مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۳۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد این سؤال را دارند که کسری خدمت سرباز ماهر چقدر است؟ و آیین نامه‌های آن شامل چه بندهایی می‌باشد؟ بسیاری از سربازان به دنبال کم کردن دوران خدمت سربازی خود هستند و این امکان برای آنها وجود دارد که از ۱۵ سالگی بتوانند از امتیازات لازم بهره‌مند شوند.

براساس طرح سرباز ماهر که از سوی سازمان نظام وظیفه جهت هدفمند کردن خدمت سربازی ایجاد شده است، مشمولانی که در این طرح حضور می‌یابند، مشوق‌هایی دریافت می‌کنند که براساس آن شرایط خدمت این افراد تسهیل خواهد شد.

آیا می دانید کسری خدمت سرباز ماهر چقدر است؟

طرح سرباز ماهر به گونه‌ای ایجاد شده است تا به کمک نهادهای مانند آموزش و پرورش مشمولان از قبل از اعزام به خدمت سربازی مهارت آموزی را شروع کرده و پس از یاد گرفتن مهارت‌ها در حین خدمت در بخش‌های مورد نیاز یگان خدمتی خود مشغول به فعالیت شده و در نهایت گواهی رسمی مهارت را دریافت کنند.

از این رو دوره سرباز ماهر قبل از خدمت به اعزام شروع می‌شود. در طی بخشنامه‌هایی که بین نمایندگان قرارگاه مرکزی، سازمان نظام وظیفه ناجا و معاونت نیروهای انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصویب شده مشوق‌های سربازان دارای مهارت از تیر ۱۳۹۹ اجرایی می‌شود.

مشمولان خدمت سربازی که مهارت دارند و در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کرده‌اند، پس از بررسی مهارت‌ها، امتیازبندی، چنانچه بالاترین امتیاز باشند، امکان استفاده از مشوق‌ها را خواهند داشت.

مشوق‌های طرح سرباز ماهر

برای ایجاد انگیزه دوران خدمت سربازی سه نوع مشوق وجود دارد. برخی از این امتیازات برای قبل از خدمت، برخی در طول خدمت و برخی پس از خدمت نظام وظیفه سربازی است. افراد مشمول می‌توانند با بررسی ۵ مشوق سامانه ماهرستان یک مشوق که به آنها تعلق می‌گیرد را انتخاب کنند.

  • مشوق‌های قبل از خدمت به قرار زیر است:
  • انتخاب کردن مکان خدمت تا شعاع ۳۰۰ کیلیومتری
  • شرایط انتخاب کردن یگان خدمتی از جمله ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع
  • دریافت کردن اولویت امریه سربازی برای توجیه غیبت سنواتی تا سه ماه 
  • بهره بردن از تعجیل و تأخیر سربازی
  • پرداخت کردن هزینه  آموزش مهارت دوره‌ها 

مشوق‌های در حین خدمت نیز شامل موارد زیر است:

  • برگزاری کردن آزمون به شکل رایگان برای سربازان دارای مهارت و بدون گواهی
  • برگزاری کردن کلاس آموزشی رایگان دوره مهارتی سرباز ماهر
  • دریافت نمودن امریه در شرکت‌های دانش بنیان
  • استفاده از افرادی که در حوزه کشاورزی مهارت دارند.
  • انجام دادن پروژه جایگزین خدمت سربازی
  • اعطلای  مرخصی تشویقی تا یک ماه 
  • اعطاء کردن درجه تشویقی
  • بخشش اضافه خدمت مربوط به سنوات سربازی 
  • اعطاء کردن مشوق‌های مالی 
  • مشوق‌های پس از خدمت نیز موارد زیر را در برمی‌گیرد:
  • همراهی کردن سرباز ماهر تا ۳ سال 
  • استفاده از سربازان ماهر در واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی 
  • صادر کردن سابقه گواهی کار 
  • اولویت سربازان ماهر در صدور پروانه کسب و کار 
  • اولویت سربازان ماهر در دریافت وام ۱۵۰ تا ۴ میلیارد تومانی
  • دریافت معافیت یا تخفیف مالیاتی برای شرکت‌هایی که سربازان ماهر را جذب می‌کنند.

از آنجاکه سربازان به طرح سرباز ماهر پیوسته و بعد از کسب مهارت آموزی گواهینامه مربوط را اخذ می‌کنند، مدتی از خدمت سربازی آنها کسر می‌شود. لذا کسر خدمت سرباز ماهر به عنوان تشویق‌های این طرح بوده است و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

منبع: https://irantahsil.org/%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%b1/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

دانش آموزان لازم است که هر سال برای آزمون تیزهوشان آماده شوند. مطالعه سوالات آزمون پایش سمپاد 1402 و انجام کتاب تست‌های پیچیده و المپیادی، بعد از خواندن فصل‌های کتاب در آزمون استعداد درخشان یا همان سمپاد تاثیر گذار خواهد بود. این آزمون هر سال توسط مدرسه به صورت اجباری و به دلیل مهم بودن آن، به صورت آنلاین در سایت medu.gov.ir برگزار خواهد شد.

دانش آموزان برای شرکت در آزمون، ابتدا باید فصل‌های مربوط به هر درس که در آزمون سمپاد خواهد آمد را با دقت مطالعه کنند و از سوالات سال گذشته آزمون پایش سمپاد برای آمادگی بیشتر و افزایش شانس قبولی، استفاده کنند. در این مقاله از ایران تحصیل، قصد داریم به سوالات آزمون پایش سمپاد هفتم و سوالات آزمون پایش سمپاد دهم بپردازیم

سوالات آزمون پایش سمپاد 1402-1401

آزمون آنلاین پایش عملکرد سمپاد هر سال به منظور یافتن دانش آموزان تیز هوش و با استعداد در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف برگزار می‌شود. به همین خاطر دانلود سوالات آزمون پایش سمپاد 1402-1401 برای محصلان دوره متوسطه اول و متوسطه دوم بسیار مهم است. افرادی که می‌خواهند در مدارس تیز هوشان به ادامه تحصیل مشغول شوند، بایستی دروس تخصصی و عمومی که در امتحان خواهد آمد را با دقت بیشتری مطالعه کنند و سپس برای تست زنی از کتاب تست‌های معروف هر پایه استفاده نمایند.

اما به غیر از منابعی که خود مدرسه برای شرکت در آزمون تیز هوشان به دانش آموزان معرفی می‌کند، یافتن نمونه سوالات آزمون پایش سمپاد و بررسی پاسخنامه آن برای قبولی در امتحان موثر و کاربردی است. همچنین نکته قابل توجه امتحان آنلاین تیزهوشان، این است که این آزمون هیچ اثری بر روی نمرات مدرسه نمی‌گذارد و صرفا جنبه پذیرش دانش آموزان نخبه و با استعداد را دارد. بنابراین نیازی به نگرانی و اجتناب از شرکت نکردن در آزمون پایش سمپاد نیست!

تنها راه پذیرش در مدارس سمپاد، مطالعه فصل‌هایی است که در امتحان توسط آموزش و پرورش لحاظ می‌شود. در ضمن تست زنی و حل تمرین برای ورود به مدارس تیزهوشان کمک خواهد کرد. به همین خاطر در بخش بعدی قصد داریم به سوالات آزمون پایش سمپاد هفتم و سوالات آزمون پایش سمپاد دهم بپردازیم و لینک دانلود آن را در این صفحه قرار دهیم.

سوالات آزمون پایش سمپاد متوسطه اول

دانش آموزان متوسطه اول که می‌خواهند با آمادگی بیشتر برای امتحانات تیزهوشان یا همان آزمون پایش سمپاد شرکت کنند، لازم است که نمونه سوالات سال قبل را از طریق لینک‌های درج شده در داخل جدول، دانلود و مطالعه کنند. به این ترتیب برای کسب موفقیت و ورود در مدارس تیزهوشان، سوالات آزمون پایش سمپاد هفتم، هشتم و نهم را در ادامه خواهیم آورد.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d9%85%d9%be%d8%a7%d8%af/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

برخی افراد قبل از ورود به دانشگاه در مورد رشته ای که می خواهند در آن درس بخوانند، تحقیق می کنند و با همه سختی ها و شرایط، آن را می پذیرند و به تحصیل می پردازند. اما عده ای دیگر بر اساس گفته یا به واسطه دهن پر کن بودن یک رشته آن را انتخاب می کنند و بعد از ورود به دانشگاه از شرایط ناراضی هستند. این افراد می توانند از دانشگاه انصراف دهند. اما باید بدانند که این کار به راحتی انجام نمی شود و عواقبی مانند جریمه به همراه دارد. یکی از این موارد ، تحصیل در دانشگاه افسری است که بهتر است اگر می خواهید از این دانشگاه انصراف دهید با جریمه انصراف از دانشگاه افسری آشنا شوید.

شرایط انصراف از دانشگاه افسری چیست؟

برای اینکه بتوانید از دانشگاه افسری انصراف دهید باید شزایط هر کدام از دانشگاه ها را بدانید. در ادامه آنها را برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

شرایط انصراف از دانشگاه روزانه

اگر دانشجوی دانشگاه سراسری و به صورت روزانه هستید، باید بدانید انصراف شما از دانشگاه مشکل تر است. زیرا اگر دانشجویان روزانه بخواهند از رشته تحصیلی خود انصراف دهند، ممکن است دیگر اجازه درس خواندن در دانشگاه روزانه را نداشته باشند. همچنین اگر قوانین انصراف از دانشگاه خود را ندانید، احتمال دارد رشته تحصیلی خود را از دست بدهید و یا اگر آقا هستید معافیت تحصیلی شما از بین برود. پس قبل از هر تصمیمی آیین نامه مربوطه را بخوانید و از عواقب کار خود مطلع شوید.

شرایط انصراف از دانشگاه شبانه

در صورتیکه شما  در یکی از دانشگاه های شبانه، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی درس می خوانید، شرایط برایتان یکسان است و به راحتی می توانید از دانشگاه انصراف داده و در رشته جدید مشغول به تحصیل شوید. البته این موضوع برای آقایان راحت نیست و باید معافیت تحصیلی خود را در نظر داشته باشند.

دانشجوی انصرافی کیست؟

دانشجویی که در یک رشته تحصیلی درس می‌خواند و سپس به هر دلیلی از ادامه دادن به تحصیل منصرف می شود، دانشجوی انصرافی گفته می شود. همچنین اگر دانشجو بعد از هر نیمسال برای ثبت نام نیمسال بعدی به واحد آموزش دانشگاه مراجعه نکند، به منزله انصراف از دانشگاه است.

چه کسانی می توانند از دانشگاه افسری ارتش انصراف دهند؟

در بسیاری از کشورها، افرادی که در دانشگاه افسری ارتش ثبت نام کرده‌اند، معمولا تعهدات قانونی و تعهدات خدمتی را به عهده دارند. با این حال، در برخی موارد، افراد می‌ توانند از دانشگاه افسری انصراف دهند. این شرایط و قوانین ممکن است در هر کشور و سازمان نظامی متفاوت باشند، اما در برخی موارد عمومی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشکلات بهداشتی یا جسمی: اگر فرد دچار مشکلات بهداشتی جدی یا صدمات جسمی شود که او را از ادامه خدمت در نیروهای مسلح باز می‌ دارد، ممکن است بتواند از دانشگاه افسری انصراف دهد.

مشکلات خانوادگی: در برخی موارد، افراد ممکن است به دلیل مشکلات خانوادگی جدی نتوانند ادامه تحصیل در دانشگاه افسریرا بر عهده بگیرند. این مشکلات ممکن است شامل وضعیت مالی، مراقبت از افراد کهنسال یا مراقبت از کودکان باشد.

تغییر مسیر حرفه‌ ای: در برخی موارد، فرد ممکن است پس از ثبت نام در دانشگاه افسری، مسیر خود را تغییر دهد و تصمیم بگیرد به جای خدمت در نیروهای مسلح، به حرفه‌ ای دیگر پردازد.

مشکلات توانی: اگر فرد دچار مشکلات روانی جدی شود که او را از ادامه خدمت در نیروهای مسلح باز می دارد، ممکن است بتواند از دانشگاه افسری انصراف دهد.

قوانین و مقررات: هر کشور و سازمان نظامی ممکن است قوانین و مقررات خاص خود را داشته باشد. شما هرکدام از این مشکلات را که داشته باشید، بازهم باید جریمه انصراف از دانشگاه افسری را در نظر داشته باشید.

منبع: جریمه دانشگاه افسری

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

آشنایی با راهنما آزاد سازی مدرک تحصیلی سامانه سجاد برای دانشجویان فارغ التحصیل بسیار اهمیت دارد. دانشجویان دانشگاه دولتی پس از مدتی مدرک تحصیلی خود را تعهدی که به دولت دارند، خارج نمایند. رفع تعهد فقط از طریق سامانه سجاد صورت می‌گیرد. مدارک دانشجویان دولتی در این سامانه قابل پیگیری می‌باشد.

اگر به فکر آزاد سازی مدرک تحصیلی خود هستید و این سؤال برایتان به وجود آمد که چطور می‌شود آن را از سامانه سجاد به آدرس saorg.ir دریافت کرد، در ادامه راهنما آزاد سازی مدرک تحصیلی سامانه سجاد ارا ارائه خواهیم نمود.

آزاد سازی مدارک چیست؟

هنگامی که در دانشگاه‌های سراسری در دوره روزانه مشغول به تحصیل هستید، به ازای استفاده از خدمات دانشگاه و تحصیل در آنها هیچ گونه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد. اما در عوض به کشور ایران تعهد کاری دارید. در ازای دریافت کردن خدمات رایگان دانشگاه، باید به این تعهد کاری نیز پایبند بمانید.

اگر شما دانشجوی دانشگاه آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه‌های شهریه پرداز هستید که در ازای دریافت خدمات، شهریه می‌پردازید، نیازی به پرداخت هیچ مبلغی برای آزاد کردن مدرک خود ندارید. از این رو دانشجویان دوره روزانه باید روند پیچیده‌تری برای آزاد کرد مدرک خود طی کنند.

از طریق سامانه سجاد شما می‌توانید مدارک زیر را آزاد کنید:

  • آزاد کردن مدرک لیسانس و دانش نامه دیگر مقاطع: در این مدرک اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی افراد ذکر می‌شود. در واقع دانشگاه این مدرک را صادر خواهد کرد و حضور وی در دانشگاه طی دوره خاصی به تأیید خواهد رسید.
  •  ریزنمرات دانشگاهی: در این مدرک تعداد ترم‌های پاس شده، نمرات اکتسابی، معدل کل دانشجو، تعداد واحدها، معدل هر ترم و اطلاعات مربوط به نمرات و امتیازات ذکر خواهد شد.

 

آزاد سازی مدارک چیست؟

هنگامی که در دانشگاه‌های سراسری در دوره روزانه مشغول به تحصیل هستید، به ازای استفاده از خدمات دانشگاه و تحصیل در آنها هیچ گونه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد. اما در عوض به کشور ایران تعهد کاری دارید. در ازای دریافت کردن خدمات رایگان دانشگاه، باید به این تعهد کاری نیز پایبند بمانید.

اگر شما دانشجوی دانشگاه آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه‌های شهریه پرداز هستید که در ازای دریافت خدمات، شهریه می‌پردازید، نیازی به پرداخت هیچ مبلغی برای آزاد کردن مدرک خود ندارید. از این رو دانشجویان دوره روزانه باید روند پیچیده‌تری برای آزاد کرد مدرک خود طی کنند.

از طریق سامانه سجاد شما می‌توانید مدارک زیر را آزاد کنید:

  • آزاد کردن مدرک لیسانس و دانش نامه دیگر مقاطع: در این مدرک اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی افراد ذکر می‌شود. در واقع دانشگاه این مدرک را صادر خواهد کرد و حضور وی در دانشگاه طی دوره خاصی به تأیید خواهد رسید.
  •  ریزنمرات دانشگاهی: در این مدرک تعداد ترم‌های پاس شده، نمرات اکتسابی، معدل کل دانشجو، تعداد واحدها، معدل هر ترم و اطلاعات مربوط به نمرات و امتیازات ذکر خواهد شد.

 

اهمیت اطلاع از راهنما آزاد سازی مدرک تحصیلی سامانه سجاد

مدارک تحصیلی آزاد شده بیشتر برای مهاجرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنانچه شما بخواهید برای مهاجرت اقدام کنید، باید ریز نمرات و دانشنامه خود را از دانشگاه سراسری دوره روزانه و محل تحصیل خود دریافت نمایید.

توجه داشته باشید برای دریافت پذیرش، باید دانشنامه رسمی و ریزنمرات آزاد شده نیازی ندارید و این امکان وجود دارد با ریزنمرات غیر رسمی که دانشگاه ارسال می‌کند، برای پذیرش تحصیلی درخواست دهید و حتی پذیرش دانشگاه مورد نظر را دریافت کنید.

اما مدارک رسمی زمانی باید ارائه شوند که شما پذیرش را گرفته‌اید و می‌خواهید مراحل پایانی ثبت نام در دانشگاه را تکمیل نمایید. مراحل نهایی در دانشگاه مقصد یا سفارتخانه کشور مقصد برای دریافت ویزا قابل پیگیری و انجام شدن خواهد بود. اما در ادامه لازم است به روش‌ها و راهنما آزاد سازی مدرک تحصیلی در سامانه سجاد امور دانشجویان اشاره کنیم.

چهار روش آزاد سازی مدرک تحصیلی در سامانه سجاد

برای اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه سراسری دوره روزانه بتوانند مدرک خود را آزاد کنند، از چند روش می‌توانند این کار را انجام دهند.

  • پرداخت کردن هزینه آزاد سازی
  • استفاده از روش رایگان که با نامه عدم کاریابی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • ارائه سابقه بیمه
  • ترکیبی از روش پرداخت کردن هزینه و ارائه سابقه بیمه

منبع: راهنما آزاد سازی مدرک تحصیلی سامانه سجاد

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

اگر پروسه ترخیص از خدمت سربازی را درست انجام ندهید؛ ممکن است زمان دریافت کارت پایان خدمتتان بسیار طولانی شود! شاید در نگاه اول تسویه و ترخیص سربازی راحت و بی دردسر به نظر برسد اما اگر اصول مراحل ترخیص از خدمت سربازی را رعایت نکنید؛ زمان زیادی را هدر خواهید داد. پس بنابراین بهتر است با انجام این مراحل به صورت گام به گام، خیال خود را از دریافت کارت پایان خدمت راحت کنید.

ترخیص از سربازی چیست و چگونه صورت می گیرد؟

ترخیص از خدمت سربازی، زمانی صورت می‌گیرد که سرباز دوره وظیفه خود را به طور کامل به پایان برساند. لازم به ذکر است که فرد پس پایان دوره خدمت باید مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و به سراغ مرحله تسویه برود و برای اطلاع از زمان آن باید به بخش اداری یگان خود مراجعه کند.

حواستان باشد کارتان را برای روزهای آخر نگذارید! اولین نکته ای که باید برای دریافت کارت خدمت مقدس سربازی بعد از گذراندن دوره‌اش بدانید؛ زمان است. همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، شما باید از تمامی بخش‌هایی مانند اسلحه خانه و … امضا جمع کنید. گاهی ممکن است مسئول به ماموریت اعزام شده باشد و یا درآن روز در یگان نباشد. از همین رو پیشنهاد می‌شود برای سهولت در انجام مراحل ترخیص از خدمت سربازی، از 10 الی 15 روز قبل از زمان پایان خدمتتان، کار جمع آوری امضا از بخش های مختلف را شروع کنید.

فرق ترخیص سربازی و صدور کارت پایان خدمت

همانطور که گفتیم برای دریافت کارت خدمت سربازی باید ابتدا برگه ترخیص خدمت را بگیرید و سپس بعد از تسویه کامل و جمع کردن امضاها از تمامی بخش‌هایی که با آن‌ها در ارتباط بودید، کارتان از لحاظ انجام مراحل صدور کارت پایان خدمت تمام می‌شود. به زبان ساده‌تر ترخیص و تسویه از خدمت سربازی جزیی از مراحل صدور کارت پایان خدمت است.

از این سایت استعلام تاریخ ترخیص سربازی را بگیرید!

افراد پس از نزدیک شدن پایان دوره برای مطلع شدن از تاریخ تسویه و ترخیص خدمت سربازی باید به سامانه سخا یا همان سایت sakha.epolice.ir مراجعه کنند. در این سایت با ورود اطلاعات خود مانند کد ملی و کد سخا (کد 5 رقمی که هنگام پست کردن دفترچه به داوطلب ارائه می‌شود) می‌توانند از زمان دقیق تسویه و ترخیص از خدمت خود آگاه شوند.

ایست خدمت یا ترخیص از خدمت برای تحصیل چیست؟

یکی از اصطلاحاتی که شاید خیلی‌ها آن‌ها را باهم اشتباه می‌گیرند واژه ترخیص سربازی و ایست خدمت است. ایست خدمت زمانی رخ می‌دهد که سرباز در زمان خدمت سربازی در کنکور سراسری شرکت کرده، قبول شده و قصد ادامه تحصیل را داشته باشد. در این صورت به صورت موقت و تا پایان زمان تحصیل می‌تواند مجوز ترخیص از خدمت برای تحصیل یا همان ایست خدمت را بگیرد. البته لازم به ذکر است که دریافت این مجوز شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

مدارک لازم برای ترخیص از خدمت سربازی

اطلاعات داشتن از مدارک مورد نیاز برای تسویه و ترخیص از خدمت سربازی به شما کمک خواهد کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن مراحل را پیش ببرید. لیستی که قرار است در انتهای پاراگراف به شما ارائه دهیم، مدارک لازم برای ترخیص از خدمت را به شما شرح می‌دهد.

  • محل خدمت
  • درجه
  • یگان اعزام
  • محل آموزش
  • رسته خدمتی
  • مدارک مربوط به گروه خونی
  • اطلاعات کلی و ظاهری سرباز
  • شماره پرسنلی
  • آدرس محل سکونت
  • عکس سه در چهار
  • مدارکی قانونی و رسمی که تاریخ شروع و پایان خذمت را تعیین میکند

اگر مدارک ترخیص خدمت ناقص باشد چه خواهد شد؟!

هر کدام از مدارک و اطلاعاتی که در قسمت بالا در مورد ترخیص سربازی گفته شد؛ مهم و ضروری است. نداشتن هر کدام از این مدارک در هنگام تسویه و ترخیص، باعث طولانی شدن روند دریافت کارت پایان خدمت خواهد شد. از همین رو سعی کنید تا قبل از رسید موعد مقرر، تمامی این مدارک و اطلاعات را کامل کنید تا در زمان سررسید تسویه خود با سهولت مراحل را به پایان برسانید.

منبع: نحوه اطلاع از زمان ترخیص خدمت از سایت سخا

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

بسیاری از سربازان در مورد پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر و روش‌های دریافت آن سؤال دارند. دانشگاه صنعتی مالک اشتر از دانشگاه‌های فعال و زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد. این دانشگاه با هدف اجرایی کردن پروژه‌های تحقیقاتی ملی و آموزش و تربیت کارشناسان و کادر مورد نیاز صنایع و مراکز تحقیقاتی دفاعی کشور فعالیت دارد.

آن دسته از سربازانی که مایل به انجام پروژه‌های کسری خدمت از طریق دانشگاه صنعتی مالک اشتر هستند، باید نسبت به شرایط دریافت آن و همچنین نحوه دریافت پروژه کسر خدمت آشنایی داشته باشند که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که مجموعه ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تلفنی بوده و هیچگونه وابستگی به ارگان های دولتی و خصوصی ندارد.

 راه‌های دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر

افرادی که مایل به دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر هستند، می‌توانند از دو راه اقدام کنند. اولین راه این است که بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح مراجعه نموده و مدارک دانشگاهی و رزومه خود را تحویل دهند و پس از آن برای تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

بنیاد ملی نخبگان با در نظر داشتن رشته تحصیلی افراد در صورت داشتن شرایط لازم و پروژه کسری خدمت دانشگاه یا سازمان‌های دیگر را به آنها اعطا خواهد کرد. راه دیگر این است که افراد می‌توانند به طور مستقیم به دانشگاه مالک اشتر یا سازمان مورد نظر خود مراجعه کرده و کارشناسان در مورد انجام پروژه کسری خدمت به توافق برسند که این روش برای افراد مناسب‌تر خواهد بود.

در مجموع برای دریافت پروژه کسری خدمت این دانشگاه نیازی به حضور در دانشگاه نیست. افراد می‌توانند مشخصات خود را همراه با فرم دریافت پروژه کسری خدمت از طریق سامانه دانشگاه یا سازمان‌های دیگر ارسال نموده و اقدامات لازم را انجام دهند.

قوانین پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر

افرادی که مایل به اخذ پروژه کسری خدمت هستند، باید قوانین زیر در ارتباط با نحوه دریافت پروژه داشته باشند:

برای دریافت پروژه کسری خدمت فقط باید دانشجوی ارشد باشید و مهم نیست که سرباز هستید یا فارغ التحصیل و یا در زمان مرخصی تحصیلی؛ فقط نباید در دوران غیبت پروژه کسی خدمت را دریافت کنید.

فارغ التحصیلان مقطع لیسانس نمی‌توانند از طرح کسری خدمت استفاده کنند.

مهم نیست که کدام شهر سکونت دارید.

مهم نیست که در کدام سازمان خدمت می‌کنید.

برای اخذ پروژه حداقل باید یک ماه از خدمت سربازی افراد مشمول باقی مانده باشد.

سربازان تنها می‌توانند حداکثر دو پروژه دریافت کنند. به ازای هر پروژه می‌توانید از ۲ تا ۱۱ ماه کسری خدمت بگیرید.

مطابق قوانین میزان کسب خدمت جبهه، بسیج و جانبازی و تأهل نمی‌تواند بیشتر از یک سال باشد.

پروژه‌های کمتر از ۶ ماه فقط یک دفاع چند دقیقه‌ای در سازمان خواهند داشت و در بنیان نخبگان دفاع نخواهند کرد. پروژه‌هایی که بالاتر از ۹ ماه کسری دارند، دارای دو دفاع در سازمان و بنیاد نخبگان هستند و جلسه دفاعی آنها مفصل خواهد بود که بین ۶ تا ۹ ماه کسری دارند.

 هر چقدر بار نظامی پروژه بیشتر باشد، در بخش‌های نظامی بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کسری بیشتری دریافت خواهند کرد.

اینکه چه میزان از پیشنهاد کسری توسط بنیاد نخبگان تأیید می شود، ملاک مشخصی ندارد، معمولاً ۷۰ درصد تأیید خواهد شد.

هر اندازه میزان کسری خدمت بیشتر باشد، احتمال آنکه مدت بیشتر از آن کسر شود، وجود دارد.

 پرونده شما در بنیاد نخبگان تنها یک بار مورد بررسی قرار می‌گیرد. هنگامی که پروژه اول تمام شد، باید دست نگه دارید تا پروژه بعدی به اتمام برسد و هر دو را در یک زمان دفاع کنید.

می‌توانید هر دو پروژه از یک سازمان بگیرید یا اینکه یک پروژه از یک سازمان و پروژه دیگر از سازمان دیگر دریافت نمایید.

از آنجا که مأموریت سازمان‌ها دادن پروژه کسری نیست، در کنار مأموریت اصلی خود می‌توان این کار را انجام دهید.

چنانچه از میزان کسری خود رضایت ندارید، امکان اعتراض برای شما وجود دارد. روند اعتراض نیز چندین ماه طول خواهد کشید. بیشتر سازمان‌ها با اینکه شما کاری را سریعتر تحویل دهید، مشکلی نخواهند داشت اما زمانی که برای تصویب به بنیاد مراجعه می‌کنید، این مدت کمتر از ۶ ماه باشد، به احتمال زیاد در میزان کسری نیز تاثیرگذار خواهد بود.

