مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

دانش آموزان لازم است که هر سال برای آزمون تیزهوشان آماده شوند. مطالعه سوالات آزمون پایش سمپاد 1402 و انجام کتاب تست‌های پیچیده و المپیادی، بعد از خواندن فصل‌های کتاب در آزمون استعداد درخشان یا همان سمپاد تاثیر گذار خواهد بود. این آزمون هر سال توسط مدرسه به صورت اجباری و به دلیل مهم بودن آن، به صورت آنلاین در سایت medu.gov.ir برگزار خواهد شد.

دانش آموزان برای شرکت در آزمون، ابتدا باید فصل‌های مربوط به هر درس که در آزمون سمپاد خواهد آمد را با دقت مطالعه کنند و از سوالات سال گذشته آزمون پایش سمپاد برای آمادگی بیشتر و افزایش شانس قبولی، استفاده کنند. در این مقاله از ایران تحصیل، قصد داریم به سوالات آزمون پایش سمپاد هفتم و سوالات آزمون پایش سمپاد دهم بپردازیم

سوالات آزمون پایش سمپاد 1402-1401

آزمون آنلاین پایش عملکرد سمپاد هر سال به منظور یافتن دانش آموزان تیز هوش و با استعداد در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف برگزار می‌شود. به همین خاطر دانلود سوالات آزمون پایش سمپاد 1402-1401 برای محصلان دوره متوسطه اول و متوسطه دوم بسیار مهم است. افرادی که می‌خواهند در مدارس تیز هوشان به ادامه تحصیل مشغول شوند، بایستی دروس تخصصی و عمومی که در امتحان خواهد آمد را با دقت بیشتری مطالعه کنند و سپس برای تست زنی از کتاب تست‌های معروف هر پایه استفاده نمایند.

اما به غیر از منابعی که خود مدرسه برای شرکت در آزمون تیز هوشان به دانش آموزان معرفی می‌کند، یافتن نمونه سوالات آزمون پایش سمپاد و بررسی پاسخنامه آن برای قبولی در امتحان موثر و کاربردی است. همچنین نکته قابل توجه امتحان آنلاین تیزهوشان، این است که این آزمون هیچ اثری بر روی نمرات مدرسه نمی‌گذارد و صرفا جنبه پذیرش دانش آموزان نخبه و با استعداد را دارد. بنابراین نیازی به نگرانی و اجتناب از شرکت نکردن در آزمون پایش سمپاد نیست!

تنها راه پذیرش در مدارس سمپاد، مطالعه فصل‌هایی است که در امتحان توسط آموزش و پرورش لحاظ می‌شود. در ضمن تست زنی و حل تمرین برای ورود به مدارس تیزهوشان کمک خواهد کرد. به همین خاطر در بخش بعدی قصد داریم به سوالات آزمون پایش سمپاد هفتم و سوالات آزمون پایش سمپاد دهم بپردازیم و لینک دانلود آن را در این صفحه قرار دهیم.

سوالات آزمون پایش سمپاد متوسطه اول

دانش آموزان متوسطه اول که می‌خواهند با آمادگی بیشتر برای امتحانات تیزهوشان یا همان آزمون پایش سمپاد شرکت کنند، لازم است که نمونه سوالات سال قبل را از طریق لینک‌های درج شده در داخل جدول، دانلود و مطالعه کنند. به این ترتیب برای کسب موفقیت و ورود در مدارس تیزهوشان، سوالات آزمون پایش سمپاد هفتم، هشتم و نهم را در ادامه خواهیم آورد.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d9%85%d9%be%d8%a7%d8%af/

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی