مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی منحصر به آن دسته از رشته‌های هفت‌گانه ای است که آزمون آن ها به صورت تستی می‌باشد. با توجه به تفاوت مباحث، روش مطالعه در رشته های نیز، متفاوت می باشد.

  • استرس را از خود دور کنید. قبل از آزمون شما تمام تلاش خود را کرده اید و یا حتی اگر اینطور نبوده است، باز هم این استرس به شما کمکی نخواهد کرد. پس بهتر است تمرکزتان تنها بر روی آزمون باشد و نه نتیجه آن.
  • وقتتان را تنظیم کنید. وقت آزمون را به خوبی تنظیم نمایید و برای هر مبحث ، بهتر است زمان مخصوص به آن را جهت زدن تست اعمال نمایید.
  • چنانچه در ابتدا با سوالاتی روبه رو می شوید که ممکن است آنها را بلد نباشید، به هیچ عنوان استرسی در این زمینه به خود راه ندهید و با خیال آسوده به سوالات بعدی بروید و تست های بعدی را مطالعه نمایید.
  • سرعت تست زنی کنکونی شما تا حدود زیادی به روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی بر می گردد. بنابراین چنانجه در حال حاضر سرعت لازم را ندارید، خود را سرزنش نکنید و تمرکزتان را بر روی آزمون مورد نظر بگذارید.
  • در رابطه با سوال هایی که شک دارید و یا پاسخ آنها را نمی دانید، از فنون و روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی استفاده نمایید.

 

source: اصول تست زنی در آزمون نظام مهندسی-ایران تحصیل


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی