریه متغیر هر واحد دروس عمومی نظری

(تومان)

20/000

20/000

20/000

شهریه متغیر هر واحد دروس پایه نظری

(تومان)

25/000

27/000

29/000

شهریه متغیر هر واحد دروس اصلی و تخصصی

(تومان)

25/000

29/000

32/000

شهریه متغیر هر واحد دروس عملی کم هزینه

(تومان)

65/000

85/000

85/000

شهریه متغیر هر واحد دروس عملی پرهزینه

(تومان)

90/000

130/000

130/000

میزان شهریه پایان نامه

(تومان)

210/000

210/000

210/000

تخمین شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99

برای درک بیش تر مطالب فوق شهریه کارشناسی ارشد پیام نور را برای داوطلبی با 8 واحد درس نظری محاسبه کرده ایم . 

 

 ( 8 * شهریه متغیر نظری ) + شهریه ثابت = شهریه یک ترم 8 واحدی 

 ( 8 *  1,018,820  ) +  10,196,670 = 18,347,230 ریال

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور و شهریه های دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور را از دست ندهید چرا که مشاهده نتایج فقط از طریق سامانه امکان پذیر است و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : اعلام نتایج دانشگاه پیام نور 99

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99

دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبینی که قصد تدریس در رشته های مختلف در دانشگاه علمی کاربردی را دارند این امکان را فراهم نموده تا داوطلبین بتوانند از طریق سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمایند. تدریس در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما باید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از اسن شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصلی نمایید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 – 99

 

شرایط عمومی

 

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی که در ادامه ذکر می شود برای داوطلبانی که قصد تحصیل در هر یک از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته را دارند یکسان بوده و بهره مندی از این شرایط برای همه متقاضیان الزامی می باشد.

  • اعتقاد کامل داشتن به دین اسلام یا یکی از دین های مورد قبول جمهوری اسلامی ایران
  • پایبندی به احکام عملی اسلام (انجام واجبات و دوری از محرمات)
  • عداوت نداشتن با حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • متناسب بودن وضعیت جسمی داوطلب با رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • شهرت نداشتن به انجام کارهای غیراخلاقی در طول دوران تحصیلی یا شغلی
  • عدم سابقه عضویت در ساواک و گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران

 

جهت اطلاع دقیق از کلیه شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99 و نحوه دریافت کد مدرسی در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط اختصاصی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

 

  • مدرسانی که مجوز معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری را حداقل در یکی از گرایش ها را دارند و در گرایش دیگری نیز مایل به اخذ مجوز هستند، مجاز به شرکت در آزمون هستند.
  • پس از قبولی در آزمون کتبی و تاییدنهایی معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ،کد مدرسی معارف اسلامی متمقاضی توسط رئیس کمیته معارف اسلامی دانشگاه برای یکسال فعال می شود.
  • مدرسان طرح 4000 که با کد مدرسی فعال دانش آموخته حوزوی دارای حداقل مدرک علمی سطح 2 حوزه علمیه و سابقة حداقل 3 سال شرکت در درس خارج فقه و اصول (با ارائه مدارک معتبر) می‌باشند.
  • مدرسان طرح 4000 که با کد مدرسی فعال دانش آموخته دوره های کارشناسی ارشد مرتبط (مطابق با جدول شماره 1) می‌باشند.
  • مدرسان دارای کد مدرسی به دلیل عدم تدریس بیش از 4 نیم سال تحصیلی متوالی غیر فعال شده است، به شرط تأیید واحد استانی و دارا بودن سایر شرایط شرکت در آزمون، مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.
  • متقاضیان آزمون کتبی که مورد پذیرش قرار گرفته اند، برای بررسی صلاحیت های عمومی به بخش گزینش استادان معارف اسلامی نهاد معرفی و پس از ثبت‌نام در سایت گزینش به نشانی gozinesh.nahad.ir درصورت تأیید صلاحیت توسط هستة گزینش، به عنوان پذیرفته‌ شده تلقّی و مجوز تدریس آنان صادر می شود.
  • در صورت صدور رای عدم اولویت تدریس گزینش برای متقاضی، کلیه مراحل قبلی، لغو می شود و متقاضی مجاز به تدریس دروس معارف اسلامی نیست.
  • بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان متمرکز انجام می شود و مراحل آن بعد از اعلام نتایج آزمون از طریق وب‌سایت دفتر نهاد دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی nahad.uast.ac.ir اطلاع رسانی می شود

 

  مراحل ثبت نام جهت اخذ کد مدرسی تدریس دانشگاه علمی کاربردی

 

۱- در گام نخست لازم است متقاضیان نسبت به جستجو و انتخاب یک مرکز آموزشی علمی کاربردی اقدام کنند. این امر به عهده خود داوطلب تدریس است.

جهت آشنایی با فهرست و آدرس مراکز علمی کاربردی و فهرست رشته های موجود در هر مرکز، داوطلبان می‌توانند از منوی جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org دفترچه را دریافت کنند.

۲- در دومین گام لازم است مشخصات شخصی توسط خود داوطلب در سامانه جامع آموزش هم آوا (سامانه سجاد قدیم) به آدرس www.edu.uast.ac.ir ثبت گردد.

۳- پس از تائید داوطلب در سامانه سجاد توسط مرکز موافق با تدریس داوطلب، بایستی مستندات آموزشی و اجرائی داوطلب توسط امور مدرسان آن مرکز به واحد استانی ارسال گردد.

خلاصه مثاله  در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی آسنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارئه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : شرایط ثبت نام مدرس علمی کاربردی

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی شروع شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی دارای شرایط اختصاصی و عمومی میباشد که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه از طریق سامانه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی در مقاطع مختف کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری انجام میگیرد و شما میتوایند د مقاطع مختلف از سامانه  apu.ac.ir  اقدام به ثبت نام نمایید .

 شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

 

متقاضیان تحصیل در رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین  باید در کنکور سراسری یکی از رشته های علوم انسانی ، علوم تجربی و ریاضی فیزیک شرکت نمایند و در هنگام تکمیل فرم ثبت نام ، گزینه علاقمندی به این دانشگاه را فعال کنند. پس از شرکت در کنکور سراسری و اعلام نتایج ، داوطلبان باید جهت انتخاب رشته اقدام کنند که در این زمان داوطلبان دارای شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین می توانند رشته های این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

 

شرایط عمومی

 

  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد و التزام به دین اسلام
  • اعتقاد به ولایت فقیه و التزام عملی به قانون اساسی
  • عدم عضویت و وابستگی به احزاب سیاسی معاند با جمهوری اسلامی
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب با خدمت
  • داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر

 

شرایط اختصاصی

 

  • داشتن مدرک دیپلم یکی از رشته های نظری
  • داوطلبان مرد می بایست حداقل 170 سانتی متر و داوطلبان خانم دارای حداقل 160 سانتی متر قد باشند.
  • داشتن حداقل 18 و حداکثر 22 سال سن
  • داوطلبان دارای کارت پایان خدمت و داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال به مدت 2 سال به شرط حداکثر سنشان افزوده می شود.
  • خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان در صورت دارا بودن همه ی شرایط ، تا حداکثر سن 25 سال مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  • حداقل معدل برای ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 14 می باشد و داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال با معدل 13 نیز می توانند ثبت نام کنند.
  • عدم تعهد خدمت به سازمان های دولتی و غیر دولتی
  • روشن بودن وضعیت نظام وظیفه عمومی
  • فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند.

 

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین

 

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون ورودی دانشگاه علوم انتظامی امین بایستی در مرحله مصاحبه نیز شرکت نمایند و چنانچه در این مرحله نمره لازم را کسب کنند ، پذیرش آن ها قطعی خواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه معمولا در اسفندماه می باشد که شامل مراحل زیر است

  • معاینات پزشکی
  • تست ورزش
  • روخوانی قرآن کریم
  • مصاحبه شفاهی
  • تحقیقات محلی
  • جهت تکمیل امور استخدام نیروی انتظامی 99 و دریافت رسید می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید
  • 9099072952 – پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

منابع آزمون دانشگاه علوم انتظامی امین مقطع افسری  

  • 1- معارف اسلامی 
    2- ادبیات فارسی 
    3- زبان انگلیسی
    4- زبان عربی 

    5- تست هوش  
    6- اطلاعات عمومی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، شرایط پذیرش در دانشگاه افسری و زمان ثبت نام آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنی بوده و هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند. 

 منبع : ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99 شروع شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 45 روز الی  1 ماه میباشد و شما میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز ثبت نام در دانشگاه علوم انظامی دارای شرایط عمومی  و اختصاصی میباشد که میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه gozinesh.police.ir  اقدام به ثبت نام نمایید.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

 

آن دسته از داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین می بایست از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، با انجام مراحل زیر ، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

  • مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس gozinesh.police.ir (مراجعه به سایت تنها از طریق سیستم عامل ویندوز انجام شود.)
  • انتخاب گزینه ی ” ثبت نام از بخش ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

داوطلبان باید شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام را در صفحه ی گشوده شده مطالعه کنند و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام بودند ، مراحل بعدی را جهت تکمیل ثبت نام خود انجام دهند.

  • واجدین شرایط می بایست روی گزینه ی ” پذیرش شرایط و ثبت نام کلیک نمایند تا وارد صفحه ی جدیدی شوند.
  • در این قسمت متقاضیان می بایست با وارد کردن کدملی ، نام ، نام خانوادگی ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن همراه و نیز کد امنیتی که در سایت نمایش داده می شود ، ثبت نام خود را کامل کنند. (پر کردن همه ی موارد به جز پست الکترونیکی ، ضروری می باشد.)
  • پس از تکمیل اطلاعات ، روی گزینه ی ” ثبت نام و ورود به سامانه کلیک کنید تا نام کاربری و کلمه عبور برای شما تعریف شود.
  • پس از این مرحله به صفحه ورود اطلاعات هدایت می شوید که می بایست جهت ورود به این صفحه ، نام کاربری و کلمه عبور خود ، که همان کدملی می باشد را وارد نمایید.
  • روی گزینه ورود کلیک نموده و پس از تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید.
  • پس از تکمیل فرم های مربوطه در این قسمت و به پایان رساندن فرآیند ثبت نام ، می بایست کد رهگیری که در رسید ثبت نام (رسید چاپی) ، درج شده است را دریافت و تا پایان مراحل مربوطه نزد خود نگه دارید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

شرایط عمومی :

  • 1اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
    2 –
    اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
    3 –
    تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
    *
    داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
    4 –
    عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
    5 –
    عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
    6 –
    عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
    7 –
    نداشتن سوء پیشینة کیفری.
    8 –
    عدم اعتیاد به مواد مخدر.
    9 –
    داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
    10 –
    داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی:

 

  • از داوطلبان (مرد) دارای مدرک تحصیلی دیپلم، پیش دانشگاهی و محصلین سال دوازدهم نظام جدید رشته های نظری( علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی) در مقطع افسر محصل سال تحصیلی 1399-1400 که مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا پایان خرداد 99 ارائه دهند، ثبت نام صورت خواهد گرفت.
  • دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم الزامیست.
  • حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال می باشد.
  • حداقل قد مورد پذیرش برای داوطلبان آقا 170 سانتی متر می باشد.
  • حداقل معدل مورد پذیرش برای رشته های ریاضی و تجربی 13 و برای رشته انسانی 14 می باشد.
  • فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی ثبت نام آنها منتفی خواهد شد.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین  و کسب راهنمایی لازم برای سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علوم انتظامی امین با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

امتیازاتی که به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تعلق می گیرد

 

به دانشجویانی که در دانشگاه علوم انتظامی امین مشغول به تحصیل هستند یکسری امتیازات و امکاناتی تعلق می گیرد که به دانشجویان سایر دانشگاه ها تخصیص پیدا نمی کند. از جمله امتیازاتی که به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تعلق می گیرد ، عبارتنداز :

  1. دانشجویان از همان ابتدای ورود به استخدام رسمی در می آیند.
  2. ضمن دریافت کمک هزینه تحصیلی از امکاناتی همچون خوابگاه ، پوشاک ، غذا ، بیمه خدمات درمانی و وام مسکن بهره مند می شوند.
  3. فارغ التحصیلان مقطع  کارشناسی ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات ، به درجه ستوان دومی نائل می گردند.
  4. ادامه تحصیل کارکنان برای مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا ، بلا مانع خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام دردانشگاه علوم انتظامی ، زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی و شرایط ثبت نام در این دانشگاه اشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثت نام فقط به صورت الکترونیکی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

سامانه نقل و انتقالات برای داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی و یا مهمان را دارند فعال شد. داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام نمایند. نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که میتوانید با دانلود دفترچه علمی کاربردی و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا یودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که سامانه انقال دانشگاه علمی کاربردی 24 ساعته فعال میباشد و شما میتوانید در هر زمان جهت ثبت نام اقدام نمایید.

 

راهنمای ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

دانشجویانی که قصد دارند در مهلت نام نویسی نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند می بایست در زمانی که برای نقل و انتقالات هر نیمسال تحصیلی در نظر گرفته شده به سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی (سامانه هم آوا) مراجعه کنند و درخواست خود را در این سایت ثبت کنند. در ادامه نکاتی را در این مورد بیان می کنیم.

  • جهت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لازم است تا پس از مطالعه شرایط و ضوابط درج شده در آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام هستید ، به سایت edu.uast.ac.ir مراجعه نمایید. با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود ، وارد سامانه شوید و درخواست انتقال یا میهمانی خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت درخواست لازم است تا مدارک مورد نیاز را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید ، این مدارک در بخش بعدی به تفصیل بیان شده است. پس از ثبت درخواست توسط دانشجو ، این تقاضا توسط واحد های مربوطه بررسی می شود و نتایج آن مطابق برنامه زمانی بالا به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.
  • توجه داشته باشید تا اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و کامل وارد کنید ، زیرا در صورت عدم صحت هر یک از اطلاعات وارد شده ، امکان میهمانی یا انتقال از دانشجو سلب شده و مطابق قوانین و مقررات با وی رفتار می شود.
  • آن دسته از داوطلبانی که شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی را دارا نمی باشند ، اما به دلایل مشکلات خاص و مسائل پیش بینی نشده در آیین نامه ، متنقاضی میهمانی به دانشگاهی دیگر می باشند ، می بایست درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند. این درخواست با توجه به محدوده جغرافیایی مورد تقاضا ، توسط مسئول مربوطه بررسی می شود و در صورت موافقت با میهمانی این دانشجویان توسط کمیته نقل و انتقالات و یا رئیس واحد استانی مبدا ، نتیجه معمولا به صورت تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.
  • به درخواست های داوطلبانی که شرایط موجود در آیین نامه را دارا می باشند اما از طریق سامانه هم آوا درخواست خود را ثبت نکرده اند ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • طبق ضوابط موجود ، انتقال دانشجویان به مراکز دانشگاهی استان تهران ، باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد. سایر درخواست ها نیز توسط استان مبدا و مقصد ، مورد بررسی و تایید قرار می گیرند.

 

جهت ثبت درخواست  نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع دقیق از زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی با از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های مرکز مشاوره علمی کاربردی تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لینک ثبت درخواست انتقال و مهمانی این دانشگاه دو بار در سال فعال می شود و لذا متقاضیان در نیمه دوم شهریور ( نیمسال اول تحصیلی ) و نیمه دوم آذر ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و نتایج نهایی درخواست در مطابق جدول زیر اعلام خواهد شد . زمان ثبت درخواست مهمانی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در نوبت اول 99 از 28 شهریور تا 3 مهر ماه بود .

 

زمان ثبت درخواست و پاسخ دهی انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ اعمال درخواست

تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو 

تاریخ پاسخ دهی

تاریخ شروع 

تاریخ خاتمه 

واحد استانی مبدا

واحد استانی مقصد

سازمان مرکزی دانشگاه

نیمسال اول

... / 3 / 1 

... / 3 / 15

2 لغایت 20 خرداد 

3 لغایت 25 خرداد 

1 لغایت 30 خرداد 

نیمسال دوم

... / 9 / 15

... / 9 / 30

16 آذر لغایت 5 دی 

17 آذر لغایت 10 دی 

16 آذر لغایت 16 دی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سامانه انتقالی دانشگاه علمی کاربردی و زمان ثبت نام انتقالی آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : سامانه نقل و انتقال دانشگاه علیمی کاربردی  

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد

از آنجایی که انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد متقاضیان زیادی داشتند به همین دلیل این امکان فراهم شد تا داوطلبانی که واجد شرایط هستند جهت انتقالی اقدام نمایند.

همانطور که گفته شد انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد دارای شرایطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورتی که دارای شرایط بودید اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام انتقالی از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانی در زمان مشخص جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایید.

 

ضوابط میهمانی یا انتقال بر اساس شرایط ازدواج و یا طلاق دانشجویان

 

  • دانشجویان متاهل زن ، که پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور ازدواج کرده اند ، می توانند نسبت به درخواست انتقال یا میهمانی به شهر محل زندگی همسر و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ، که رشته داوطلب در آن موجود باشد اقدام کنند. این انتقال و یا میهمانی صرفا با توجه به ظرفیت دانشگاه مقصد و بر اساس بخشنامه های مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان پذیر است.
  • انتقال و یا میهمانی دانشجویان متاهل زن که محل زندگی و کار همسرشان پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش تغییر نموده است ، به شهر محل زندگی و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ، در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه مقصد و پس از طی مراحل کامل ثبت نام ، امکان پذیر می باشد.
  • دانشجویان دختری که پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، محل زندگی یا کار ولی آن ها تغییر پیدا کند ، می توانند نسبت به ثبت درخواست انتقال یا میهمانی به شهر محل زندگی ولی و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ولی خود اقدام کنند. ثبت این درخواست در صورتی امکان پذیر است که رشته داوطلب در آن مرکز آموزشی دایر بوده و دارای ظرفیت باشد.
  • انتقال و میهمانی دانشجویان متاهل زن ، که پس از ثبت نام و پذیرش در دانشگاه ، متارکه نموده اند ، به مراکز آموزشی شهر محل زندگی خانواده خود ، با توجه به وجود رشته تحصیلی شان در آن مراکز ، قابل بررسی می باشد.
  • دانشجویان مردی که پس از ثبت نام و پذیرش در دانشگاه متارکه نموده اند و حضانت فرزند خود را بر عهده دارند ، در صورت وجود رشته تحصیلی خود ، می توانند درخواست انتقال یا میهمانی خود را در یکی از مراکز آموزشی محل زندگی خود ثبت کنند.

 

ضوابط میهمانی یا انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

 

دانشجویانی که مشمول سهمیه های شاهد و ایثارگر می شوند ، در نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه ها نیز از امتیاز خاصی برخوردار هستند و مراکز آموزشی وظیفه دارند با رعایت مقطع تحصیلی نسبت به ثبت نام جهت انتقال به یکی از مراکز آموزشی نزدیک به محل سکونت خانواده این دانشجویان ، صرفا برای یک بار اقدام نمایند. در ادامه مشمولان استفاده از این سهمیه را بیان می نماییم.

  • فرزندان مونث شاهد
  • فرزندان مذکر شاهد
  • همسر شهید
  • جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • همسر جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • فرزندان مونث جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • فرزندان مذکر جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • جانبازان 25 درصد تا 49 درصد
  • برای اطلاع دقیق از انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :
  • 9099072952 (تماس از سراسر کشور
  • 9092305587 ( استان تهران
  • پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لینک ثبت درخواست انتقال و مهمانی این دانشگاه دو بار در سال فعال می شود و لذا متقاضیان در نیمه دوم شهریور ( نیمسال اول تحصیلی ) و نیمه دوم آذر ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و نتایج نهایی درخواست در مطابق جدول زیر اعلام خواهد شد . زمان ثبت درخواست مهمانی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در نوبت اول 99 از 28 شهریور تا 3 مهر ماه بود .

 

زمان ثبت درخواست و پاسخ دهی انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ اعمال درخواست

تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو 

تاریخ پاسخ دهی

تاریخ شروع 

تاریخ خاتمه 

واحد استانی مبدا

واحد استانی مقصد

سازمان مرکزی دانشگاه

نیمسال اول

... / 3 / 1 

... / 3 / 15

2 لغایت 20 خرداد 

3 لغایت 25 خرداد 

1 لغایت 30 خرداد 

نیمسال دوم

... / 9 / 15

... / 9 / 30

16 آذر لغایت 5 دی 

17 آذر لغایت 10 دی 

16 آذر لغایت 16 دی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در انتقالی از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند. 

 منبع : انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

داوطلبینی که در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کردند موظف به پرداخت شهریه میباشند. شهریه های دانشگاه غیرانتفاعی در دو ترم مهر و بهمن پرداخت میشود و به دو صورت ثابت و متغیر میباشد که شهریه های ثابت در طول ترم تغییر نمیکند ولی شهریه های متغیر بسته به تعداد انتخاب واحد ها متفاوت است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی در هر مقطع و هر رشته متفاوت میباشد و شهریه های ثابت پس از قبولی در دانشگاه و زمان ثبت نام حضوری پرداخت میشود و شهریه های متغیر تا قبل از آغاز امتحانات پایان ترم باید تسویه شود.

 

شهریه کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی(پیوسته و ناپیوسته )

علاقمندان به تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ابتدا باید در اواخر بهمن ماه و از طریق سایت sanjesh.org در کنکور سراسری ثبت نام ، و در آزمون که در نیمه اول تیر برگزار می شود شرکت کنند ، و پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار دفترچه ها برای انتخاب این رشته ها اقدام کنند، همچنین آن دسته از داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند می توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را در نیمه اول مرداد ماه و از طریق سایت سنجش انجام دهند. در جداول زیر شهریه رشته های دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فراهم شده است :

شهریه دوره های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشی

فنی مهندسی

علوم انسانی

شهریه ثابت هر نیمسال (تومان)

485/000

الی

510/000

390/000

الی

420/000

شهریه هر واحد پروژه (تومان)

85/000

80/000

شهریه متغیر (تومان)

هر واحد درسی پایه نظری

30/000

28/000

هر واحد درسی اصلی تخصصی

38/000

30/000

هر واحد درسی عمومی

19/000

18/000

هر واحد درسی عملی

30/000

24/000

ساعد نیوز:

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی

شهریه مقاطع مختلف دانشگاه های غیردولتی هر سال 10 الی 15 درصد افزایش می یابد. در حال حاضر شهریه کارشناسی دانشگاه های غیرانتفاعی در سال تحصیلی 98-99مشخص نگردیده است. به همین دلیل 10 الی 15 درصد به شهریه کارشناسی دانشگاه های غیر انتفاعی را در جدول زیر قرار دادیم.

