مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۱۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حذفیات کنکور سراسری98

فهرست حذفیات کنکور سراسری 98 برای داوطلبینی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند مهم و ضروری است.در کل می توان گفت ما در دروس عمومی برای تمامی رشته هاحذفیات کنکور 98 یکسانی داریم و برای کنکور ریاضی،تجربی،علوم انسانی، و زبان های خارجه،هنر، حذفیات جداگانه و مجزایی داریم. کنکور سراسری به دلیل شرکت کننده های فراوان آن و همچنین تاثیری که در اینده و سرنوشت شما باقی می گذارد، از حساسیت بالایی بر خوردار است.در سایت ایران تحصیل مشاورین مطالب متنوعی مانند : ثبت نام کنکور، روش های مطالعه برای کنکور، کارنامه های قبولی، انتخاب رشته، تخمین رتبه، حذفیات کنکور سراسری 98 و… را برای شما فراهم کرده اند تا وقت شما صرف خواندن مطالب اضافی و بیهوده نشود. 

 

source: حذفیات کنکور سراسری 98-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

جمع بندی کنکور 98 یکی از دغدغه های اصلی کنکوری هاست هر ساله نزدیک ایام کنکور دانش آموزان کنکوری از مشکلات فکری و ندانستن نحوه ی مطالعه رنج می برند.جمع بندی کنکور 98 دوره ای است که متقاضیان کنکور در مدت زمان کوتاهی باید به مطالعه ویا همان دوره مطالب بپردازد راه و روش های نحوه ی مطالعه دروس و جمع بندی کنکور می تواند سؤال های فراوانی را برای داوطلب به وجود بیاورد از جمله:چگونه در مدت اندک تا کنکور همه ی مطالب را دوره کنم، چه منابعی مهم است چه درسی هایی را نزدیک کنکور مطالع کنم آیا جمع بندی کنکور 98 مؤثر است؟ اما باید به این نکته توجه کنید که در دوران طلایی جمع بندی نباید دچار وسواس فکری شد واز حافظه تان کار بکشید شما باید بدانید هیچ مطلب خوانده شده ای از ذهن انسان پاک نمی شود و باید نحوه ی و باید نگاهی کلی به مطالب داشت و به نکات مهم پرداخت.

 برای آگاهی دقیق ازجمع بندی کنکور 98 – حذفیات کنکور –روش های مطالعه کنکور و…با مشاوران رتبه برتر مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

source: کیفیت مطالعه جمع بندی کنکور -ایران تحصیل

 

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

استخدام کارمندی در سپاه با توجه به شرایط خاص و به دو صورت امکان پذیر خواهد بود. یکی از مواردی که شما می توانید با استفاده از آن در سپاه استخدام شوید، با توجه به مدرک تحصیلی تان می باشد. در دجه دوم چنانچه شما مهارت بالایی در زمینه های مختلف داشته باشید، می توانید با استفاده از این مهارت با حداقل سواد به استخدام سپاه درآیید.

 برای استخدام سپاه پاسداران 98 می تواند برای تامین نیروی خود از افرادی که دارای مهارت می باشند ، با حداقل سواد و با صرف 5 سال خدمت نظامی و یا 6 سال خدمت کارمندی ، می تواند پس از اتمام دوره، داوطلبان و متقاضیان را پذیرش نمایند. افرادی که بدین صورت استخدام می شوند پیمانی خواهند بود و تمدید قرارداد و همچنین تجدید قرارداد برای این دسته از افراد مجاز نخواهد بود.

چنانچه سپاه پاسداران به نیروهایی در رشته های مختلف نیازمند باشد، می تواند با استفاده از طول مدت قراداد و همچنین از بین کلیه افرادی که به پذیرش سپاه درآمده و استخدام شده اند ، با استفاده از کارت عضویت بسیج عادی ، فعال و یا کارت سبز به استخدام سپاه در آیند . تمامی مواردی که مربوط به آموزش ، ترفیع رتبه و همچنین درجه آنها و تصمیماتی از این قبیل ، با استفاده از قوانین و مقررات صورت خواهد پذیرفت.

 

source: شرایط استخدام سپاه پاسداران برای کارمندان 98-ایران تحصیل

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

در رابطه با رشته های آموزش و پرورش متناسب با نوع رشته ها و نیاز آموزش و پرورش در مقاطع تحصیلی مورد نظر اقدام به پذیرش داوطلبان می نمایند. متقاضیان عزیز شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش توجه داشت باشند که دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

ثبت نام برای کلیه داوطلبان متقاضیان شرکت کننده در این آزمون در رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش از طریق سامانه سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل به هنگام ثبت نام دفترچه این آزمون بر روی سامانه مورد نظر قرار خواهد گرفت و پس از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 و مطالعه دقیق می توانید به انجام ثبت نام و تکمیل کردن فرم ثبت نام اقدام نمایید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش در مقاطع مختلف تحصیلی صورت خواهد پذیرفت. همچنین برخی از رشته ها نیز ، داوطلبان می توانند با استفاده از لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش در رشته هایی که به صورت مرتبط با یکدیگر می باشند نیز ، شرکت نمایند. بنابراین چنانچه این استخدام در رشته شما ثبت نامی ندارد، در جدول رشته های مرتبط به دنبال آن باشید.

 

source: لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

بهترین ساعات مطالعه کنکور به عقیده ی کارشناسان و مشاوران تحصیلی برای افراد متفاوت است بعضی از داوطلبین کنکوری اعتقاد دارند که درس خواندن در شب و به ویژه قبل از خواب اگر مطالعه صورت گیرد ، به دلیل فرآیندهای مغزی، مباحث در ذهن انسان بهتر حفظ می شود و بسیاری نیز عقیده دارند که اوایل صبح که انسان از همه لحاظ آماده و سرحال است ، قدرت یادگیری در بالاترین سطح خود قرار دارد. البته این موضوع بستگی به خود فرد دارد که در چه ساعاتی از شبانه روز جهت مطالعه، گیرایی قوی تر و بیشتری دارد. اما این را باید بدانیم که کنکور به دلیل حجم زیاد کتاب های درسی و مدت زمان محدودی که دارد، این را می طلبد که از ساعات شبانه روز چه در صبح و چه در شب استفاده شود.

داوطلبان عزیز این نکته را دقت نمایید هم کمیت مطالعه مهم است و هم کیفیت و تنها در اینصورت است که یک شخص می تواند به راحتی موفق شود. جهت دریافت برنامه ریزی دقیق برای کنکور و اطلاع از روش های نوین مطالعه کنکور _ روش PQR5 با کارشناسان مجرب و مطرح مرکز مشاره کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

source: بهترین ساعات مطالعه کنکور-ایران تحصیل

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

روش صحیح درس خواندن کنکور از فردی به فرد دیگر متفاوت است و هر داوطلب شیوه منحصربه‌فرد خود را داشته باشد و شاید این به دلیل تفاوت‌های شخصیتی بتواند باشد.تفاوت‌های شخصیتی افراد می‌طلبد که روش صحیح درس خواندن کنکور را متناسب با خود آن فرد تنظیم نماییم و این کاری است که مشاورین مرکز ایران تحصیل برای داوطلبان کنکور انجام می‌دهند.یعنی ابتدا شرایط و ویژگی های شخصیتی داوطلب را شناسایی می نمایند و پس از آن به او کمک می کنند تا متناسب با آن ویژگی ها بهترین روش صحیح درس خواندن کنکور را ارائه دهند.

 

source: روش صحیح درس خواندن کنکور سراسری-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

لیست ارگان های امریه سربازی از جمله موارد مهم و کاربردی است که تمامی مشمولانی که دارای تحصیلات عالیه و یا مهارت خاصی می باشند قبل از اقدام جهت ورود به دوره خدمت سربازی به دنبال آن می باشند. تمامی فارغ التحصیلان در رشته های مختلف دنشگاهی می توانند با استفاده از لیست ارگان های امریه سربازی 98 بدون نیاز به گذراندن خدمت سربازی به شیوه معمول ، می توانند به راحتی در لیست سازمان های امریه گیر ثبت نام نموده و برای آینده تلاش نمایند.

ارگان های مختلفی اقدام به جذب امریه سربازی می نمایند که از بین لیست سازمان های امریه گیر شما تنهامی توانید در آن دسته از فراخوان هایی که مربوط به رشته تحصیلی شما می باشد ثبت نام نمایید. قطعا شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام و پذیرش در لیست ارگان های امریه سربازی دربرخی از موارد مشابه و در برخی از موارد دیگر متفاوت خواهد بود. لذا اطلاع دقیق از شرایط عمومی و اختصاصی ضروری است.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام در لیست ارگان های امریه سربازی در زمان متفاوتی صورت خواهد پذیرفت و همچنین تاریخ اعزام و تشکیل پرونده نیز در زمان های متفاوتی میباشد. البته بدیهی است که قبل از اعزام حتما لیست نتیجه ثبت نام متقاضیان در زمان مقرر و توسط ارگان مربوطه در همان سایت سازمان متنشر خواهد گردید.

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با لیست ارگان های امریه سربازی و شرایط و زمان دقیق ثبت نام و همچنین اطلاع دقیق از لیست ارگان های امریه سربازی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

source: لیست ارگان های امریه سربازی-ایران تحصیل

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

وزارت نفت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود ، از بین کلیه فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت که واجد شرایط تعیین شده باشند، ثبت نام به عمل خواهد آورد. فارغ التحصیلانی که موفق به دریافت مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد شده اند، می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام در مراحل اولیه در سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت صورت خواهد پذیرفت.

داوطلبان و متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که در رابطه با سهمیه های در نظر گرفته شده محدودیت وجود دارد و به همین دلیل امکان پذیرش کلیه داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده وجود نخواهد داشت. اولویت اول برای ثبت نام با دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت می باشد . همچنین در صورتی که مازاد پذیرش وجود داشته باشد، از سایر رشته ها نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد. برای ثبت نام کلیه متقاضیان لازم است به سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت مراجعه نموده و با مراجعه به آدرس www.pmhr.mop.ir نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت و همچنین ورود به سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. 

 

 

source: سایت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

ثبت نام مدارس بعثت

دانش آموزان پایه های تحصیلی دبیرستان که مایل و علاقه مند به ثبت نام می باشند لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط ثبت نام ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس بعثت اقدام نمایند. همچنین دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که در صورت موافقت با ثبت نام از طرف مدارس مورد نظر ، داوطلبان عزیز حتما باید در آزمون و مصاحبه مدرسه ثبت نام شده شرکت نمایند.

مصاحبه به صورت حضوری برای تمامی داوطلبان امکان پذیر است و هر یک از دانش آموزان برای اطلاع دقیق از زمان مصاحبه عملی و علمی می توانند از طریق سامانه مورد نظر و از طریق وب سایت آگاه شده و  اقدامات لازم به انجام برسانند. اولیای عزیز دانش آموزان توجه داشته باشند که شرکت در مصاحبه علمی و عمومی به همراه پدر و مادر دانش آموزان الزامی خواهد بود.

کلیه دانش آموزان عزیزی که در ثبت نام مدارس بعثت شرکت نموده اند و در مصاحبه عملی این دانشگاه نیز پذیرفته شده اند، لازم است فرم مربوط به مصاحبه را از محل مورد نظر دریافت نموده و به مدرسه و محل ثبت نامی خود تحویل دهند. زمان مصاحبه دانش آموزان با توجه به سایت محل مورد نظر  قابل دریافت خواهد بود.

 

source: سامانه ثبت نام مدارس بعثت-ایران تحصیل


  • javad qane
  • ۰
  • ۰

آدرس سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه  به نشانی www.mat.ir می باشد. دانش آموزان عزیز لازم است تمامی اطلاعات هویتی و دانش آموزی خود را به هنگام ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی وارد نمایند. همچنین پس از دریافت رمز عبور در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، بتوانند برای شرکت در آزمون خود را آماده نموده و موفقیت لازم را به دست آورند. 

مطابق با اطلاعیه ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی 98 – 99 ثبت نام برای تمامی داوطلبان از اواسط دی ماه صورت خواهد پذیرفت. بنابراین در این زمان دانش آموزان عزیز پس از مراجعه به سامانه مورد نظر پس از وارد نمودن کلیه اطلاعات مورد نیاز ، از طریق شماره تلفن وارد نموده به هنگام ثبت نام ، سامانه رمز عبوری را در اختیار داوطلبان به صورت پیامکی قرار خواهد داد که بر مبنای آن می توانند به سامانه مورد نظر مراجعه نمایند.

پس از دریافت رمز عبوری که برای ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی 98 – 99 در اختیار داوطلبان قرار داده شده است و وارد نمودن آن در سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه داوطلبان عزیز می توانند نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند و بر اساس اولویت بندی خود ، ساعت و جلسه توجیهی مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

source: سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه طباطبایی-ایران تحصیل


  • javad qane