مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

همانطور که میدانید برای استخدام در یک سازمان میتواند هم در سازمان دولتی و هم سازمان خصوصی استخدام شوید. که همانطور از اسمشان مشخص هست تفائت هایی دارند.

خیلی از افراد تصور میکنند تفاوت سازمان خصوصی و دولتی در حقوق و مزایا آنها است اما بحث ما فراتر از آن است. حالا در بین افراد، بعضی ها تمایل به استخدام در شرکت دولتی و بعضی ها تمایل به استخدام در شکرت خصوصی دارند.

اما بهتر است قبل از اقدام به آزمون برای هر دو سیستم اطلاعات جامعی در مورد آنها داشته باشید.

بسار روشن است که کار در شرکت های خصوصی بر اساس سود دریافتی بسیار ساده تر است. استخدام در بخش خصوصی کشور دارای داوطلبان زیادی هست که دراین نوع استخدام 203 عنوان شغلی در 1750 شرکت بخش خصوصی وجود دارد. این آزمون دارای تعداد مشاغل و وعناوین شغلی متفاوت و زیادی است که داوطلبان استخدام بخش خصوصی کشور، میتوانند با توجه به حرفه، توانایی، علاقه و شایستگی خود در طیف های مختلف این آزمون شرکت کنند که بعد از سنجش آنها مورد انتخاب نمایندگان شرکت های متقاضی استخدام نیرو، قرار میگیرند.

در این آزمون 8 دسته بندی شغلی وجود دارد:

  1. مهندسی
  2. فناوری اطلاعات
  3. مدیریتی
  4. مالی و اداری
  5. کارشناسی و ارائه خدمات
  6. فنی و اجرایی
  7. هنر، رسانه و آموزش
  8. بازاریابی و فروش

در حال حاضر برای آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400، عناوین شغلی مشخص شده است که علاقمندان این حوزه میتوانند با دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور، از آن مطلع شوند. تمام رشته های مجاز آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 را مطالعه بفرمایید و با توجه به استعداد و علاقه خود در شرکت در آزمون اقدام کنید.

و در مورد استخدام در سازمان دولتی، چندان مانند خصوصی سودمند نیست با توجه به اینکه معمولا سازمان های دولتی، راهبرد و هدف آنها چندان مشخص نیست.

استخدام در بخش دولتی بیشتر بر اساس همسویی با نگرش و شیوه عملکرد سازمان است اما در سازمان خصوصی با توجه به اهداف سازمان و نیازهای موجود شکل میگیرد.

البته که سازمان خصوصی و دولتی باهم تفاوت های زیادی دارند اعم از مدت زمان استخدام، روحیات متفاوت و ماندگاری است که باید به آنها توجه کرد.

به هرحال برای شرکت در هردو سازمان بسیار ضروری است که از یک مشاور و کارشناس کمک حاصل فرمایید که آنها با آزمون برنامه ریزی و مشاوره قبولی در استخدامی راه را برای شما داوطلبان هموار میکنند.

بعد ازمشاور و کسب اطلاعات در مورد زمان آزمون میتوانید با با مطالعه نحوه اعلام نتایج آزمون استخدام بخش خصوصی 1400 آشنا شوید.

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

 

با بهترینای کنکور آشنا شوید.برای موفقیت و بهترین شدن در رتبه ی کنکور باید با بهترینا در ارتباط باشید.

بهترین اساتید، بهرین مراکز، بهترین مشاوران تحصیلی، بهترین کلاس ها و ...

هر سال بیشتر داوطلبان کنکورآرزو رتبه برتر دارند که برای بدست آوردن آن باید تلاش کرد تکرار میکنم باید تلاش کرد.

عواملی که میتواند شما را در این مسیر قرار دهند و شما را به هدفتان نزدیک کند، زیاد هستند اما چندتای آنها مهم تر از بقیه عوامل هستند. یکی از مهم ترین عوامل داشتن اساتیدی است که با کنکورهای سال های پیشین آشنا باشند و به داوطلبان کمک کنند که در مسیر درست گام بردارند.در حال حاضر به طور کلی اساتید مجرب و کاربلدی هستند که میتوانند شما را در این راه یاری کنند که ما لیست بهترین اساتید کنکور را در اختیار شما قرار میدهیم. با بهترین اساتید آشنا شوید.

و لازم است به عامل مهم دیگر که در رتبه کنکور ما تاثیر بسزایی دارد و ما رو به هدفمان نزدیک میکنم شرکت در بهترین کلاسهای کنکور است که شما باید با بهترین کلاس کنکور کشور آشنا شوید.

کلاس های کنکور یکی از ابزار های بسیار با ارزش برای رسیدن به هدف است که در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد.

توجه کنید که این کلاس ها فقط ابزار هستند یعنی فقط وسیله ای برای رسیدن به رتبه برتر هستند که نباید از تلاش خودمان چشم پوشی کنیم.

کلاس های کنکور اگر دلسوزانه و بدون در نظر گرفتن منافع موسسات ارائه دهنده، باشد میتواند به دانش آموزان کمک کند.

این کلاس ها میتوانند به روند یادگیری فرد یاری کند.مخصوصا اگر از دبیر خوب و مجرب برخوردار شوید.با بهترین دبیران شیمی کنکور آشنا شوید.

و آخرین عواملی که بسیار مهم است خود شناسی و داشتن آگاهی لازم از شرایط روانی و محیطی است.زمان، در کنکور و موفقیت در آن نقش بسزایی دارد که بسیاری از داوطلبان وقت خود را برای رفت و آمد از دست میدهند.

اگر خود را کامل بشناسید میتوانید بدون اتلاف وقت به درس خواندن و تست زدن بپردازید و به سطح ایده آل برای کنکور دست یابید.

 

 

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

 

شاید شما هم حداقل یکبار به استخدام در بانک ها فکر کرده باشید که یا موفق به انجام این کار شده اید یا هنوز پشت درهای بسته آزمون استخددامی بانک ها گیر کرده اید اما در این مقاله قصد داریم در باره معایا و مزایا کارمند بانک بودن صحبت کنیم.

هر ساله هر کدام از بانک ها آزمون استخدامی اجرا میکنند که با توجه به شرایط و رشته مورد نظرتون میتوانید در این آزمون استخدامی شرکت کنید.

 

سایت استخدام بانک ملی 99

 

قطعا یکی از بارزترین مزیت کارمند بانک بودن، دولتی بودن کار است که میتوان به آن اشاره کرد اما مزایا دیگر،کار کردن در بانک ها چیست؟

  • توجه به تحقیقات نشان داده شده است که رضایتمندی کارمندان بانک بیشتر از سایر کارمندان است.
  • از جایگاه شغلی بالا برخوردار است.
  • تنوع تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک، در کنار سود پاین  و عدم نیاز به ارائه وثیقه
  • امکان ارتقا شغلی
  • و امنیت شغلی بالا

 

سایت استخدام بانک شهر 99

 

و معایب استخدام در بانک ها عبارت اند از:

  • فشار کار و استرس بالا از ویژگی های این شغل است  و همیشه احساس تهدید از طرف کلاهبرداران دارند که مبادا در احراز هویت مشتری و نیز کسر موجودی اختلال ایجاد کنند.
  • از لحاظ شخصیتی باید بسیار مراقب گفتار و رفتار خود باشید.چون شما نمای آن بانک هستید و هرگونه بداخلاقی و نامرتبی ممکن است وجهه بانک را خراب کند که اصلا برای اعتبار بانک مناسب نیست.
  • باید متوجه باشید که شما با مشتریان با روحیات و رفتار های گوناگون سرکار داریداز این رو باید از صبر و متانت زیادی برخوردار شوید که عکس العمل های مناسب در شرایط خاص نشان دهید.
  • باید تمرکز و دقت زیادی داشته باشید تا دچار اشتباه نشوید.
  • کارمند بانک بودن هرروز انجام کار یکنواختی را میطلبد که هر روز کارهای مشابه و یکسان انجام میدهند.

 

سایت استخدام بانک صادرات 99

و در آخر بحث بازنشستگی کارمندان بانک است که میزان حقوق آن عبارت است از معدل 2 سال آخر حقوق که بازنشستگی کارمندان بانک هم لازمه برخی شرایط است که در مقالات بعد به آن میپردازیم

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

 

 

سربازی واژه ای آشنا و شاید غیر قابل تامل برای بعضی ها باشد اما باید به این واقعیت دست پیدا کنید که تمام مردان در سن مشخصی باید این دوره را چه آسان و چه سخت پشت سر بگذارند.

معمولا پسران وقتی به سن 18 سالگی میرسند باید دوره های اجباری نظام وظیفه را بگذرانند چون این دوره ها بخشی از زندگی آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

تمام مردان مشمول این شرایط، باید قبل از اقدام برای سربازی اطلاعات اولیه و ابتدایی راجب سربازی داشته باشند چون با توجه به طولانی بودن مدت سربازی یکسری مزیت ها برای بعضی افراد وجود دارد که میتوانند معافیت بگیرند و یا مدت زمان سربازی خود را کوتاه تر کنند و یا با اخذ بعضی از امریه های سربازی، سربازی خود را بزاحتی مانند یک کارمند پشت سر بگذرانند.

یکی از راه های کسب اطلاعات در رابطه با سربازی، دانلود دفترچه خدمت سربازی است که پیشنهاد ما این است که آن را با دقت و با جزییات بخوانید و اگر در آخر به جواب سوالی که میخواستید نرسیدید میتوانید با تیم حرفه ای ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید که در بانه روز در حال پاسخگویی به سربازان هستند.

و بعد از کامل شدن  اطلاعات و اقدام به سرباز شدن، باید بدانید که چه وسایلی مورد احتیاج شما است. قبل از رفتن به سربازی وسایل مورد نیاز سربازی را آماده کنید.

گاهی پیش آمده که بعضی از سربازها به دلایلی مختلفی معاف شدند که معافیت انواع مختلفی دارند که یکی از بارزترین و آشنا ترین معافیت ها، معافیت پزشکی است که فقط به افراد خاصی تعلق میگیرد و در جریان باشید که، مشمولانی که مشکلات پزشکی خود را به هنگام معاینه اولیه بیماری عنوان نکنند، چنانچه در دوران آموزش یا خدمت بدلیل اعلام نکردن مشکل پزشکی، دچار حادثه شوند، مسئولیت آن بر عهده خود مشمول میباشد.

پس اگربه بیماری خاصی مبتلا هستید از شرایط برخورداری ازمعافیت پزشکی آگاه شوید.

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

چرا برای کنکور به برنامه ریزی دقیق احتیاج داریم؟

شاید امروزه یکی از دغدغه ها و سوالات مهم خانواده ها و داوطلبان کنکور این باشد که آیا برای موفقیت درسی و تحصیلی و یا برای کسب رتبه برتر به مشاوره تحصیلی احتیاج است یا خیر؟

در حال حاضر با توجه به تجربیات نشان داده شده، نود درصد کسایی که مشاوره تحصیلی داشتند به هدف و دانشگاه نهایی خود رسیدند و تمام این نتایج بسیار منطقی و قابل پیش بینی است.

وقتی به نکات مشاوره ای کنکور از دیدگاه نفرات برتر گوش فرا میدهیم متوجه خواهیم شد که با برنامه ریزی و راهنمایی های درست به نتیجه مطلوبی رسیدند.

همیشه مشاوران دلسوز راه حل و برنامه ریزی هایی با توجه به هدف و تجربیات پیشین مشخص میکنند که بسیار اثر بخش بوده است. آنها میتوانند با دانش و سواد روانشناسی و انسان شناختی خود به شما کمک کنند و راه را براس شما سهل و آسان کنند.

اگر به برنامه ریزی تحصیلی نیاز دارید و نمیدانید چه درسی را بخوانید، اگر در مطالعه کنکور خود دچار بی انگیزگی شده اید، اگر نمیدانید از چه درسی شروع کنید و یا احساس نیاز به یک پشتیبان کرده اید پیشنهاد ما ارتباط با مشاور و کارشناس تحصیلی حاذق است . آنها علاوه بر راهنمایی های لازم، درس خواندن با ساعت مطالعه بالا اصولی به روش رتبه های برتر را به شما آموزش میدهند و دیگر دغدغه مدیریت زمان نخواهید داشت.

و در کنار استفاده از راهنمایی های مشاور، برای آمادگی برای کنکور بهتر است در آزمون های آزمایشی شرکت کنید تا به روش تست زنی در زمان کم عادت کنید و با توجه به نتایج بدست آمده خود را بسنجید و حتی آنالیز نتایج آزمون با یک مشاور میتواند کمکتان کند که مطمئن تر در مسیر گام بردارید.

اما جدا از مشاوره تحصیلی و بحث رتبه و چگونگی مطالعه، همه ی داوطلبان به مشاوره روانشناس کنکور نیز نیاز دارند شاید نیاز به یک مشاور رونشناس کنکور بیشتر از ناز به یک مشاور تحصیلی باشد چون شما باید اول بتوانید استرس و فشار عصبی خود را کنترل کنید و بعد به مطالعه ادامه دهید.

و نکته قابل توجه این است که شما هم قبل کنکور و هم بعد کنکور به مشاور روانشناس احتیاج خواهید داشت چون بعد از اعلام نتایج کنکور، برخی از داوطلبان به دلیل عدم کسب رتبه مورد نیاز، افسرده میشوند و انگیزه خود را به کل از دست یدهند که در این لحظه ارتاط با یک مشاوره روانشناس کنکور بهترین گزینه خواهد بود.

اما در آخر در صورتی که مایل به دریافت مشاوره تحصیلی و یا مشاوره روانشناس کنکور دارید سایت ایران تحصیل با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

تقریبا هرساله با نزدیک شدن به زمان کنکور استرس و دغدغه های داوطلبان هم شروع میشود که تیم ایران تحصیل در صدد کاهش و حل کردن استرس و مشکلات داوطلبان کنکور است. قبل از شروع مطالعه برای کنکور، شما داوطلبان عزیز باید چگونگی برنامه ریزی و همینطورچگونگی روش مطالعه برای کنکور آگاه باشید که بتوانی ر کمترین زمان و با کمترین دغدغه به هدف خود برسید.

مقاله های گوناگونی راجب چگونگی مطالعه و روش های مطالعه برای کنکور وجود دارد که خواندن آنها بسیار خسته کننده و وقت گیراست که ما برای شما 14 نکته کلیدی کوتاه و طلایی مشخص کردیم که با رعایت این نکات براحتی به مطالعه بپردازید.

اول داوطلبان کنکور تجربی که شاید دشوارترین و پرنکته ترین درس آنها درس زیست باشد که باید با دقت و مفهومی بخوانند تا فراموش نکنند پس حتما هر کدام از شما یکبار سوال چگونه زیست را مفهومی بخوانیم تا فراموش نکنیم؟ را در ذهن خود پرسیده اید که ما به این سوال شما پاسخ داده ایم حتما این نکات طلایی را رعایت کنید.

و داوطلبان ریاضی که پذیرش آنها در رشته های مهندسی پرطرفدار، بسیار سخت است. برای کسب رتبه دلخواه باید راهکارهای کسب این رتبه را یاد بگیرید و برای اطلاع ار این راهکارها می توانید از مشاوره کنکور ریاضی 1400 بهره مند شوید و فراموش نکنید که 14 نکات طلایی در رابطه کنکور ریاضی را با دقت بخوانید تا به هدف نهایی خود دست یابید.

و داطلبان انسانی عزیز، برای شما خبر ویژه داریم که در عوض 14 نکته طلایی ، مشاوره کنکور انسانی 20 نکته طلایی به شما پیشنهاد میدهد که حتما شما  را شگفت انگیز خواهد کرد. اگر تا الان برای کنکور انسانی آماده نشده اید حتما بعد از خواندن این 20 نکته هدف خود را مشخص کنید و شروع به مطالعه کنید هرگز این جمله "هیچ وقت دیر نیست" را بخاطر داشته باشید.

 

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

چقدر درباره اصطلاحات دوره سربازی میدانید؟

اگر شما هم میخواهید اقدام به سربازی رفتن کنید و یا در حین خدمت هستید با ماه همراه باشید چون دانستن بعضی مفهومات سربازی باعث راحت تر کردن این دوره خدمت میشود با توجه به اینکه این دوره برای بعضی افراد بسیار طولانی و خسته کننده است.

اول به معنی کلمه سربازی و درکل سرباز کیست میپردازیم و بعد به اصطلاحات و معافیت ها میپردازیم. سرباز در لغت به معنی جان فشانی کردن تا پای جان در رزم ایستادن و جان فدا کردن است. در بعضی از کشورها مردانی که به سنی مشخصی معمولا 18 سالگی مشمول این دوره میشوند.

در برخی از کشور ها دوره سربازی به اختیار افراد است و به خواست خود میتوانند داوطلبانه در ارتشو سپاه کشورعضو شوند.

اما در بعضی کشور ها خبری از داوطلب بود این دوره نیست و این دوره برای تمام مردان در سن خاص واجب است که تمام زندگی آنها اعم از ازدواج ، تحصیل و شغل را تحت تاثیر قرار میدهد.

اما شاید این دوره برای شما دشوار و طولانی باشد اما دوره خدمت و سربازی مزایای دارد که بوسیله آن میتوانید دوره سربازی رو برا خود کارآمدتر کنید. یکی از اصطلاحاتی که باید در رابطه با این موضوع بدانید دوره کد سربازی است.

همه میدونیم که وقتی مشمولی کارهای معرفی و دریافت دفترچه رو انجام داد، باید اول دو ماه اول که به اصطلاح دوره آموزشی گفته میشه رو بگذرونه و بعد وارد دوره اصلی بشه. حالا تو دوره کد سربازی به بعضی از سربازا یک دو ماه دیگه آموزشی  اضافه میشه که به جای اینکه تو یگان ها خدمت کنن، باید تحت آموزش های خاصی قرار بگیرن.

این دوره اختیاری نیست و در صورت ابلاغ سازمان نظام وظیفه، فرد مشمول موظفه که اون رو بگذرون. سربازا تو دوره کد، کار با سلاح جنگی و ابزارهای مخابراتی رو یاد می گیرن. البته شاید به مشمولان کمی سخت بگذره اما در نهایت حقوق سربازان دوره کد و درجه اون ها نسبت به بقیه بیشتر خواهد بود.

اما اصلاح بعد بحث معافیت ها هست که انواع مختلف معافیت وجود دارد که یکی از آنها معافیت موقت دوران سربازی است.

معافیت موقت در صورت چند مورد امکان پذیر است. برای مثال، بیماری های جسمی یا روحی، کفالت، تحصیلی، ایثارگران، نخبگان و …. که هر کدام به مدارک خاص خود نیازمندند و ممکن است طول معافیت متفاوتی داشته باشند. اما در این میان، یکی از مهم ترین شرایط اخذ معافیت موقت این است که شما دارای غیبت سربازی نباشید.

 

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

در جوامع امروزی، نیاز جدی به نیروهای مسلح دیده میشود که دانشگاه های افسری تلاش برتربیت کادر متخصص دارند. آنها تمرکزویژه بر تربیت نیروهای مورد نظر واجد شرایط و افسران آینده دارند. سپاه پاسداران با ارتقای جایگاه دانشکده های افسری بر اهمیت شاخصه های تربیت و تحصیل افسران تاکید نموده است.

دانشکده های افسری کشور کلاً ذیل نظر سه ارگان نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و یا ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشند و وظیفه آموختن افسران آینده را بر عهده دارند. داوطلبان علاقه مند به علم آموزی در حرفه های هر یک از دانشگاه های افسری به شیوه های متفاوتی پذیرش می شوند. مثلا دانشگاه بقیه الله که برای جذب دانشجوهای خود شرایطی تعیین کرده است.

پیشنهاد ما به شما علاقمندان شرکت در دانشگاه های افسری این است که قبل از هرگونه اقدامی، اطلاعات لازم از پذیرش و نحوه قبولی از هر دانشگاه آگاه شوید.

دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله یک دانشگاه علوم پزشکی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر تهران است. این دانشگاه در زمان فرماندهی محسن رضایی تأسیس شد. که در حال حاضر رئیس این دانشگاه جناب آقای دکتر جلالی هستند.

اگر علاقه مند به حضور در این دانشگاه هستید از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه بقیه الله آگاه شوید.

اما از دیگر دانشگاه های مطرح در این حوزه، دانشگاه عالی دفاع ملی است. دانشگاه عالی دفاع ملی با نام کامل؛ دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی، از دانشگاه‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، که در شهر تهران، بزرگراه شهید بابایی مستقر می‌باشد. این دانشگاه فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ به عنوان دانشگاهی استراتژیک آغاز کرد و از سال ۱۳۸۱ زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت.

که این دانشگاه مانند دانشگاه های دیگر برای ورود داوطلبان شرایطی را تعیین کرده است که حتما قبل از اقدام از شرایط پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی آگاه شوید.

همانگونه که میدانید ورود به هر دانشگاه در هر حوزه ای مخصوصا دانشگاه افسری، مزایا و معایبی خواهد داشت که قبولی و اقدام شما برای ادامه تحصیل به معنی قبولی تمام شرایط است. در نتیجه قبل از اقدام به هر تصمیمی اطلاعات کافی درباره آن موضوع و همینطور شرایط ثبت نام دانشگاه افسری کسب کنید.

 

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

 

با توجه به طولانی بودن دوره های خدمت سربازی، بسیاری از سربازان بدنبال کسری خدمت، معافیت، امریه سازمان های دولتی و یا ارگان ها هستند. اما امریه چیست؟ از آنجایی که تمام سربازها برای نیروهای انتظامی، ارتش و یا سپاه کار میکنند، می‌توانند برای ارگان های دولتی هم کار کنند. که به آن امریه سربازی آن سازمان گفته میشود.

مواردی که میتوانند تاثیر زیادی در امریه سربازی داشته باشند، عضویت در خانواده ایثارگر و وضعیت تاهل است. اگر شما میخواهید اقدام به اخذ امریه کنید باید دو ماه دوره آموزشی را بگذرانید و بعد از آن به ارگان های خصوصی معرفی خواهید شد و با لباس شخصی انند یک کارمند مشغول کار خواهید شد.

یکی از سازمان های امریه پذیر، سازمان آموزش و پرورش است. که به آن امریه سرباز معلم گفته میشود.اگر مایل به دریافت

امریه آموزش و پرورش هستید باید از شرایط و نحوه ثبت نام امریه آموزش و پرورش باخبر شوید. معمولا جذب سرباز معلم در

اردیبهشت ماه انجام میشود. در دوره سربازی شخص به عنوان معلم در سیستم آموزش و پرورش کار میکند و متاسفانه بعد از

اتمام دوره سربازی، ادامه اشتغال به عنوان سرباز معلم ممنون میشود به منظور دیگر هیچ حقی برای داوطلب ایجاد نمیشود که

در آن سیستم استخدام شود.

و سازمان امریه دیگر، سازمان امریه صدا و سیما است که دارنده سهمیه امریه سربازی است. اما برای اخذ امریه صدا و سیما باید از شرایط و مراحل اخذ امریه سازمان صدا و سیما مطلع شوید. برای دریافت آن باید یکسری تحصیلات مشخص شده رو دشته باشید تا بتوانید در این سازمان ها مشغول کار شوید.

در آخر امریه سربازی مزایا و معایبی خواهد داشت که عمده ترین و مهم ترین آن کار کردن مثل یک کارمند در ساعات مشخص است و امریه سربازی در بسیاری از ارگان ها وجود دارد که با توجه به تحصیلات و واجد شرایط بودن میتوانید در اخذ آن اقدام کنید .

  • ۰
  • ۰


مدارس نمونه دولتی که وزارت آموزش و پرورش به آن ها مجوز «نمونه» (از دید کیفیت برتر آموزشی) می دهد. این مدرسه‌ها دانش آموزان خویش را از طریق امتحان ورودی پذیرش می‌نمایند. این مدرسه‌ها دولتی میباشند.مدرسه های نمونه دولتی امروزه در دوره دوم دبیرستان در همه رشته‌ها از روش امتحان ورودی هماهنگ دانش آموز می‌پذیرند.از مزایای مدرسه های نمونه دولتی می‌توان توجه به استعدادهای علم آموزان دانست،کشف استعداد و همینطور رسیدن به نقطه‌ای که علم آموزان بتوانند بوسیله آن این استعدادها را شکوفا کنند، از مهم ترین مزایای این مدارس می‌تواند باشد.

مدرسه های نمونه دولتی جزو مدارس خاص می‌باشند و مزایای متعددی دارا هستند،مدارس نمونه دولتی یکی شایسته ترین مدرسه های با شهریه مطلوب نسبت به بقیه مدرسه های غیر انتفاعی و همینطور بالاترین تجهیزات آموزشی با اساتید و معلمین مجرب میباشند.دبیران این متوسطه ها شایسته ترین دبیران هر استان می‌باشند.


انواع مدارس عبارتند از :


دولتی:
مدارس دولتی برای همه عموم و بدون شروط خاص دانش آموزان خود را اخذ می کنند. این مدارس تحت نظارت مستقیم دولت هستند.


نیمه دولتی:
مدارسی که توسط سازمان‌ها یا شهروندان تاسیس شده و هدایت می‌شود، اما پذیرش برای این مدارس باید از طرف دولت باشد.


نمونه دولتی:
دانش آموزان در این مدارس از طریق آزمون‌های ورودی پذیرش می‌شوند. این مدارس در سراسر کشور نمایندگی دارند. مدارس نمونه دولتی در کنار مدارس شاهد و سمپاد جزء مدارس خاص به حساب می‌آیند.


غیر دولتی یا غیرانتفاعی:
این مدارس تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش هستند. مدارس غیرانتفاعی با کمک مردم و ضوابط، برنامه‌ها و دستورالعمل‌های عمومی وزارت آموزش و پرورش اداره می‌شوند.


فرهنگیان:
جزء مدارس خاص هستند که اولویت ثبت نام با فرهنگیان است.


شاهد:
در دسته مدارس خاص قرار می‌گیرند و اولویت ثبت نام با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

با یک مقایسه بین مدرسه های متفاوت مانند مدارس غیر انتفاعی، دولتی، نمونه دولتی  میتوان دریافت که مدرسه ها نمونه دولتی به انگیزه کیفیت بالای آموزشی و هزینه‌های مقرون به صرفه بیش از سایر مرکزها آموزشی گزینه توجه پدر و مادر و علم آموزان قرار میگیرد.

در این مدارس یک فضای رقابتی بسیار حاذق بین علم آموزان وجود دارد که همین مسئله پدر و مادر را ترغیب می‌نماید تا برای ادامه علم آموزی فرزندانشان را در‌این مکتب نام نویسی نمایند. این مدرسه های دوران دبستان ندارند. نام نویسی مدرسه ها نمونه دولتی در دو بازه زمانی دبیرستان اولیه و دبیرستان دوم انجام می‌گردد. به عبارتی علم آموزان برای ورود به کلاس هفتم و دهم با هم رقابت می نمایند.
که برای ادامه در این مدارس باید شرایط ادامه در مدارس نمونه دولتی را دارا باشند.


اما بهترین گزینه در بین این مدارس همان مدرسه نمونه دولتی خواهد بود که در آینده دانش آموزان از مزیت های زیادی برخوردار خواهند بود که بعد از خواندن این مطلب مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی را آماده کرده و به ثبت نام آن اقدام نمایید

  • javad qane