روش‌های سازمان‌های مختلف برای دادن کسری متفاوت است. در بعضی از سازمان‌های خودشان موضوع را به شما می‌دهند و بعضی دیگر شما موضوع را طرح می‌کنید. پروژه‌های کسری خدمت از این نظر دشوارتر از پایان نامه هستند که موضوعات آنها نظامی بوده و شما منابع زیادی را در اختیار ندارید.

منبع: https://irantahsil.org/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%84%da%a9-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید مشمولین پس از رسیدن به سن قانونی باید بدون معطلی برای اعزام به خدمت اقدام نمایند. افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند می توانند از معافیت مربوط به آن استفاده نمایند. اما برخی نیز تمایل به گذراندن دوره سربازی در سازمان های مهم می گیرند که یکی از این سازمان ها، بنیاد شهید می باشد. از آنجایی که مراحل ارسال مدارک و ثبت نام امریه بنیاد شهید و ایثارگران، حساس بوده و نیاز به دقت فراوان دارد. ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی رشته های مورد نیاز امریه بنیاد شهید و شرایط امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سایت امریه بنیاد شهید به آن اشاره شده است، بپردازیم.

شرایط امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران

دراین قسمت همراه ما باشید تا آخرین اطلاعاتی را که از شرایط امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شده است، در اختیار شما قرار دهیم.

شرایط عمومی که در سایت امریه بنیاد شهید به آن ها اشاره شده است، شامل موارد زیر می شود:

  • متاهل بودن
  • داشتن معافیت از رزم
  • تعلق به خانواده های ایثارگر و شهدا
  • عضویت در کمیته امداد یا بهزیستی

برخی داوطلبان امریه تصور می کنند که مدت زمان خدمت در این حالت کمتر است؛ در حالی که اینطور نیست و مدت زمان خدمت در امریه بنیاد شهید نیز به مدت 2 سال تمام می باشد.

به صورت کلی هر قانونی که برای سربازان عادی تعیین شده برای سربازان امریه نیز اجرا خواهد شد.

افرادی که به این سازمان درخواست امریه ارسال می کنند، نمی توانند برای سازمان های دیگر درخواستی داشته باشند.

یکی از ابتدایی ترین شرایط تعیین شده برای شرایط امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران، این است که فرد مدرک لیسانس یا بالاتر داشته باشد.

در خصوص شرایط ثانویه نیز باید به شما بگوییم که افرادی که از خانواده های شهید، ایثارگر؛ کمیته امداد و بهزیستی هستند در اولویت خواهند بود.

افرادی که غیبت از سربازی دارند نمی توانند امریه بنیاد شهید را دریافت کنند.

تمامی افراد داوطلب برای دریافت امریه بنیاد شهید باید قبل از اعزام به خدمت برای دریافت این امریه تلاش نمانید که حدوداً 3 ماه قبل زمان مناسبی می تواند باشد.

افراد درخواست کننده نباید نسبت فامیلی با اعضای این سازمان داشته باشند زیرا در غیر این صورت پذیرش آن ها لغو خواهد شد.

افرادی که دارای مدارج علمی بالاتر بوده و سطح زبان انگلیسی خوبی دارند، شانس بیشتری برای پذیرش خواهند داشت.

 

مدارک ثبت نام امریه بنیاد شهید و ایثارگران

بهتر است قبل از شروع فرایند ثبت نام، مدارک مورد نیاز را آماده نمایید تا با مشکلات احتمالی رو به رو نشوید. توجه داشته باشید که مدارک تعیین شده برای هر یک از افراد با توجه به شرایطی که دارند، متفاوت می باشد. این مدارک با توجه به شرایط تاهل، مدرک تحصیلی و وضعیت خانوادگی تعیین می شوند. در ادامه ما اصلی ترین مدارک را که تقریباً برای تمامی افراد یکسان است، بررسی خواهیم کرد.

  • برگه اعزام به خدمت
  • اسکن ازصفحه اول ودوم شناسنامه برای افراد مزدوج
  • ارائه معرفی نامه کمیته امداد برای مشمولین تحت حمایت این سازمام
  • ارائه معرفی نامه بنیاد شهید برای افراد دارای خانواده های شهید

منبع:  isaar.ir

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

یگی از سخت ترین مراحل زندگی هر دانش آموزی، شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه مورد نیاز برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد علاقه خود است. خوشبختنانه با افزایش تعداد دانشگاه ها، امکان ورود با کنکور و یا بدون کنکور برای همه دانش آموزان فراهم شده است و در هر صورت می توان وارد دانشگاه شد، اما برای تحصیل در دانشگاه های برتر، کسب رتبه خوب لازم است. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، دانش آموزان باید بدانند که رتبه اصلی در کارنامه کنکور کدام است؟ تا بتوانند براساس آن انتخاب رشته خود را انجام دهند.

رتبه اصلی در کارنامه کنکور کدام است؟

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ممگن است سوالاتی از قبیل اینکه رتبه اصلی در کارنامه سبز کنکور کدام است؟ برای داوطلبان پیش بیاید و دلیل آن هم این است که در سال های گذشته در کارنامه منتشر شده کنکور سراسری چندین نوع رتبه اعلام می شد که شامل رتبه کشوری، رتبه در سهیمه و رتبه داوطلب در هر زیر گروه می بود. به همین علت برای داوطلبان نیز سوال پیش می آمد که رتبه کنکور کدام عدد است؟ بر اساس کدام رتبه است که می توانند انتخاب رشته کنند و مفاهیم هر یک از این رتبه ها چیست؟

با توجه به اینکه شیوه گذشته ابهامات و سردرگمی های بسیاری را سبب می شد، زیر گروه ها در کنکور سال 1402 و سال های بعد از آن به تصویب شورای فرهنگی حذف شدند و زین پس تنها رتبه در سهمیه و رتبه کشوری را در کارنامه های کنکور مشاهده خواهیم کرد و پاسخ به سوال رتبه اصلی در کارنامه کنکور کدام است؟ راحت تر خواهد شد. اما با این حال به توضیح کامل و تشریح بخش های مختلف کارنامه خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

برای کسب اطلاعات بهتر و داشتن تحلیلی درست از کارنامه ای که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای هر داوطلب منتشر می شود، بهتر است تا با بخش های تشکیل دهنده کارنامه کنکور آشنا شوید. در واقع هر کارنامه ای که به عنوان نتیجه اولیه کنکور سراسری منتشر می شود، دارای 3 بخش است:

اطلاعات مربوطه به ثبت نام و آزمونی که در آن شرکت کرده اید.

 اطلاعات مربوط به وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلب در دوره های مختلف.

 اطلاعات مربوط به وضعیت رتبه و نمره کل داوطلب، نمرات خام دروس امتحانی و رتبه کل داوطلب در سهمیه.

بخشی که می توانید اطلاعات اصلی و مهم را دریافت کنید، بخش سوم است. به کمک اطلاعات ارائه شده در این بخش است که امکان انتخاب رشته در دانشگاه های مختلف برای داوطلبان فراهم می شود

در بخش سوم، وضعیت رتبه و نمره کل داوطلب در زیر گروهی که شرکت کرده است، به همراه نمرات خام دروس و رتبه در سهمیه داوطلبان بیان خواهد شد. جدول رتبه و نمره کل دارای 6 ردیف و 5 ستون اصلی خواهد بود که دارای اطلاعات زیر می باشند:

 میزان تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم: در این بخش میزانی که سوابق تحصیلی دیپلم شما در نتیجه کنکورتان تاثیر گذاشته است، براساس اینکه با چه دیپلمی در کنکور چه گروه آزمایشی ای شرکت کرده اید، از صفر تا 30 درصد متفاوت خواهد بود.

 میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی: در رابطه با سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نیز باید بگوییم که میزان تاثیر آن با توجه به اینکه سال اخذ دیپلمتان چه زمانی است و آیا با گروه آزمایشی تان مرتبط است از صفر الی 5 درصد متفاوت خواهد بود.

رتبه در سهمیه: در این بخش با توجه به اینکه دارای چه نوع سهمیه ای هستید، رتبه تان اعلام خواهد شد. در واقع اگر به دنبال پاسخ سوال «رتبه اصلی در کارنامه کنکور کدام است؟ » هستید، باید بگوییم که رتبه اصلی شما همین رتبه در سهمیه است

رتبه کشوری (بدون سهمیه): رتبه کشوری و یا کل شما از میان تمامی شرکت کنندگان در کنکور سراسری گروه آزمایشی شما بدون توجه به اینکه دارای چه نوع سهمیه ای هستند، اعلام خواهد شد. نتیجه این رتبه در انتخاب رشته شما به اندازه رتبه در سهمیه تاثیر گذار نخواهد بود.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

بسیاری این سؤال را دارند که با چه رتبه‌ای چه رشته‌ای قبول میشم؟ همه افراد پذیرفته شده در مرحله اول کنکور سراسری و کسانی که هنوز کارنامه‌ای برایشان صادر نشده است، امکان انجام تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه را دارند. این کار با توجه به رشته و دانشگاهی که داوطلبان در سال‌های قبل در آن قبول شده‌اند صورت می‌گیرد. البته دقت داشته باشید که تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه را می‌توان به وسیله مشاوران تحصیلی و یا نرم‌افزار انتخاب رشته انجام داد. نرم‌افزاری که کار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد.

بهترین تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه 

حتماً در کنار این سؤال که با چه رتبه‌ای کجا قبول میشم؟ این پرسش نیز برای شما نیز مطرح شده است که چگونه می‌توانم بهترین تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه را داشته باشم؟ در واقع بهترین راهکار برای تخمین رتبه براساس رشته تحصیلی و مراکز دانشگاهی پذیرنده چیست؟

در پاسخ باید بگوییم که بهترین راهکاری که برای داشتن تخمین رتبه براساس رتبه و دانشگاه وجود دارد، کمک گرفتن از مشاوری خبره و آگاه است. مشاوری که اطلاعات بالایی برای انجام تخمین رتبه براساس رشته دانشگاهی و مرکز آموزش عالی پذیرنده داشته باشد و از طرفی با جان و دل کار مشاوره را برای شما دوست عزیز داوطلب انجام دهد.

در واقع، این فرد مشاور باید بتواند اطلاعات خوبی در رابطه با دانشگاه‌ها و رشته‌هایی که داوطلبان براساس رتبه خود در سال‌های قبل در آن پذیرفته شده‌اند داشته باشد. شما می‌توانید فرایند تخمین رتبه و دانشگاه را به مشاوران خبره و کارآزموده آکادمی ایران تحصیل بسپارید. این مجموعه با همکاری با رتبه‌های برتر کنکور، می‌توانند اطلاعات بسیار دقیقی را در رابطه با دانشگاه‌ها و رشته‌هایی که نفرات برتر سال‌های گذشته در آنها پذیرفته شده‌اند، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهند

نرم‌افزار تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه

به جز کمک گرفتن از مشاوری خبره راه حل دیگری هم برای تخمین رتبه برای شما وجود دارد و آن هم استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته براساس رشته و دانشگاه است. البته برای این کار باید از بهترین نرم‌افزارهای موجود مثلاً نرم‌افزار تخمین رتبه سازمان سنجش آموزش کشور استفاده کرد. نرم‌افزاری که به وسیله آن می‌توانید بهترین تخمین رتبه را داشته باشید.

 از آن جای که سازمان سنجش به اطلاعات قبولی داوطلبان در سال گذشته دسترسی دارد، در نتیجه استفاده از نرم‌افزار تخمین رتبه سازمان سنجش می‌تواند کمک مؤثری به شما دوستان عزیز داوطلب برای تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه کند. البته دقت داشته باشید که در این زمان بحث علاقه شما هم بسیار مهم است و نباید از آن غافل شوید. ممکن است با درصدهایی که در دروس مختلف عمومی و اختصاصی به دست آورده‌اید امکان قبولی و پذیرش در دانشگاه‌ها و رشته‌های مختلفی را داشته باشید، اما به شرطی آن‌ها را انتخاب کنید که به آن‌ها علاقه داشته باشید. در غیراینصورت در صورت قبولی در رشته‌ای که به آن هیچ علاقه‌ای ندارید به مشکل برمی خورید و حتی ممکن است مجبور به انصراف از دانشگاه آن هم با یک سال زحمت و سختی درس خواندن شوید.

مثلاً ممکن است شاید در زمان تخمین رتبه براساس رشته‌های تحصیلی و دانشگاه به این موضوع پی ببرید که طبق درصدهایی که در کنکور سراسری ریاصی فیزیک بدست آورده‌اید، امکان انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه شهید بهشتی دارید. اما تنها در صورتی این رشته را انتخاب کنید که به آن علاقه داشته باشید و البته از استعداد لازم برای ورود به این رشته تحصیلی دانشگاهی نیز برخوردار باشید.

منبع: تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

رتبه هر یک از داوطلبان پیش بینی کننده قوی برای قبولی محسوب می شود. تفاوتی ندارد در کدام یک از گروه های آزمایشی شرکت نموده باشید، مهم این است که برای قبولی نیازمند کسب رتبه لازم می باشید. تخمین رتبه کنکور زبان و مشاوره کنکور زبان  در دو مرحله برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد. در مرحله اول برای آن دسته از داوطلبانی که مایلند از وضعیت خود قبل از آزمون آگاه شوند و در مرحله دوم پس از آزمون سراسری می باشد که متقاضیان می توانند با استفاده از تخمین رتبه کنکور زبان از رتبه احتمالی خود آگاه شوند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را علاوه بر تخمین رتبه ، به رتبه های قبولی در کنکور زبان نیز خواهیم پرداخت.

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان

با توجه به اینکه کنکور زبان یکی از کنکور های آزمایشی شناور می باشد، بسیاری از داوطلبان ممکن است اینگونه تصور نمایند که پذیرش در آن به راحتی صورت خواهد پذیرفت. اما تخمین رتبه کنکور تا حدودی نشان می دهد که برای پذیرش در این رشته در هر یک از دانشگاه های معتبر ، نیازمند رتبه های بسیار پایین خواهید بود که علاوه بر آن ظرفیت هر یک از رشته ها تعیین کننده بسیار مهمی در این رابطه خواهند بود.

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان به دو صورت می باشد. در یکی از انواع آن می تواند به صورت الکترونیک و با استفاده از تخمین رتبه کنکور سراسری باشد که با استفاده از این مورد ، به صورت الکترونیک و بدون دخالت انسان ، شما می توانید به راحتی تنها با وارد نمودن درصدهای مورد نظر خود، از رتبه احتمالی با توجه به منطقه و سهمیه آگاه شوید.

نوع دوم تخمین رتبه کنکور زبان با استفاده از نرم افزارهایی اندروید و ios صورت می پذیرد. بدین معنا که شما با نصب این نرم افزار در تلفن همراه و یا تبلت خود، به راحتی با وارد نمودن هر یک از درصدها همانند وب سایت ها از حدود رتبه خود اطلاع دقیق یابید. این نوع از تخمین رتبه بسیار مورد استقبال داوطلبان قرار دارد زیرا می توانند همیشگی به آن دسترسی داشته باشند و در هر زمان بتوانند به انجام تخمین رتبه بپردازند.

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان

خوشبختانه نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان برای تمامی گوشی های اندروید و ios قابل دریافت می باشد و متناسب با تنظیمات نصب می توانید به راحتی به آنچه که مایل می باشید، دسترسی داشته باشید. یکی از نگرانی هایی که داوطلبان عزیز در رابطه با این نوع نرم افزار ها دارند مطابقت آن با سال جاری برای تعیین رتبه می باشد که در این رابطه لازم است آخرین نسخه نرم افزار را دانلود نمایید.

با توجه به اینکه کارنامه داوطلبان و رتبه های کسب شده آنان نقش بسیار مهمی در پذیرش خواهد داشت، به همین دلیل قبل از آزمون بهتر است در رابطه با قبولی تصمیم گیری نمایید. به عنوان مثال چنانچه قبل از آزمون متوجه شوید که با آنچه هدفتان است و دانشگاه مد نظر خود فاصله زیادی دارید، می توانید با استفاده از مطالعه و تمرین بیشتر ، این میزان فاصله را به حداقل ممکن کاهش دهید.

جهت دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما علاوه بر اینکه رتبه شما را با استفاده از درصدهای ارائه شده تعیین می نماید، می توانند علاوه بر آن به رتبه های قبولی در کنکور زبان دست یابند و همچنین از جمله موارد دیگری که می توان در این رابطه مفید به فایده برای شما خواهد بود، انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش  با توجه به رتبه مورد نظر شما می باشد.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86/

  • javad qane