مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۱
  • ۰

حذف دانش آموز در همگام + آموزش گام به گام

حذف دانش آموز در همگام

 

نحوه حذف دانش آموز در همگام مشخص شده است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی مراحل حذف دانش آموز در همگام بپردازیم. علاوه بر این ما نحوه ورود به سامانه همگام و نحوه استفاده از خدمات آن را نیز بررسی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا از نحوه حذف دانش آموز در همگام و دیگر موارد مرتبط با این سامانه را بیشتر بدانید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اضافه کردن دانش آموز در همگام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

آموزش نحوه حذف دانش آموز در همگام

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه حذف دانش آموز در همگام را بدانید. در ابتدا باید به شما بگوییم که برای حذف دانش آموزان لازم است به سامانه سناد مراجعه نمایید. در سامانه سناد، طبق مراحل زیر عمل کنید. ابتدا به امور دفترداری، مدیریت کلاس ها کلیک کرده و سپس به انتخاب پایه و کلاس بپردازید. سپس لیست دانش آموزان را کلیک کرده و به حذف دانش آموزان بپردازید.

 

 

عضویت و حذف دانش آموز در همگام  با استفاده از سناد

به صورت کلی تمامی دانش آموزان قبل از اینکه در سامانه همگام اجازه دسترسی و عضویت داشته باشند، لازم است در سامانه همگام ثبت نام کرده و عضویت آن ها تایید شده باشد.

برای ثبت نام در سامانه سناد، ابتدا به آدرس این سامانه در schsnd.medu.ir مراجعه نمایید.

پس از وارد شدن به این سامانه می توانید از قسمت مربوطه گزینه اضافه کردن دانش آموز جدید را انتخاب کنید.

 

 

اضافه کردن دانش آموز به همگام

 

 

پس از ثبت اطلاعات دانش آموز در سامانه، از صحت اطلاعات مطمئن شده و می توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

در مرحله آخر بار دیگر تمامی اطلاعات نمایش داده می شود که به صورت 100 درصد صحت آن ها را تایید نمایید.

پس از تایید تمامی مراحل، مدیران می توانند سامانه همگام دانش آموزان را دریافت کنند.

در ابتدا فقط مدیر مدرسه به رمز همگام دسترسی دارد، اما پس از پایان ثبت نام دانش آموز می تواند با ورود به همگام، این رمز را تغییر دهد. حذف دانش آموز در همگام نیز در قسمت فوق توضیح داده شده است.

 

 

حذف کردن دانش آموز از همگام

 

 

آشنایی با سامانه همگام

سامانه همگام وبسایتی است که در آن دانش آموزان می توانند به انجام فعالیت هایی همچون پر کردن فرم هدایت تحصیلی و یا انجام آزمون های مشاوره ای بپردازند. برای ورود به این سامانه تمامی افراد نیا به رمزعبور و نام کاربری خواهند داشت.

با این وجود که در این سامانه تمامی امکانات تعبیه شده است، اما گاهی پیش می آید که افراد نام کاربری و رمزعبور خود را فراموش می کنند، به همین دلیل باید افراد به بازیابی رمزعبور خود بپردازند.

سایت همگام را وزارت آموزش و پرورش، ایجاد کرد تا تمامی فرآیندهای مدارس به صورت الکترونیکی انجام شود. علاوه بر فرایندهای مربوط به دانش آموزان، بخش هایی از آن نیز مربوط به ورود مدیران، سایر اعضای کادر و والدین است.

 

 

نحوه دریافت رمز همگام چگونه است؟

تمامی افرادی که قصد استفاده از سامانه همگام را دارند، از جمله دانش آموزان، معلمان، مدیران و مشاوران برای دسترسی به پورتال خود نیاز به نام کاربری به عنوان کدملی و رمزعبور دارند. افرادی که نام کاربری و رمزعبور ندارند، نمی توانند از این سامانه استفاده نمایند.

در سال های گذشته ابتدا دانش آموزان برای دریافت رمز عبور باید به مدیر مدرسه مراجعه می کردند، اما امروز، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. در حال حاضر امکانی در این سایت تعبیه شده است که دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت برای دریافت رمز اقدام کنند. برای دریافت این رمز نیاز به کد ملی، شماره سریال شناسنامه و شماره تلفن همراه می باشد. در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده رمز همگام به صورت خودکار برای تلفن همراه افراد ارسال خواهد شد.

 

 

تغییر رمز عبور در سایت همگام

برای تغییر رمز عبور در سایت همگام، لازم است به قسمت مدیرکاربران رفته و و کاربر مورد نظر را با کدملی سرچ نمایید. در مرحله بعدی نیاز است روی کلمه ویرایش کلیک کنید.

با مشاهده لیست کاربران جهت تغییر رمز عبور، اطلاعات فرد به صورت کامل نمایش داد خواهد شد که کافی است روی بازیابی رمزعبور کلیک کنید و روی فلش دو سویه در سمت چپ بزنید.

 

 

نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام مدارس تیزهوشان پایه هفتم و دهم

افراد پایه های هفتم و دهم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نیاز به دریافت رمز عبور دارند. توجه داشته باشید که بدون دریافت این کد، نمی توانید در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی ثبت نام کنید.

برای دریافت این رمز ابتدا باید به سامانه در آدرس hamgam.medu.ir مراجعه کنید. پس از مراجعه به سامانه، لازم است عضویت خود را ثبت نمایید. پس از تایید عضویت، رمزعبور صادر خواهد شد.

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی