مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران یکی از مواردی است که ‌والدین دانش‌آموزان برای پیدا کردن و ثبت‌نام فرزندشان در آن دغدغه‌مند هستند. مدارس غیردولتی دخترانه و پسرانه مزایای ویژه‌ای دارند که این موضوع والدین را برای سرمایه‌گزاری روی فرزندانشان ترغیب کرده است. همین مزایا یکی از معیارهای شناخت مجهزترین مدارس غیردولتی تهران می‌باشد. در سال‌های گذشته شرکت در کنکور سراسری برای دانش‌آموزان چالش‌های تازه‌ای داشت و رقابت بر سر تصاحب صندلی در دانشگاه‌های برتر روزبه‌روز افزایش پیدا کرد.

مدارس لاکچری غیرانتفاعی با در نظر داشتن برنامه‌های درسی مدون و استفاده از بهترین مدرسین در راستای آمادگی دانش‌آموزان عمل می‌کنند. از طرفی پایه‌های اول تا دهم بنیان‌های درسی و تحصیلی دانش‎‌آموزان را می‌سازند. در نتیجه پرورش و تربیت در این سنین نیز اهمیت بالایی دارد و دانش‌آموز را در بستری امن و حرفه‌ای رشد می‌دهد.

بهترین مدارس غیرانتفاعی تهرانمعیارهای سنجش بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران

برای یافتن بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران موارد بسیار زیادی دخیل است که شناخت آن‌ها خود می‌تواند راهنمای والدین در انتخاب مدرسه آینده فرزندشان شود. بسیاری از مدارس غیرانتفاعی امکاناتی فراتر از سایر مدارس ارائه می‌دهند، اما این امکانات چقدر با هدف، شخصیت و سلیقه دانش‌آموز مطابقت دارد؟ در نتیجه معیارهای مجهزترین مدارس غیرانتفاعی تهران عبارت است از:

کیفیت آموزش

قدمت

میزان قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌های برتر

امکانات آموزشی (ابزارهای دیجیتالی به‌روز، آزمایشگاه‌های مجهز و…)

تعداد دانش‌آموزان در کلاس درس

شهریه

میزان تبحر، شهرت و تجربه معلمین

مدیریت و کادر معاونین حرفه‌ای و متخصص

استفاده از مشاوران تحصیلی مجرب

فرهنگ حاکم بر مدرسه

برخی از این معیارها قابل سنجش با اعداد هستند و برای برخی دیگر میتوان بطور نسبی امتیازاتی قائل شد. مدارس غیردولتی در تهران بسیار پرتعداد هستند، اما از این میان به 12 تا از بهترین‌ و مجهزترین مدارس غیرانتفاعی خواهیم پرداخت.

لیست بهترین مدارس غیرانتفاعی و لاکچری تهران

مدرسه در تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان تاثیر بسیار مهمی دارد. پس از والدین، مهم‌ترین نقش در یادگیری و آمادگی برای حضور در جامعه؛ با معلمان، کادر مدرسه، محیط مدرسه و به صورت کلی برنامه ریزی برای آموزش دانش آموزان است. بسیاری از پدر و مادرها به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند و می‌خواهند فرزند خود در بهترین مدرسه تهران تحصیل کرده و مهارت‌ها و توانایی‌هایش را بالا ببرد. به همین خاطر در ادامه به مدارس لاکچری تهران و برترین مدارس غیرانتفاعی تهران اشاره خواهیم کرد و بعد هرکدام را به صورت جداگانه، توضیح خواهیم داد:

دبیرستان‌ های پسرانه انرژی اتمی

مدارس دخترانه سلام

مجتمع آموزشی پسرانه دکتر حسابی

مجتمع آموزشی دخترانه علامه طباطبایی

دبیرستان پسرانه ماندگار البرز

مجتمع آموزشی دخترانه روشنگران

دبیرستان پسرانه خاتم

دبیرستان دخترانه ابوریحان

مجتمع آموزشی پسرانه مفید

دبیرستان پسرانه دکتر هشترودی

مدرسه دخترانه شایستگان رازی

مجتمع فرهنگی آموزشی دخترانه کوشش

 

  • ۰۲/۰۸/۱۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی