مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

درصدهای لازم برای قبولی در تیزهوشان را تقریباً می‌توان در هر درس درصدهای بالای 70 درصد دانست. البته این مورد در هر سال بسته به نوع سؤالات، رقابت شرکت‌کنندگان و … می‌تواند متفاوت باشد. اما در کل می‌توان گفت این درصدها به صورت میانگین می‌تواند تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان نهم و ششم را برای شما رقم بزند. برای کسب درصد های لازم برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم باید از برنامه‌ریزی آزمون تیزهوشان استفاده کنید. زیرا پذیرش در این آزمون به راحتی و برای هر دانش‌آموز صورت نخواهد پذیرفت. بنابراین اگر می‌خواهید نامتان جزو اسامی قبول شدگان آزمون تیزهشان مندرج در سامانهazmoon.medu.ir قرار بگیرید، بهتر است از همان ابتدا به صورت دقیق به کسب اطلاعات جامع در رابطه با نحوه قبولی بپردازید.

 

source: درصد های لازم برای قبولی در مدارس تیزهوشان-ایران تحصیل


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی