مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به منظور انجام تمام امور دانشجویی از ابتدای ورود به دانشگاه تا فارغ التحصیلی طراحی شده است. دانشجویان برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان نیاز به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند تا بتوانند با ثبت نام سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان وارد شوند. امروزه تمامی دانشگاه ها با راه اندازی سامانه های آنلاین سعی دارند، امور دانشجویی را برای تحصیل کنندگان آسان تر نمایند.

راهنمای سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سیستم جامع دانشگاهی گلستان تقریباً تمامی دانشگاه های سراسر کشور را پوشش می دهد؛ اما برای استفاده از خدمات دانشگاه فرهنگیان به صورت آنلاین باید وارد سامانه مروارید شوید.

تمامی امور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر استفاده از سایت www.cfu.ac.ir می توانند از ابتدای ورود به دانشگاه تا هنگام فارغ التحصیلی در سایت مروارید فرهنگیان نیز انجام شود.  در ابتدا لازم است هر یک از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یک حساب کاربری در سایت مروارید فرهنگیان ایجاد کرده تا بتوانند با ورود به حساب کاربری خود در این سایت، تمامی امور آموزشی، پژوهشی، مالی و اداری خود را به انجام برسانند.

در سامانه مروارید امکان انجام فعالیت هایی همچون، انتخاب واحد، دریافت کارنامه، مشاهده ریز نمرات درسی، پرداخت هزینه های دانشجویی، تسویه حساب مالی، دریافت تمام گواهی های مورد نیاز دانشجویان مانند گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست های کتبی دانشجویان مانند درخواست مرخصی تحصیلی یا ثبت اعتراض به نمرات و سایر امور دانشجویان، امکان پذیر می باشد. در ادامه به صورت خلاصه قسمت های مختلف این سامانه را بررسی خواهیم کرد.

قسمت 1:در این بخش که با نام (“آموزش”) مشخص شده است. امکاناتی از جمله اطلاعات هویتی، برنامه درسی و امتحانی دانشجو، شهریه، نامه های اداری و… قرار دارد.

قسمت 2: در قسمت “پیشخوان خدمت”  بخش هایی نظیر کارت دانشجویی، درخواست بررسی مشکلات آموزشی، ثبت نام اصلی، ترمیم و تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی وجود دارد که دانشجو می تواند در زمینه مربوطه، امور خود را به انجام برساند.

قسمت 3 : در بخش “ثبت نام” دانشجویان می توانند به امور مربوط به نام نویسی از جمله عملیات ثبت نام، عملیات ترمیم، کنترل های ثبت نام، حذف اضطراری و گزارش های ثبت نام را انجام دهند.

قسمت 4:در منوی “ارزشیابی”، دانشجویان می توانند برای ارزشیابی استاد بپردازند.

قسمت 5: در این قسمت امکان تغییر رمز عبور وجود دارد که دانشجو می تواند در بخش “سیستم” دکمه کاربران را انتخاب و سپس برای تغییر گذرواژه اقدام نمایند.

نحوه ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان مانند سامانه شمیم و سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان، برای تسهیل تمامی امور مربوط به تحصیل ایجاد شده است. برای استفاده از خدمات سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کافی است در ابتدای ورود به دانشگاه، برای دانشجویان یک حساب کاربری در سایت مروارید ایجاد شده تا دانشجویان بتوانند تا اتمام دوره تحصیلی خود، تمامی امور مالی، آموزشی، اداری و دانشجویی خود را به انجام برساند. برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کافی است مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا باید نشانی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان را وارد کنید که همان education.cfu.ac.ir می باشد.

در مرحله بعدی نیاز است شناسه کاربری و گذرواژه خود را در این قسمت وارد کرده و کد امنیتی موجود در صفحه را نیز در قسمت مربوطه وارد نمایید. شناسه کاربری و گذرواژه در همان ابتدا در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

در مرحله بعدی پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می توانید از خدمات سامانه استفاده نمایید.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86/

  • ۰۲/۰۸/۲۴
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی