مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور بدون آزمون

یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در میان داوطلبان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور است با توجه به نیاز جامعه به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و بازار کار نسبتا خوبی که برای این رشته ها فراهم است میتوان گفت داوطلبان پذیرش در رشته های پیراپزشکی و یا پیراپزشکی بدون آزمون انتخاب درستی را با توجه به توانایی های خود داشته اند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

احتمال ارائه شدن رشته های پیراپزشکی بدون کنکور نزدیک به صفر است. اما اگر ارائه شوند ، از طریق دفترچه انتخاب رشته کنکور و یا به صورت جداگانه قابل مشاهده خواهند بود. در سال های گذشته ، پذیرش در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور مشروط بر دارا بودن برخی شرایط بود که عبارتند از:

  • دارا بودن دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید و دوره پیش دانشگاهی
  • دارا بودن حداقل معدل کتبی دیپلم 15
  • دارا بودن سلامت جسمی و روانی متناسب با رشته مورد نظر
  • دارا بودن حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی ، مجاز به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمی باشند.
  • داوطلبان آقا نباید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی ارائه می شوند.
  • دانشجویان ملزم به گذراندن تعهد خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی معرفی شده توسط دانشگاه ، هستند.
  • ادامه تحصیل دانشجویان رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در مقطع کارشناسی و بالاتر ، مشروط به گذراندن دوره تعهد خدمت می باشد.
  • داوطلبان متاهل باید رضایت همسر خود را کسب کنند.
  • تحصیل در این رشته ها رایگان می باشد ولی در سال 97 ، اگر داوطلبی قصد گذراندن دوره تعهد خدمت را نداشت ، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم پرداخت می کرد. چنان چه پذیرش این رشته ها ، در سال های آینده نیز بر اساس سوابق تحصیلی صورت گیرد ، شهریه پرداختی با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

توجه داشته باشید که رشته های پیراپزشکی فقط در بعضی از دانشگاه های روزانه و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده بودند و متقاضیان باید حتما در کنکور تجربی شرکت می کردند تا مجاز به انتخاب این رشته ها می شدند. مجددا تاکید می کنیم که تمام رشته های نام برده در مطلب فوق ، متعلق به دوره های گذشته بوده و لزوما برای تمام دوره های آزمون سراسری ، صدق نمی کند

اسامی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سال های گذشته

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی درج می گردد که ما در این بخش تصویر آن را قرار داده ایم :

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی سال 99

  • کاردانی بهداشت عمومی – بهداشت خانواده
  • کاردانی بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها
  • کاردانی بهداشت محیط
  • کاردانی علوم آزمایشگاهی
  • کاردانی هوشبری
  •  
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد پیراپزشکی بدون آزمون – شرایط ثبت نام و پیش ثبت نام پیراپزشکی بدون آزمون با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.
  • تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
  • تماس با شماره 9092305587 از استان تهران
  • پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

به اطلاع داوطلبان ورود بدون آزمون به رشته های پیراپزشکی می رساند زمان اعلام نتایج رشته های پیراپزشکی بدون کنکور طبق سنوات گذشته در اسفند ماه مس باشد ولی با توجه به شرایط کنونی احتمال تغییر این زمان وجود دارد. پس احراز قبولی داوطلبان رشته های کاردانی نیمه متمرکز بر اساس سوابق تحصیلی  از جمله کاردانی مامایی بدون کنکور – هوشبری – اتاق عمل – علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی داوطلبان موظفند برای ادامه روند ثبت نام خود به دانشگاه های قبولی خود مراجعه کنند.

منبع :  رشته های پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

ثبت نام مامایی بدون کنکور 99

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه آزاد تا حدودی متفاوت با لیست رشته های دانشگاه سراسری و طبیعتا نحوه ثبت نام و انتخاب رشته نیز اندکی فرق دارد. برای انتخاب لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد متقاضیان باید از بین تمامی رشته ها تنها 100 مورد را انتخاب نموده و در لیست مربوط به خود وارد نمایند. لازم به ذکر است که در این موارد داوطلبین گرامی باید از روی میزان علاقه مندی و توانایی های خود برای این کار اقدام نمایند.

شرایط تحصیل بدون کنکور رشته مامایی دانشگاه سراسری

داوطلبانی که قصد دارند کد رشته های مربوط به رشته های بدون کنکور پیراپزشکی را هنگام انتخاب رشته کنکور تجربی ثبت نمایند ، بایستی از شرایط مربوطه اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس اقدامات لازم را به انجام برسانند.

  • حداکثر سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور ، حداکثر 25 سال می باشد. شرط حداکثر سن برای آقایانی که دوره خدمت وظیفه عمومی خود را گذرانده است ، حداکثر 27 سال می باشد.
  • تنها دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید و قدیم و همچنین مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم در رشته تجربی ، می توانند نسبت به انتخاب رشته های بدون کنکور پیراپزشکی اقدام کنند.
  • در صورت اعمال شرط معدل ، داوطلبان می بایست دارای حداقل معدل 15 باشند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه مقاطع تحصیلی تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور ، مجاز به شرکت در این دوره ها نمی باشند.
  • شرط بومی پذیری از جمله شرایطی است که در برخی از دوره ها ملاک عمل قرار می گیرد.
  • تعهد خدمت پذیرفته شدگان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور به میزان سه برابر طول مدت تحصیل آن ها می باشد.
  • کلیه داوطلبان واجد شرایط تنها در صورت کسب نمره قبولی در مصاحبه ، می توانند در رشته مورد نظر خود به تحصیل بپردازند.

توجه داشته باشید که تمامی شرایط مذکور در دوره های مختلف دستخوش تغییراتی بوده و برای تمامی دوره ها صدق نمی کند. بنابراین ممکن است در برخی دوره ها اجباری بر تحصیل در رشته تجربی در دوره دوم متوسطه نبوده و یا شرط معدل لحاظ نشود. از هیمن رو ، آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور پیراپزشکی و شرایط اختصاصی هر یک از آن ها پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی در دوره مورد نظر امکان پذیر است و تا قبل از آن نمی توان اطلاعات دقیقی را درمورد پذیرش این رشته ها و شرایط مربوطه ارائه نمود.

لیست رشته های بدون کنکور پیراپزشکی 99

  1. کاردانی بهداشت عمومی – بهداشت خانواده
  2. کاردانی بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها
  3. کاردانی بهداشت محیط
  4. کاردانی علوم آزمایشگاهی
  5. کاردانی هوشبری
  6. اتاق عمل
  7. تکنسین سلامت دندان
  8. پرستاری
  9. مامایی

 

برای اطلاع از نحوه پذیرش در مامایی بدون کنکور 99 ، دانشگاه های علوم پزشکی ارائه دهنده این رشته، هزینه ها، شرایط، تراز قبولی مامایی 99، شرایط پذیرش در مامایی بدون کنکور 99 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و ..

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور با شماره9092305587 ) استان تهران) و 9099072952 (تماس از سراسر کشور(

 

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی به چه صورت می باشد ؟

با وجود آنکه پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی است ، اما شما باید حتما در کنکور سراسری شرکت نمایید ، به عبارت دیگر بایستی همانند سایر داوطلبان کنکوری ، در نیمه دوم بهمن ماه ثبت نام کنکور سراسری تجربی را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهید.

پس از ثبت نام و حضور در جلسه کنکور ، بایستی منتطر اعلام نتایج باشید تا برای انتخاب رشته اقدام نمایید. حال در این بین ممکن است سوالی ذهن داوطلبان را مشغول به خود کند که مگر این رشته ها بدون کنکور نیست ؟ پس چه لزومی دارد در کنکور سراسری شرکت نماییم ؟

در پاسخ باید بگوییم که شما برای انتخاب رشته نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی دارید و هدف از شرکت در کنکور ، به دست آوردن اطلاعات لازم برای انتخاب رشته است و رتبه اکتسابی شما تاثیر چندانی در پذیرشتان نخواهد داشت.

منبع : مامایی بدون کنکور دانشگاه پیام نور  

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

چه کسانی می توانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد را انجام دهند؟

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مختص به داوطلبانی می باشد که دارای سهمیه استعداد درخشان هستند. در رابطه با سهمیه استعداد درخشان ارشد  به طور کامل در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیحاتی ارائه شده است ، اما در ادامه مطلب به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • دانش آموختگان رشته های علوم انسانی باید حداقل معدل کل مدرک کارشناسی 17 را دارا باشند تا مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد شوند.
  • فارغ التحصیلان رشته های غیر علوم انسانی (علوم پایه ، فنی مهندسی و …) بایستی حداقل معدل کل 16 را در مقطع کارشناسی کسب کرده باشند.
  • داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود در طول دوره ای بیش از 8 ترم اخذ کرده اند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد نمی باشند.(البته رشته هایی که براساس سر فصل مصوب طول دوره تحصیلی بیش از 8 ترم دارند ، شامل این قانون نمی شود)
  • داوطلبانی که دارای دروس معادل سازی شده می باشند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون ارشد آزاد نیستند.

علاوه بر دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور نیز به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می کند. پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق شرکت در آزمون جامعی که توسط خود دانشگاه برگزار می شود ، میسر می باشد .

روش های ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به 2 شیوه مختلف صورت می پذیرد :

1- ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 ، که در این شیوه متقاضیان در صورت احراز شرایط می بایست ابتدا در کنکور ارشد 99 ثبت نام می کردند و در مرحله بعدی بدون شرکت در آزمون می توانستند از بین 100 رشته مختلف 20 انتخاب به ترتیب اولویت داشته باشند شایان ذکر است انتخاب رشته ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط از بین لیست رشته های ارشد بدون کنکور مندرج در دفترچه امکان پذیر خواهد بود.

2- ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق اطلاعیه پذیرش هر یک از دانشگاه ها به صورت جداگانه ، در این شیوه پذیرش شرایط خاص هر دانشگاه برای ثبت نام ارشد بدون آزمون 99 متفاوت خواهد بود ضمنا در پذیرش دانشجو در این شیوه زمان معینی ندارد، متقاضیان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد این شیوه پذیرش با شماره های مندرج در جدول ذیل تماس بگیرند.

 

جهت اطلاع از ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 – اطلاع از رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و نحوه پذیرش از سراسر کشور با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 ( استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

داوطلبان محترم توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون، دانشجویان را جذب می‌نماید. در مقطع کارشناسی ارشد جذب دانشجو منحصر به داوطلبینی می‌باشد که از سهمیه ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد برخوردار می‌باشند و در رابطه با سایر دانشجویانی که از این سهمیه برخوردار نیستند، پذیرش به صورت شرکت در آزمون می‌باشد.

داوطلبانی که در کنکور ارشد توانسته‌اند رتبه مورد نظر را کسب نمایند می‌توانند انتخاب رشته نمایند. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ذیل می‌توانند در ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

  1. داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی شرکت نموده اند و در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند، رتبه کنکور آن ها هیچ تاثیری در پذیرفته شدن آن ها در ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نخواهد داشت.
  2. داوطلبانی می توانند جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند و یا در اصطلاح به آنها دارای سهمیه استعداد درخشان می گویند که معدل آن ها در رشته های علوم انسانی بالای 17 باشد و در سایر رشته ها دارا بودن معدل بالای 16 برای ثبت نام الزامی می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند که تنها تبصره ای که در این مورد برای داوطلبان وجودخواهد داشت، در ارتباط با دانشجویانی می باشد که مشمول دروس معادل سازی می باشند. این دسته از داوطلبان حتی در صورت دارا بودن معدل بالای 17 نیز، امکان ثبت نام ارشد بدون آزمون 99 را نخواهند داشت.
  3. دانشجویانی که در دانشگاه آزاد در رشته های مختلف و در مقاطع گوناگون پذیرفته می شوند، در صورتی که در دانشگاه محل پذیرفته شده خود دچار مشکلاتی باشند، می توانند با توجه به آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت انتقالی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایند.
  4. متقاضیانی که مشمول نظام وظیفه می باشند. در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لازم است مدارک خود را به همراه داشته باشند.
  5. تعداد کد رشته محل هایی که داوطلبان دارای سهمیه استعداد درخشان امکان انتخاب در آن ها را خواهند داشت. تعداد 100 رشته محل می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

  • مهندسی برق – الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی
  • مهندسی برق – برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی
  • مهندسی برق – سامانه های برقی حمل ونقل
  • مهندسی برق – سیستم های قدرت
  • رفتار حرکتی – آموزش تربیت بدنی
  • رفتار حرکتی – رشد حرکتی
  • روانشناسی
  • مهندسی مکاترونیک – ارتباطات جنبی انسان ، ماشین ، کامپیوتر
  • مهندسی مکاترونیک – طراحی ربات ها و سیستم های مکاترونیکی
  • مهندسی مکانیک – ساخت و تولید
  • مدیریت بازرگانی – بازرگانی بین المللی
  • مدیریت بازرگانی – بازرگانی داخلی
  • مدیریت بازرگانی – تجارت الکترونیکی
  • مدیریت بازرگانی – مدیریت استراتژیک
  • پرستاری
  • روان پرستاری
  • انگل شناسی
  • قارچ شناسی
  • بیوشیمی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات آب و خاک
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات شهری و روستایی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مدیریت مخاطرات محیطی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – هواشناسی ماهواره ای
  • علوم ارتباطات اجتماعی – روابط عمومی

لیست رشته‌ها در گروه‌ها و دانشگاه‌های مختلف متفاوت می‌باشد و با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور این لیست در سال‌های مختلف بر اساس ظرفیت‌های در نظر گرفته دانشگاه‌های مختلف متغیر می‌باشد. درج تمامی این رشته‌ها در این مقاله امکان پذیر نمی‌باشد. جهت اطلاع از زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در هر لحظه از شبانه روز حتی ایام تعطیل، آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان محترم می‌باشند.

منبع : پذیرش بدون کنکور ارشد ازاد  

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

پیرو آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ترم بهمن 99 از ابتدای دی ماه 1400 آغاز شد لذا کلیه متقاضیان ورود به مرحله تحصیلات تکمیلی می توانند پس از اطلاع از رشته محل ها و شرایط پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1400-99 اقدام به ثبت نام نمایند شایان ذکر است کلیه امور پشتیبانی – ثبت نام – پرسش و پاسخ در مورد شهریه و رشته محل ها با پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره های زیر در اختیار متقاضیان خواهد بود.

محتویات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

  • شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه پذیرش دانشجو
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت نام در این آزمون
  • مقررات وظیفه عمومی داوطلبان آقا
  • جزئیات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران
  •  هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه واریز آن
  • رشته های تحصیلی ، نام دروس و منابع امتحانی
  • ظرفیت پذیرش در هر رشته دانشگاهی
  • ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان غیرایرانی
  • شهریه هر یک از رشته ها
  • و

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با هم انجام می گیرند. یعنی شما پس از تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود ، باید کد رشته های انتخابی تان را نیز درج نماییدهر داوطلب می تواند حداقل 1 و حداکثر 20 کدرشته محل را از یک رشته / گرایش امتحانی انتخاب نماید.

 

جهت اطلاع از کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و پذیرش بدون کنکور پیام نور ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، انجام ثبت نام ، مشاوره قبولی در آزمون فراگیر دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 (تماس از سراسر کشور) – 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام شده و امکان تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در بازه زمانی مشخصی فراهم می کند .

سال گذشته داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به مدت 10 روز فرصت داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز تقریبا اواخر مهر ماه خواهد بود . در این بازه زمانی که طی اخبار و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود ، داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند . این دفترچه به بررسی شرایط ، ضوابط ، نحوه ثبت نام و معرفی منابع آزمون پرداخته و راهنمای مناسبی برای متقاضیان رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد .

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور همان‌گونه که ذکر شد ، تنها یک‌بار در سال امکان پذیر می‌باشد. بنابراین داوطلبان می‌توانند در مهر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پذیرش بدون کنکور پیام نور منحصر به آن دسته از داوطلبانی می‌باشد که مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده‌اند. متقاضیانی که هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند و دارای این مدرک نمی‌باشند، نمی‌توانند در فراگیر پیام نور ثبت نام نمایند.

همان‌طور که اشاره شد، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور به صورت الکترونیک می‌باشد و برای ثبت نام ، نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود. داوطلبان با توجه به فایل اسکن مدارک خود، می‌توانند نسبت به ثبت نام و پر نمودن فرم آن، اقدام نمایند. در هنگام ثبت نام نهایت دقت را در رابطه با وارد نمودن اطلاعات داشته باشید زیرا حتی در صورت پذیرش بدون کنکور پیام نور، چنانچه مغایرتی عمداً و یا سهواً صورت پذیرد، برابر با مقررات با این دسته از داوطلبان برخورد خواهد شد.

اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 99 دریافت می نمایید را لازم است نزد خود نگهداری کنید. درصورتی‌که در پر کردن فرم ثبت نام دچار اشتباهی شده‌اید، می‌توانید در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ، در جهت رفع این ایرادات گام بردارید. کلیه متقاضیان ضمن رعایت موارد مختلف، می‌توانند در لیست پذیرفته شدگان آزمون فراگیر قرار گیرند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع :  شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد

تایج میهمانی دانشگاه آزاد اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند جهت مشاهده نتایج به سامانه اعلام شده مراجعه کننداعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد پس از گذشت مدتی از اتمام دوران مشخص شده برای ثبت نام انجام می گیرد. در این نوشته در پی دادن اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد در اختیارتان قرار می دهیم.

 

زمان اعلام نتایح میهمانی دانشگاه آزاد

در رابطه با زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد باید عرض کنیم که نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد نیمسال اول در سال گذشته در شهریور ماه به عرض ثبت نام کنندگان محترم رسید.

اما در رابطه با سال جاری فعلاً نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد و فعلاً باید منتظر اعلام سایت مربوطه در رابطه با زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد ماند.

 

 

اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد چگونه انجام می شود؟

در رابطه با نحوه اعلام نتایج میهمانی آزاد باید خدمت شما دوستان عزیز دانشجو عرض کنیم که نتایج میهمانی دانشگاه آزاد در سایت مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد اعلام می شود.

در واقع، اعلام نتایج میهمانی آزاد در سایتی تحت عنوان منادا و به نشانی monada.iau.ir انجام می شود.

آیا امکان پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد برای من وجود دارد؟

آیا دانشجویان می توانند به پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد تا زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد بپردازند؟ این سؤالی است که برای بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد که درخواست میهمانی داده اند مطرح می شود.

در پاسخ باید عرض کنیم که بله هر فرد می تواند از طریق سامانه اعلام شده یعنی سامانه منادا نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد خود را پیگیری کند.

در رابطه با نحوه پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد می توانید از کمک مشاوری خبره در این حوزه کمک بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره گرفتن مهمانی دائم یا موقت آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

909907295تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

آیا شرایطی برای افراد مایل به ثبت نام در میهمانی های آزاد در نظر گرفته شده است؟

سؤالی که معمولاً برای دانشجویان دانشگاه آزاد مطرح می شود این است که آیا شرایطی خاص برای شرکت و ثبت نام در میهمانی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است؟

در پاسخ باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بله افرادی که با شرایط خاص امکان شرکت و ثبت نام در طرح مهمانی دانشگاه آزاد را دارند.

در حقیت، باید عرض کنیم که اشخاص دارای معلولیت، بیماری، دانشجویان ورزشکار و یا کسانی که در رده قهرمانان ملی قرار دارند، هر یک از دانشجویان خانواده های شاهد و ایثارگر، افرادی که متأهل شده اند و یا متارکه کرده اند امکان ثبت نام در طرح مهمانی دانشگاه آزاد را دارند.

البته نتایج مهمانی دانشگاه آزاد نیز برای این افراد بعد از مدتی از اتمام زمان ثبت نام از طریق سامانه معرفی شده انجام می گیرد.

آیا می دانید شرایط گرفتن مهمانی دانشگاه آزاد به جز موارد ذکر شده در بالا دیگر شامل حال چه کسانی می شود؟ برای اطلاع از مواردی که می توانند در این طرح شرکت کنند و شرایط آن را دارند می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

منبع : اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

شرایط میهمانی دانشگاه آزاد 99

شرایط میهمانی دانشگاه آزاد 99 اعلام و بخشنامه جدید مهمانی دانشگاه آزاد خدمت دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه اعلام شد. هر یک از افراد  دانشجو با توجه به قوانین مهمانی دانشگاه آزاد درج شده در آیین نامه میهمانی دانشگاه آزاد می توانید جهت گرفتن مهمانی در دانشگاهی دیگر اقدام کنند.

شرایط عمومی نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 99

 

  • نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی ، انضباطی و نظام‌ وظیفه.
  • دانشجویان متقاضی باید حداقل یک نیمسال در واحد مبدأ ثبت‌ نام و تحصیل نموده باشند. (به‌ استثنای واجدین شرایط میهمانی یا انتقال از ابتدای پذیرش)
  • انتقال ، صرفا برای پذیرفته‌ شدگان با آزمون و با توجه به ضوابط نقل و انتقال امکان‌ پذیر است. (دانشجویان بدون آزمون صرفا امکان ثبت درخواست به صورت میهمانی را دارند.)
  • انتقال و میهمانی دانشجویان دوره‌ های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره‌ های خودگردان امکان‌ پذیر است.
  • انتقال ، تنها در صورت وجود مقطع رشته یا گرایش و سال قبولی در واحد مقصد امکان‌ پذیر است.
  • انتقال در نیمسال آخر هر یک از مقاطع تحصیلی ، ممنوع می باشد.
  • در صورت داشتن مجوز میهمانی ، اخذ پایان‌ نامه تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکان‌ پذیر است.
  • انتقال و میهمانی در مقطع دکتری تخصصی ممنوع است مگر در شرایط زیر:
    • امکان انتقال آزادگان ، اسرا ، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسران و فرزاندان آن ها و دانشجویان شاهد در ابتدای پذیرش و با ارائه مدارک لازم به هر یک از واحدهای دانشگاهی وجود دارد.
    • انتقال یا میهمانی آزادگان ، اسرا ، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسران و فرزاندان آن ها و دانشجویان شاهد پس از ثبت نام در دانشگاه مبدا و با ارائه مدارک لازم به هر یک از واحدهای دانشگاهی ، امکان پذیر است.
    • برای وزراء ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معاونین رئیس جمهور ، استانداران و سفیران و همسران و فرزندان آن ها که در مسئولیت مربوطه انجام وظیفه می کنند ، امکان میهمانی در هر نیمسال تا پایان سال تحصیلی به محل ماموریت و یا نزدیک ترین شهر به محل اشتغال ، پس از تایید کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویی فراهم است.
    • امکان انتقال دانشجویان به هر یک از واحدهای گروه همتراز یا پایین تر وجود دارد. مشروط بر پرداخت هزینه و این که دانشگاه های مبدا و مقصد موافقت خود را با درخواست انتقال دانشجو اعلام نمایند.
    • میهمانی دانشجویان به هر یک از واحدهای جدول همترازی در صورت داشتن شرایط عمومی ، امتیاز لازم و اولویت نسبت به سایر متقاضیان میهمانی در دانشگاه مقصد ، با توجه به ظرفیت رشته یا مقطع شهر و امتیاز ، امکان پذیر می باشد.
  • انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی ممنوع می‌باشد. مگر این که دانشجو قصد انتقال به واحدهای همتراز یا پایین تر را داشته باشد و دانشگاه های مبدا و مقصد نیز موافقت خود را اعلام کرده باشند.
  • امکان انتقال و میهمانی از واحد الکترونیکی (با توجه به غیرحضوری بودن تحصیل) به سایر واحدها وجود ندارد.
  • انتقال و میهمانی از واحدهای بین‌الملل تنها به واحدهای بین‌ المللی مجاز است.
  • برای دانشجویان دانشگاه های برون مرزی امکان انتقال و میهمانی به واحدهای دانشگاهی داخل کشور وجود ندارد.
  • انتقال و میهمانی دانشجویان پژوهش محور ممنوع می‌ باشد.
  • انتقال و میهمانی کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی به محل خدمت ممنوع می‌باشد.
  • درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان اتباع غیر ایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین‌الملل و کمیسیون نقل‌ و انتقال دانشجویی دانشگاه قابل‌ بررسی است.
  •  
  • برای اطلاع از شرایط اخذ مهمانی آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید
  • 909907295تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
  • تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شرایط اختصاصی گرفتن میهمانی دانشگاه آزاد

شرای اختصاصی اخذ میهمانی دانشگاه آزاد با توجه به مندرجات آیین نامه میهمانی دانشگاه آزاد شامل حال افراد مختلف از جمله خانواده های ایثارگران، ورزشکاران، قهرمانان ملی، فرزندان سفرا، معاونان رئیس جمهور، استانداران، وزراء و غیره می شود.

در ادامه شماری از شرایط میهمانی دانشگاه آزاد در قالب شرایط اختصاصی را برای افراد و گروه های مختلف خدمتتان عرض می کنیم.

شرایط مهمانی آزاد بر طبق متارکه و ازدواج

براساس قوانین مهمانی دانشگاه آزاد با توجه به ترویج و گسترش فرهنگ همسر گزینی و ازدواج در دانشگاه های ایران در صورت ازدواج دائم دانشجو پس از قبولی و پذیرش در دانشگاه امکان گرفتن میهمانی برای وی فراهم می شود.

بعلاوه، هر دانشجوی متأهل زن که بعد از قبولی و انجام فرایند انتخاب رشته در دانشگاه آزاد متارکه کرده و جدا شده اند در صورت ارائه مدارک لازم می تواند برای گرفتن مهمانی اقدام کند.

دانشجویان زن امکان گرفتن مهمانی را تا یک سال اول شیردهی به کودکشان را دارند.

 

 

مدارک لازم جهت گرفتن میهمانی براساس متارکه و ازدواج

. کپی صفحه اول شناسنامه فرزند

. کپی صفحه دوم تا پنجم برگه متارکه یا همان طلاق نامه

. کپی صفحات دوم، چهارم، سوم و پنجم سند ازدواج

. کپی صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین

 

 

شرایط و ضوابط مهمانی برای خانواده های ایثارگر و شاهد

باید عرض کنیم که براساس ماده شصت و دوم قانون خدمات رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگر و ارج گذاشتن به مقام والای این عزیزان آن ها می توانند جهت گرفتن میهمانی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

در ادامه شرایط میهمانی دانشگاه آزاد برای این افراد ذکر می شود.

. کلیه جانبازان با درصد جانبازی 5 درصد و همین طور فرزندان و همسرانشان، برادران و خواهران شهید البته با سابقه حضور 6 ماه در جبهه نبرد حق علیه باطل تا پیش از تاریخ 7\24 سال 67 و همچنین فرزندان و همسر آن ها می توانند برای گرفتن مهمانی اقدام کنند.

البته در همه این موارد ارائه مدارک ضروری به مراکز دانشگاهی الزامی به نظر می رسد.

. جانبازان با درصد جانبازی 25 درصد، اسراء، آزادگان و البته فرزندان و همسران آن ها و همین طور کلیه دانشجویان شاهد بعد از انجام ثبت نام در مرکز دانشگاهی قبول شده (واحد مبداء) با تحویل مدارک لازم می توانند جهت گرفتن میهمانی اقدام کنند.

. جانبازان با درصد جانبازی 25 درصد و البته فرزندان و همسر آن ها، اسیران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و همین طور دانشجویان شاهد می توانند با ارائه مدارک درخواستی امکان گرفتن مهمانی دانشگاه آزاد را داشته باشند.

 

 

مدارک ضروری جهت دریافت مهمانی خانواده های شاهد و ایثارگر

. مدارک لازم جهت رزمندگان با سابقه خدمت 6 ماه و حتی بیشتر:

ارائه معرفی نامه و کارت از یگان مربوطه

. مدارک لازک برای جانبازان با درصد جانبازی ده درصد و بالاتر

ارائه کارت همراه با معرفی نامه ای از طرف اداره جانبازی و ایثارگری

. مدارک لازم برای آزاده، همسر و یا فرزند فرد آزاده:

ارائه معرفی نامه یا کارت از طرف اداره جانبازی و ایثارگری و همین طور صفحه های دوم و اول شناسنامه فرد دانشجو

. مدارک ضروری برای همسر و فرزندان شهداء

تحویل معرفی نامه یا کارت از طرف بنیاد جانبازان یا شهید، تحویل کپی صفحه های الو و دوم شناسنامه شهید و دانشجو

 

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با ثبت نام میهمانی دانشگاه ازاد ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : شرایط مهمانی دانشگاه ازاد

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

کسری خدمت سربازان متاهل

تاهل را می توان برابر با مسئولیت بیشتر دانست. به همین دلیل افرادی که متاهل می باشند، خدمت سربازی آنان سخت تر از دیگران می گذرد. سازمان نظام وظیفه کسری خدمت سربازان متاهل را برای این دسته از افراد در نظر گرفته است. مطابق با قانون جدید کسری خدمت متاهلین حتی آن دسته از مشمولینی که دارای فرزند نیستند نیز، می توانند از کسری خدمت متاهلین بدون فرزند استفاده نمایند. بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد ؟ باید بگوییم بله. در صورت دارا بودن شرایط در نظر گرفته شده می توانند از این امتیاز بهره مند شوند.

آیا کسری خدمت سربازان متاهل شامل تمامی مشمولین می شود؟

حقیقت این است که شرایط خدمت سربازی متاهلین از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی به گونه ای است که سربازان خدمت بتوانند به راحتی آن را سپری نمایند. همانطور که می دانید، بسته به مکانی که مشمولین خدمت در آن سکونت دارند، تعداد زمان های در نظر گرفته شده برای کسری خدمت، با توجه به مکان خدمت، متفاوت می باشد. به همین دلیل به طور معمول، آن دسته از مشمولینی که در مرزها خدمت می کنند، شرایط سربازی سخت تری را خواهند داشت. همین مورد برای سربازان متاهل نیز قابل تعمیم می باشد.

سرهنگ اسماعیلی غریب در گفتگویی که در رابطه با کسری خدمت سربازان متاهل داشتند، به این نکته اشاره نمودند که تعداد فرزندان، مکان خدمت در نظر گرفته شده برای هر یک از افراد، و همچنین تعداد فرزندان متفاوت می باشد. بنابراین سربازان متاهلی که تصمیم به اخذ دفترچه خدمت می گیرند، بهتر است این شرایط را در نظر داشته باشند و با اطلاعات کامل، بدون توجه به شایعات به وجود آمده در این رابطه، تنها بر اساس منابع و اخبار معتبر، به قضاوت بپردازند.

مطایق با قانون جدید کسری خدمت متاهلین برای برخی از مشمولینی که ممکن است دارای 5 فرزند باشند، و همچنین خدمت سربازی آنان در مناطق دورافتاده و یا روستاها باشد، حتی در برخی از موارد، تا 15 ماه کسری خدمت برای متقاضیان در نظر گرفته ایم. بنابراین سربازان میهن عزیزمان ایران، در مدت زمان بسیار کوتاهی، می توانند کارت پایان خدمت خود را دریافت نمایند. البته شرط استفاده از کسری و خرید خدمت سربازی نظام وظیفه، نداشتن غیبت سربازی برای کلیه مشمولین است.

 

 

تسهیلات خدمت سربازی متاهلین

سازمان نظام وظیفه عمومی علاوه بر در نظر گرفتن کسری خدمت سربازان متاهل ،شرایطی برای آن دسته از مشمولینی که تحت هیچ شرایطی، امکان خدمت ندارند، در نظر گرفته است که با توجه به آن می توانند برای خرید خدمت سربازی برای متاهلین در سال 99 اقدام نمایند. تسهیلاتی برای خدمت متهالین در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد.

  • یک خبر خوب به آن دسته از مشمولین خدمت متاهلی که دارای فرزند می باشند و غیبت سربازی نیز دارند این است که مطابق با قوانین تعیین شده از سوی سازمان نظام وظیفه، در صورت دارا بودن فرزند،( به ازای هر فرزند) سه ماه از دوره ضرورت و خدمت آنان کاسته خواهد شد.
  • متاهلینی که دارای فرزند نمی باشند، متاسفانه در حال حاضر کسری خدمت متاهلین بدون فرزند در قانون جدید در نظر گرفته نشده است.
  • مدت زمان در نظر گرفته شده برای سربازان متاهل به منظور ایجاد بستر و کانون گرم خانواده ، از 22 تا 30 روز متعبر در نظر گرفته شده است.
  • مرخضی در نظر گرفته شده مطابق با قانون نظام وظیفه عمومی، برای سربازان متاهل، پس از اتمام ساعات کاری لازم است حداقل سه روز در هفته به مرخصی بروند.
  • به منظور پاسداری و حفظ کیان خانواده، تمامی سربازان متاهل، باید در همان مکان زندگی همسر به کار گرفته شوند.
  • کلاس های آموزشی که از سوی نیروهای مسلح برگزار می شود، سربازان متاهل را در اولویت این کلاس ها قرار می دهند.

 برای اطلاع از کسری خدمت سربازان متاهل – شرایط ثبت نام و همچنین میزان کسری خدمت سربازی با توجه به شرایط شما از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

اعزام به حرکت سربازان متاهل به چه صورتی است؟

قبل از اینکه به این مورد بپردازیم، لازم است به پاسخ سوال مربوط به اینکه آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد ؟ بپردازیم. زمانی پاسخ مثبت است که مشمولین قبل از خدمت سربازی، متاهل شده باشند و پس از دریافت دفترچه خدمت می توانند برای کسری خدمت سربازان متاهل اقدام نمایند. اما به طور کلی سربازان متاهل از تسهیلات زیر برخوردار خواهند شد.

همانطور که ذکر گردید، یکی از خدمات و تمهیدات لازم در این زمینه خدمت سربازان متاهل در محل زندگی همسر می باشد. همچنین مشمولین خدمت، از حقوق بیشتری نسبت به سایر سربازان برخوردارند. در واقع اطلاع از این مورد ضروری است که کسری خدمت در نظر گرفته شده سه ماهه به ازای هر فرزند می باشد و نه به ازای صرف متاهل بودن افراد. خبر خوب برای تمامی سربازان فراری این است که مطابق با قوانین تعیین شده، از میزان مرخصی بیشتری به نسبت سایر افراد برخوردار می باشند. همچنین کسب امریه برای سربازان فراری در اولویت قرار دارد.

آن دسته از مشمولین متاهلی که فرار از خدمت داشته اند و به فرار خود ادامه می دهند، علاوه بر اینکه از کسری خدمت سربازان متاهل بهره مند نمی شوند، در دادگاه باید حضور یابند و در رابطه با علت عدم حضور خود توضیح دهند و همچنین در صورت عدم قانع کردن دادگاه، محکوم به حبس می شوند و یا اینکه باید سال های خدمت اضافه تری را بگذارنند. اطلاع از تمامی موارد، لزوم مشاوره در این رابطه را قبل از معرفی به سازمان نظام وظیفه، برای کلیه مشمولین ضروری می نماید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با کسری خدمت سربازان متاهل به شما مشمولین عزیز ارائه نماییم. با توجه به تغییراتی که در رابطه با قانون جدید کسری خدمت متاهلین ایجاد شده است، کلیه مشمولین خدمت می توانند برای اطلاع از کسری خدمت متاهلین بدون فرزند و همچنین دریافت توضیحات تکمیلی در رابطه با این موضوع که آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد یا خیر؟ می توانید با مشاوران نظام وظیفه ما در ارتباط باشند. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

منبع : کسری خدمت سربازان متاهل

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

شرایط آزمون لیسانس به پزشکی

آزمون لیسانس به پزشکی هر ساله به وسیله دانشگاه علوم پزشکی تهران برای متقاضیان اجرا می شود. آزمونی بسیار مهم که هر فرد در صورت داشتن شرایط آزمون لیسانس به پزشکی امکان شرکت در آن را دارد. در واقع، شرایط آزمون لیسانس به پزشکی به اندازه ای اهمیت دارند که فرد در صورت عدم برخورداری از آن ها به هیچ وجه نمی تواند در این آزمون شرکت کند.

شرایط آزمون لیسانس به پزشکی

آیا می دانید شرایط تغییر رشته به پزشکی چه مواردی را شامل می شوند؟ آیا در جریان شرایط شرکت در آزمون پزشکی با لیسانس هستید؟

در صورت عدم اطلاع می توانید در این بخش از نوشته حاضر با شرایط آشنا شوید.

. کلیه دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ناپیوسته یا پیوسته در گروه های آزمایشی ریاضی و یا علوم تجربی حق شرکت در آزمون را دارند.

. افرادی که مدرک تحصیلی آن ها از کارشناسی بالاتر است هم امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون را دارند.

. برخورداری از مدرک معتبر زبان انگلیسی

. معدل داوطلبان در مقطع کارشناسی لزوماً باید 16 و یا حتی بیشتر باشد.

. عدم وجود هیچ منعی برای نظام وظیفه آقایان

. فرد داوطلب باید شرایط عمومی ادامه تحصیل رایگان را در کشور داشته باشد.

. معدل دیپلم هر کدام از شرکت کنندگان به هیچ وجه نباید کمتر از 18 باشد.

 

آیا شرایط آزمون لیسانس به پزشکی شرایط سنی را نیز شامل می شود؟

سؤال بسیار مهمی که معمولاً ذهن داوطلبان شرکت کننده در این آزمون را به خود مشغول می کند این است که آیا شرایط شرکت در آزمون پزشکی با لیسانس شامل شرایط سنی هم می شود؟

زیرا در اینصورت هر فردی نمی تواند در این آزمون شرکت کند. در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط تغییر رشته به پزشکی شرایط سنی را نیز دربرمی گیرد باید عرض کنیم که بله.

آیا دانشجویان استعداد درخشان شرایط تغییر رشته به پزشکی را دارند؟

آیا دانشجویان استعداد درخشان به آسانی می تواند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت داشته باشند؟ آیا این افراد شرایط لازم را دارند؟

در پاسخ به این پرسش باید خدمتتان بگوییم که بله. فقط دقت بفرمایید که خوشبختانه شرط معدل مقطع کارشناسی و معدل کل دیپلم شامل حال این قبیل از افرد نمی شود.

اگر می خواهید بدانید چه افرادی و با چه شرایطی در گروه استعدادهای درخشان جای می گیرند می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای شرکت و ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی

ثبت نام و شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی به جز رعایت شرایط به تهیه و گردآوری مدارکی نیز نیاز دارد.

آیا اطلاعی از لیست مدراک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون دارید؟ در این بخش، شماری از این مدارک را خدمتتان نام می بریم.

برای اطلاع دقیق از لیست مدارک شرکت در این آزمون می توانید از کمک مشاوری خبره استفاده کنید.

. کپی تمامی صفحات شناسنامه متقاضی شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

. ارائه مدرک کارشناسی (مدرکی که معدل درخواستی را داشته باشد

. ارائه فرم های تکمیل شده ثبت نام همراه با عکس الصاق شده فرد بر روی آن ها

 

  برای آشنایی با زمان ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

909907295تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی است؟

در رابطه با زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باید عرض کنیم که برای سال 99 هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است. اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون از دی ماه آغاز شد و تا بهمن ادامه داشت.

 

 

منابع مورد نیاز آزمون لیسانس به پزشکی

شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی نیز همچون سایر آزمون ها به تهیه منابعی نیاز دارد. آیا می دانید چه کتاب هایی را برای مؤفقیت در این آزمون مورد مطالعه قرار دهید؟

 

منبع : شرایط آزمون لیسانس به پزشکی

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

بسته آموزشی لیسانس به پزشکی

هر ساله و به منظور پذیرش داوطلبان علاقمند به رشته های تحصیلی گروه پزشکی آزمونی تحت عنوان آزمون لیسانس به پزشکی برگزار می گردد. آزمونی که داوطلبان شرکت کننده در آن برای قبولی و پذیرش به دنبال تهیه بسته آموزشی لیسانس به پزشکی هستند.

 

پکیج قبولی لیسانس به پزشکی تضمینی که با ارائه جزوه لیسانس به پزشکی و کتاب های لیسانس به پزشکی خیال فرد را از بابت قبولی آسوده کند. در این نوشته قصد داریم در رابطه با این پکیج آموزشی و ویژگی هایی که یک پکیج خوب در این زمینه باید داشته باشد با شما صحبت کنیم. پس ما را همراهی کنید تا هر آن چه را که لازم دارید در مورد این پکیج و بسته آموزشی بدانید.

 

 

برای دریافت مشاوره پذیرش و قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

909907295تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

یک بسته آموزشی لیسانس به پزشکی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 حتماً این سؤال برای شما دوست عزیز مایل به شرکت در آزمون پیش آمده که در صورت نیاز به تهیه پکیج لیسانس به پزشکی این پکیج چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بینید دوستان پکیج در صورت نیاز به تهیه این پکیج آموزشی باید دقت داشته باشید که این بسته از هر جهت جامع و کامل باشد و بتواند به خوبی کلیه نیازهای آموزشی را برآورده کند.

به این معنا که کتاب های لیسانس به پزشکی و یا جزوه لیسانس به پزشکی موجود در این بسته آموزشی باید طوری طراحی و تألیف شده باشند که شما را از مطالعه هر منبع دیگری برای قبولی بی نیاز کنند و بتوانند کلیه دروس را به طور دقیق و مفهومی به شما آموزش دهند.

 

 

مزیت های خرید و تهیه بسته آموزشی لیسانس به پزشکی چیست؟

شاید از خود بپرسید که خب خرید این پکیج چه مزیت هایی را می تواند برای من به همراه داشته باشد؟

آیا با خرید این پکیج و مطالعه مفهومی آن می توانم یک قدم از بقیه رقبای خود جلوتر باشم و نتیجه بهتری در آزمون بگیرم؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز داوطلب چنین عرض کنیم که خرید این پکیج می تواند با مزیت هایی از جمله آموزش گام به گام و مفهومی دروس، آشنایی شما با نمونه سؤالات سال های گذشته برگزاری آزمون و همین طور آشنایی با سؤالات و بخش های مختلف هر یک از دروس همراه باشد.

پس دقت کنید که تهیه این پکیج آموزشی خالی از لطف نیست و می تواند شما را به اوج مؤفقیت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز جهت ورود به رشته مورد علاقه تان در گروه پزشکی برساند.

 

 پکیج قبولی لیسانس به پزشکی تضمینی را از مؤسسات معتبر تهیه کنید

شادی شما دوستان عزیز هم برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی کفش آهنی پوشیده اید و به دنبال تهیه و خرید پکیج قبولی هستید.

فقط توجه داشته باشید که این پکیج را از مؤسسه ای صاحب نام و شناخته شده که بهترین محصول را با کیفیت بالا به شما عرضه می کند خریداری بفرمایید.

بعلاوه، به جز تهیه پکیج برای داشتن برنامه ریزی جامع و کامل در رابطه با نحوه مطالعه دروس مربوط به آزمون می توانید با مشاوری خبره و کاردان مشورت کنید.

منبع : بسته آموزشی لیسانس به پزشکی

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

رشته های دکتری غیرانتفاعی 99

لیست رشته های دکتری غیرانتفاعی 99 منتشر شد و به اطلاع داوطلبان و متقاضیان رسید. کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در زمان تعیین شده از طرف سازمان سنجش آموز کشور اقدامات لازم را جهت انتخاب از بین لیست رشته های مقطع دکتری غیرانتفاعی انجام دهند.

 

لازم به ذکر است که هر فرد داوطلب باید کلیه شرایط لازم جهت انتخاب رشته در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را داشته باشد. البته در این میان افرادی هم هستند که تمایلی به شرکت در انتخاب رشته دکتری غیرانتفاعی در دوره با آزمون را ندارند و مایل به اطلاع از رشته های دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی و ادامه تحصیل در رشته های دکتری بدون کنکور غیرانتفاعی هستند. در این نوشته سعی داریم در رابطه با کلیه این موارد بحث مفصلی را با شما عزیزان داشته باشیم.

زمان ثبت نام در رشته های دکتری غیرانتفاعی

پس از اعلام نتایج آزمون سراسری دکتری به تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با توجه به مندرجات کارنامه اولیه دکتری فرصت انتخاب رشته دکتری غیرانتفاعی برای مدت چند روز داده می شود.

هر چند هرساله با توحه به تصمیم سازمان سنجش این زمان انتخاب رشته از بین لیست رشته های مقطع دکتری برای مدت چند روز دیگر تمدید می گردد.

در حال حاضر و با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری فرآیند انتخاب رشته های دکتری به تعویق افتاد.

در نتیجه، فعلاً نظری در مورد زمان انتخاب رشته های دکتری برای سال جدید داد و باید منتظر اعلام سازمان مربوطه در این زمینه با توجه به روند بهتر شدن اوضاع بود.

 

شرایط انتخاب رشته های دکتری غیرانتفاعی

هر چند طرح ادغام دو آزمون دکتری آزاد و سراسری انجام شده و تنها یک دفترچه ثبت نام منتشر می شود. اما این موضوع در رابطه با زمان انتخاب رشته های دکتری این دانشگاه به هیچ وجه صدق نمی کند.

به این معنا که، لیست رشته های مقطع دکتری در قالب دفترچه ای جداگانه و در دو سایت مختلف دانشگاه آزاد و سراسری منتشر می شود.

در رابطه با شرایط تعریف شده برای انتخاب رشته های دکتری باید عرض کنیم که کلیه افراد مجاز شده برای انتخاب رشته های این دانشگاه شرایط انتخاب رشته را دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

 جهت اطلاع از بهترین منابع قبولی در دکتری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

909907295تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع دکتری غیرانتفاعی

کلیه داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری مایل به انتخاب رشته در رشته های مراکز دانشگاهی غیرانتفاعی جهت انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع دکتری باید در زمان تعیین شده وارد سایت سنجش شوند.

این داوطلبان بعد از ورود به سایت باید جهت انتخاب رشته های  مقطع دکتری گزینه دکترای تخصصی را از صفحه اول سایت انتخاب کنند.

پس از طی این مرحله، نوبت به ورود به صفحه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکترای تخصصی و خواندن کلیه نکته های کفته شده در صفحه باز شده می رسد.

در انتها و پس از مطالعه این بخش نوبت به کلیک بر روی گزینه تأیید و ادامه و گام بعدی می رسد.

در ادامه، 2 روش مختلف جهت وارد شدن به سیستم انتخاب رشته به شما داوطلبان پیشنهاد می شود. یکی از روش ها درج شماره پیگیری ثبت نام و شماره پرونده است که به وسیله وارد کردن آن ها می توانید فرم انتخاب رشته را در سایت ملاحظه بفرمایید.

اما در روش دوم امکان انتخاب رشته های دکتری با درج شماره داوطلبی و همین طور شماره پرونده برای شما دوستان عزیز داوطلب فراهم می شود.

پس از کامل کردن فرم انتخاب رشته و اطمینان از رعایت الویت ها در انتخاب رشته گزینه ثبت را انتخاب کنید.

فقط توجه به این نکته مهم را فراموش نکنید که حتما در پایان کار رسید انتخاب رشته خود را از طریق سایت سنجش دریافت کنید.

رشته های غیرانتفاعی مقطع دکتری

مهندسی عمران- حمل و نقل

فلسفه علوم اجتماعی

علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی

مذاهب اسلامی

روانشناسی

گردشگری

فیزیک-نجوم و اختر فیزیک

علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی-رایانش و هوش مصنوعی

حسابداری

علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی

مهندسی صنایع-سیستم های کلان

مهندسی برق-مخابرات سیستم

مدیریت بازرگانی-مدیریت سیاست گذاری بازرگانی

علوم قرآن و حدیث

 منبع : رشته های دکتری غیر انتفاعی

 

 

 

  • javad qane