 

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی 99 – 98

گروه آزمایشی

شهریه ثابت هر نیمسال

شهریه متغیر هر واحد نظری

شهریه متغیر هر واحد عملی

شهریه هر واحد پایان نامه ( نظری )

شهریه هر واحد پایان نامه ( عملی )

علوم انسانی

840000 تومان الی 1000000 تومان

147000 الی 175000 تومان

218000 الی 265000 تومان

400000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

سایر گروه های آموزشی

921000 الی 1020000 تومان

168000 الی 202000 تومان

250000 الی 287000 تومان

401000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

جهت اطلاع دقیق از میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع دقیق از جدول شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل


شهریه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی

 

رشته علوم انسانی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 3500000 الی 4500000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 270000 الی 370000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 330000 الی 210000
  • شهریه هر واحد پروژه: 700000 الی 900000

 

رشته مهندسی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 4300000 الی 6200000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 350000 الی 450000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 270000 الی 570000
  • شهریه هر واحد پروژه: 750000 الی 1000000

 

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه پرداخت شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی و میزان شهریه در مقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی99 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی شروع شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما عزیزان قبل از ثبت نام موظف به دانلود دفترچه و مطالعه آن هستید تا از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه دانشگاه غیرانتفاعی اقدم به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

 

میزان تنوع در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار بیشتر از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و همچنین بسیاری از رشته ها در این دو مقطع به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شود، که این فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا پس از انتخاب رشته در هیچ یک از کد رشته های خود پذیرفته نشوند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند نیز می توانند در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظر خود را در انتخاب ها اعمال کننددر واقع این دسته از داوطلبان به صورت با کنکور و در مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد

  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی 99

 

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام قدیم + پیش دانشگاهی و یا دیپلم 3 ساله نظام جدید ( سال دوازدهم ) را دارند می توانند همزمان با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) پیوسته شرکت نمایند .

سال گذشته ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی نیمسال اول تحصیلی از 20 اسفند 97 آغاز شد و تا 30 شهریور ماه 98 ادامه داشتن و داوطلبان در یک یازه زمانی حدودا 6 ماهه فرصت داشتند ثبت نام خود را انجام دهند . با توجه به زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی مهر سال قبل احتمال می دهیم ثبت نام ورودی ترم مهر ماه 99 از دهه سوم اسفند 98 آغاز شود .

همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن سال گذشته از روز سه شنبه 28 آبان ماه لغایت روز دوشنبه 30 دی ماه انجام شد و داوطلبان دو ماه فرصت داشتند تا با ارائه مدارک خود ثبت نام شان را تکمیل کنند . احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن 99 از دهه سوم آبان ماه آغاز شود .

 

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) دانشجو می پذیرد و داوطلبان جهت انتخاب رشته ای مغایر با عنوان دیپلم خود هیچ محدودیتی نخواهند داشت فقط می بایست دارای مدارک ذیل باشند:

  • یک قطعه عکس 4*3
  • مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • مدرک پیش دانشگاهی
  • مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید
  • مدرک فوق دیپلم یا همان مدرک کاردانی
  • مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان مشمول (مخصوص آقایان)

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در سیستم آموزشی نظام قدیم تحصیل کرده اند و فقط دارای مدرک دیپلم می باشند ، مجاز به ثبت نام در رشته های مقطع کارشناسی نمی باشند و فقط می توانند در دوره های کاردانی ثبت نام کنند.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع از کلیه شرایط زمان و نحوه ثبت نام با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه­ های غیرانتفاعی هرساله در مقاطع مختلف اعم از کارشناسی­ های پیوسته و نا پیوسته و کاردانی­ های پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می­کند. داوطلبین جهت ثبت نام ملزم به دارا بودن یکی از مدارک زیر می­باشند:

  • دیپلم ۴ ساله نظام قدیم
  • دیپلم ۳ ساله نظام جدید
  • مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم
  • مدرک کاردانی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی آشنا کنیم و شما را در جریان زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و مدارک لازم جهت ثبت نام قرار دهیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی  را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سایت هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

  • javad qane