مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

حذف دانش آموز در همگام + آموزش گام به گام

حذف دانش آموز در همگام

 

نحوه حذف دانش آموز در همگام مشخص شده است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی مراحل حذف دانش آموز در همگام بپردازیم. علاوه بر این ما نحوه ورود به سامانه همگام و نحوه استفاده از خدمات آن را نیز بررسی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا از نحوه حذف دانش آموز در همگام و دیگر موارد مرتبط با این سامانه را بیشتر بدانید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اضافه کردن دانش آموز در همگام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

آموزش نحوه حذف دانش آموز در همگام

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه حذف دانش آموز در همگام را بدانید. در ابتدا باید به شما بگوییم که برای حذف دانش آموزان لازم است به سامانه سناد مراجعه نمایید. در سامانه سناد، طبق مراحل زیر عمل کنید. ابتدا به امور دفترداری، مدیریت کلاس ها کلیک کرده و سپس به انتخاب پایه و کلاس بپردازید. سپس لیست دانش آموزان را کلیک کرده و به حذف دانش آموزان بپردازید.

 

 

عضویت و حذف دانش آموز در همگام  با استفاده از سناد

به صورت کلی تمامی دانش آموزان قبل از اینکه در سامانه همگام اجازه دسترسی و عضویت داشته باشند، لازم است در سامانه همگام ثبت نام کرده و عضویت آن ها تایید شده باشد.

برای ثبت نام در سامانه سناد، ابتدا به آدرس این سامانه در schsnd.medu.ir مراجعه نمایید.

پس از وارد شدن به این سامانه می توانید از قسمت مربوطه گزینه اضافه کردن دانش آموز جدید را انتخاب کنید.

 

 

اضافه کردن دانش آموز به همگام

 

 

پس از ثبت اطلاعات دانش آموز در سامانه، از صحت اطلاعات مطمئن شده و می توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

در مرحله آخر بار دیگر تمامی اطلاعات نمایش داده می شود که به صورت 100 درصد صحت آن ها را تایید نمایید.

پس از تایید تمامی مراحل، مدیران می توانند سامانه همگام دانش آموزان را دریافت کنند.

در ابتدا فقط مدیر مدرسه به رمز همگام دسترسی دارد، اما پس از پایان ثبت نام دانش آموز می تواند با ورود به همگام، این رمز را تغییر دهد. حذف دانش آموز در همگام نیز در قسمت فوق توضیح داده شده است.

 

 

حذف کردن دانش آموز از همگام

 

 

آشنایی با سامانه همگام

سامانه همگام وبسایتی است که در آن دانش آموزان می توانند به انجام فعالیت هایی همچون پر کردن فرم هدایت تحصیلی و یا انجام آزمون های مشاوره ای بپردازند. برای ورود به این سامانه تمامی افراد نیا به رمزعبور و نام کاربری خواهند داشت.

با این وجود که در این سامانه تمامی امکانات تعبیه شده است، اما گاهی پیش می آید که افراد نام کاربری و رمزعبور خود را فراموش می کنند، به همین دلیل باید افراد به بازیابی رمزعبور خود بپردازند.

سایت همگام را وزارت آموزش و پرورش، ایجاد کرد تا تمامی فرآیندهای مدارس به صورت الکترونیکی انجام شود. علاوه بر فرایندهای مربوط به دانش آموزان، بخش هایی از آن نیز مربوط به ورود مدیران، سایر اعضای کادر و والدین است.

 

 

نحوه دریافت رمز همگام چگونه است؟

تمامی افرادی که قصد استفاده از سامانه همگام را دارند، از جمله دانش آموزان، معلمان، مدیران و مشاوران برای دسترسی به پورتال خود نیاز به نام کاربری به عنوان کدملی و رمزعبور دارند. افرادی که نام کاربری و رمزعبور ندارند، نمی توانند از این سامانه استفاده نمایند.

در سال های گذشته ابتدا دانش آموزان برای دریافت رمز عبور باید به مدیر مدرسه مراجعه می کردند، اما امروز، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. در حال حاضر امکانی در این سایت تعبیه شده است که دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت برای دریافت رمز اقدام کنند. برای دریافت این رمز نیاز به کد ملی، شماره سریال شناسنامه و شماره تلفن همراه می باشد. در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده رمز همگام به صورت خودکار برای تلفن همراه افراد ارسال خواهد شد.

 

 

تغییر رمز عبور در سایت همگام

برای تغییر رمز عبور در سایت همگام، لازم است به قسمت مدیرکاربران رفته و و کاربر مورد نظر را با کدملی سرچ نمایید. در مرحله بعدی نیاز است روی کلمه ویرایش کلیک کنید.

با مشاهده لیست کاربران جهت تغییر رمز عبور، اطلاعات فرد به صورت کامل نمایش داد خواهد شد که کافی است روی بازیابی رمزعبور کلیک کنید و روی فلش دو سویه در سمت چپ بزنید.

 

 

نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام مدارس تیزهوشان پایه هفتم و دهم

افراد پایه های هفتم و دهم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نیاز به دریافت رمز عبور دارند. توجه داشته باشید که بدون دریافت این کد، نمی توانید در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی ثبت نام کنید.

برای دریافت این رمز ابتدا باید به سامانه در آدرس hamgam.medu.ir مراجعه کنید. پس از مراجعه به سامانه، لازم است عضویت خود را ثبت نمایید. پس از تایید عضویت، رمزعبور صادر خواهد شد.

  • javad qane
  • ۰
  • ۰

چرا سایت نهاد باز نمیشه؟ 

چرا سایت نهاد باز نمیشه؟

 

چرا سایت نهاد باز نمیشه؟ چگونه در کلاس‌های آنلاین سایت نهاد شرکت کنیم؟ چگونه فلش پلیر را درست کنیم؟ چرا به هنگام وارد کردن کد کاربری و رمز عبور هیچ اتفاقی در سایت نهاد نمی‌افتد؟ چگونه مشکلات سایت نهاد را برطرف کنیم؟

این‌ها معمولاً چند نمونه سوالات دانشجویان مقاطع مختلف به هنگام ورود و کار با سایت آموزش مجازی دانشگاهیان (نهاد) است. سایت مجازی دانشگاهیان مختص تمام دانشجویان دانشگاه‌های مختلف است که برای گذراندن دروس معارف، فرهنگی و غیره به این سایت مراجعه می‌کنند. حال ممکن است آن‌ها به هنگام کار با این سایت مشکلات زیادی داشته باشند. به همین دلیل آن‌ها باید راه‌حل این مشکلات را بیابند تا بتوانند از خدمات سایت نهاد استفاده کنند.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد چرا سایت نهاد باز نمیشه، ورود به سایت نهاد، مشکلات سایت نهاد، راهنما جامع سایت نهاد، پیام‌های خطا سایت نهاد، جواب سوالات آموزش مجازی دانشگاهیان، جواب آزمون‌های آموزش مجازی دانشگاهیان، ثبت‌نام در آموزش مجازی دانشگاهیان، سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان، نحوه برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاهیان، صفحه اصلی سایت نهاد، گواهینامه سایت آموزشم مجازی دانشگاهیان، نرم‌افزارهای سایت نهاد و حل مشکلات سامانه آموزش نهاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9099072952 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

برای استفاده از سایت نهاد به چه نرم‌افزارهایی نیاز داریم؟

معمولاً تمام دانشجویان برای ورود به سایت نهاد و استفاده از امکانات آن باید از مرورگرهای فایرفاکس، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر نسخه 8 به بالا استفاده کنند. آن‌ها برای مشاهده ویدیوهای آموزشی خود به نرم‌افزارهای خاصی نیاز ندارند. ولی در صورتی که سیستم کامپیوتر، موبایل یا لپ‌تاپ آن‌ها خیلی قدیمی باشد، آنگاه باید برای خواندن فایل متنی از نرم‌افزار PDF READER استفاده کنند.

 

 

چرا سایت آموزش مجازی دانشگاهیان باز نمیشه؟

چرا سایت آموزش مجازی دانشگاهیان باز نمیشه؟

 

همچنین نرم‌افزار فلش پلیر را برای مشاهده انواع محتواهای آموزشی خود در سیستم داشته باشند. زیرا تمام محتواهای آموزشی به صورت فلش می‌باشند. البته خوب است بدانید که شما برای خواندن محتواهای آموزشی آنلاین تنها می‌توانید از سیستم‌های کامپیوتری استفاده کنید. حال اگر سیستم شما گوشی موبایل و تبلت باشد، آنگاه شما برای مشاهده ویدیوهای آموزشی باید نرم‌افزارهای خاصی را نصب کنید که برای شناسایی آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

چرا سایت نهاد با نمیشه؟ بررسی مشکلات احتمالی

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم معمولاً دانشجویان مقاطع مختلف به خصوص دانشجویان جدیدالورود به هنگام کار با سامانه آزمون نهاد دچار مشکلاتی می‌شوند. به طوری که آن‌ها دائم از خود سوال می‌کنند چرا سایت نهاد باز نمیشه. به همین دلیل در زیر قصد داریم به چند مورد از علل باز نشدن سایت آموزش مجازی دانشگاهیان و راه‌حل آن‌ها بپردازیم تا شما راحت‌تر بتوانید از آن و امکانات سایت نهاد استفاده کنید.

 

بروزرسانی سایت:

معمولاً توسعه‌دهندگان سایت برای تکمیل فرآیندهای اعتبارسنجی سایت آن‌ها را در محدوده زمان‌های بروزرسانی می‌کنند تا بتوانند مانع تقلب دانشجویان و امکان هرگونه خطا به هنگام آزمون‌های پایانی شوند. بنابراین شما در این مواقع نمی‌توانید به سایت ec.nahad.ir مراجعه کنید و باید منتظر بمانید تا بروزرسانی سایت تمام شود.

 

استفاده از مرورگر مناسب:

کاربران باید از مرورگرهای ذکر شده در بالا برای وارد شدن به سایت نهاد استفاده کنند. حال اگر مرورگر شما نسخه قدیمی باشد، آنگاه نمی‌توانید وارد سایت نهاد شوید. البته تنها زمانی می‌توانید از مرورگر کروم استفاده کنید که به صورت unsafe وارد سایت شوید که این روش می‌تواند مشکلات جدیدی را برای شما ایجاد کند. در حال حاضر بهترین مرورگر برای ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاهیان فایرفاکس است. بنابراین شما هر گونه مشکلی در مورد مرورگرها داشته باشید می‌توانید برای حل آن‌ها با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

چرا سایت نهاد فعال نمیشه؟

چرا سایت نهاد فعال نمیشه؟

 

رعایت قوانین سایت نهاد:

معمولاً شما به هنگام ثبت‌نام در سایت نهاد تعهدنامه‌ای در قبال قوانین و نحوه استفاده از سایت نهاد تائید می‌کنید. بنابراین بعد از تائید آن‌ها باید به هنگام کار با سایت آموزش نهاد، تمام آن‌ها را رعایت کنید. در صورتی که مسئولین سایت متوجه شوند که شما این قوانین را رعایت نمی‌کنید، آنگاه حساب کاربری شما را مسدود می‌کنند و شما مشمول پرداخت جریمه خواهید شد.

 

شما برای اعتبار مدرک دانشگاه مجازی روی لینک کلیک کنید.

 

کند بودن سرعت اینترنت:

یکی از جواب‌های سوال اینکه چرا سایت نهاد باز نمیشه این است که سرعت اینترنت شما کند است. بنابراین در ساعات دیگری وارد سایت نهاد شوید یا این که اینترنت خود را چک کنید و هر گونه مشکلات احتمالی آن را برطرف کنید. البته برای پی بردن به کند بودن سرعت اینترنت خود می‌توانید سایت‌های دیگر را امتحان کنید. در صورتی که آن‌ها نیز باز نشدند، آنگاه مشکل از سیستم و نرم‌افزارهای شما است. بنابراین باید نسبت به بروزرسانی یا تعمیر آن‌ها اقدام کنید.

 

 

بروزرسانی فلش پلیر:

معمولاً وقتی فلش پلیر شما خیلی قدیمی باشد، آنگاه نمی‌توانید وارد سامانه آموزش نهاد شوید. در این صورت دانشجویان از خود سوال می‌کنند چرا سایت نهاد باز نمیشه. شما در این‌گونه مواقع باید فلش پلیر خود را بروزرسانی کنید. حالا اگر قصد دارید بدانید که برای شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی سایت نهاد از کدام نسخه فلش پلیر استفاده کنید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل به عنوان راهنما جامع سایت نهاد مشاوره بگیرید.

خاموش کردن فیلترشکن:

تمام دانشجویان مقاطع مختلف می‌توانند برای ورود به سامانه ec.nahad.ir از کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی، تبلت و غیره استفاده کنند. به طوری که در آن نرم‌افزارهای PDF READER و فلش پلیر را باید داشته باشند. حال ممکن است برخی از دانشجویان ضمن رعایت کردن تمام اصول بالا باز هم سایت نهاد برای آن‌ها باز نشده باشد. لذا آن‌ها دائم از خود سوال کنند که چرا سایت نهاد باز نمیشه. معمولا یکی از دلایل این که چرا سایت نهاد باز نمیشه این است که شما فیلترشکن خود را روشن کرده‌اید. بنابراین باید آن را غیرفعال کنید تا بتوانید به کلاس آنلاین و سایت ec.nahad.ir مراجعه کنید.

 

چرا سایت نهاد کار نمی‌کند؟

چرا سایت نهاد کار نمی‌کند؟

 

فعال‌سازی کیبورد:

دانشجویان برای اتصال به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان باید از کیبورد انگلیسی برای درج رمز عبور و نام کاربری خود استفاده کنند. حال اگر کیبورد آن‌ها مشکل داشته باشد باید آن را تعمیر کنند. البته اگر کیبورد نیز فارسی باشد باید آن را انگلیسی کنند تا بتوانند به سایت نهاد وارد شوند.

خطای Not Authorized:

برخی از دانشجویان به هنگام مراجعه به کلاس‌های ضبط شده سایت نهاد با مشکلاتی مانند خطای Not Authorized مواجه می‌شوند. آن‌ها برای برطرف کردن این خطا می‌توانند یک بار روی پیوستن به کلاس کلیک کنند تا نوار Adobe Connect پر شود. بعد از آن صفحه کلاس خود را بدون در نظر گرفتن پیغام سایت ببندند و برای مشاهده آن‌ها دوباره روی یکی از کلاس‌های ضبط شده کلیک کنند.

دانشجوی مهمان:

معمولاً برخی از دانشجویان به عنوان دانشجوی مهمان از سایت آزمون نهاد استفاده می‌کنند. آن‌ها تا چند مرحله می‌توانند از این سایت و خدمات آن بهره ببرند. ولی بعد از آن جهت تکمیل آموزش و دریافت گواهینامه خود باید در سایت نهاد ثبت‌نام کنند. حال اگر شما به عنوان دانشجوی مهمان وارد سایت آموزش نهاده شدید باید برای استفاده از امکانات آن در این سایت ثبت‌نام کنید.

 

 

غیرفعال کردن آنتی‌ویروس:

برخی از سیستم‌ها به دلیل نوع آنتی‌ویروسی که در آن‌ها نصب شده است به هر دلیلی اجازه ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاهیان را نمی‌دهند. لذا شما باید برای برطرف کردن این مشکل و اینکه چرا سایت نهاد باز نمیشه باید آنتی‌ویروس خود را غیرفعال کنید یا اینکه در سیستم دیگری امتحان کنید.

  • javad qane