مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

سامانه رشد وزارت بهداشت برای داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی پیراپزشکی و پزشکی ازاین وزارتخانه می باشند، ایجاد شده است و کلیه افراد متقاضی می بایست پس از فراغت از تحصیل خود در مناطق مشخص شده توسط وزارت بهداشت خدمت نمایند. گفتنی است این افراد پس از مراجعه به سایت tarhplus.behdasht.gov.ir می‌ توانند خدمات مربوط به ثبت نام طرح خدمت خود را مشاهده نمایند.
همچنین لازم به ذکر است نتیجه بررسی ها و مشخص شدن محل و طول مدت خدمت پزشک یا پیراپزشک پس از انجام فرآیند ثبت نام، در سامانه رشد وزارت بهداشت اعلام می شود.

سامانه رشد وزارت بهداشت

معرفی سامانه رشد وزارت بهداشت

داوطلبان مشمول طرح خدمت نیروی انسانی ۱۴۰۲ باید کلیه اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام، لیست رشته ها، شرایط عمومی و اختصاصی، نحوه ثبت نام و تعیین محل خدمت خود را از طریق مراجعه به سامانه tarhreg.behdasht.gov.ir کسب نمایند. پس پیشنهاد می کنیم به علت وجود سوالات مختلف داوطلبان درباره این پروسه و پیچیده بودن این مراحل، با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ثبت نام و اعلام نتایج تأمین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت بپردازیم.

بررسی ثبت نام طرح خدمت نیروی انسانی

ثبت نام مشمولین غیرپزشک عمومی طرح قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان برای اعزام به انجام خدمت، به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می گیرد.

دانش آموختگان گرامی باید پیش از ثبت نام از تمامی شرایط و ضوابط لازم، مراحل ثبت نام و همچنین به کارگیری طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان وزارت بهداشت آگاهی لازم و کافی را داشته باشند. به همین جهت، دفترچه ای حاوی دستورالعمل های ثبت نام از طریق سامانه مذکور برای دانلود قرار داده شده است.

نکته مهم این که به منظور نام نویسی در این طرح لازم است وضعیت فارغ التحصیلی متقاضیان به طور حتمی از طریق اداره آموزش محل تحصیل به اداره دانش آموختگان وزارت بهداشت اعلام شده باشد که سامانه رشد وزارت بهداشت امکان پیگیری وضعیت این دسته از افراد را نیز فراهم آورده است.

امکانات سامانه رشد وزارت بهداشت

پس از معرفی سامانه رشد وزارت بهداشت نوبت به ذکر امکانات این سامانه می رسد. این امکانات به شرح زیر هستند:

🩺 ثبت نام پیام آوران بهداشت

🩺 ثبت نام مشمولین پزشک و دندانپزشک عمومی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح)

🩺 ثبت نام مشمولین غیرپزشک و غیردندانپزشک عمومی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح)

🩺 ثبت نام دریافت گواهی پایان خدمات یا معافیت از قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان (طرح)

🩺 پرسش و پاسخ و ثبت شکایات

🩺 نظرسنجی

منبع: https://irantahsil.org/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA/

 

  • ۰۲/۰۸/۲۳
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی