مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

منابع آزمون ept

منابع آزمون ept شامل کتبی می‌شود که داوطلبان شرکت کننده در آزمون ept برای قبولی لازم است از آن آگاه شوند. نمره قبولی در آزمون ept در واقع تا حدود بسیار زیادی بستگی به اطلاع دقیق از منابع آزمون ept دارد. برای آمادگی هر چه بیشتر در این آزمون می‌توانید از آزمون آنلاین ept استفاده نمایید. 

منابع آزمون ept را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود. با توجه به اینکه متأسفانه بسیاری از افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری دارند، گاها از سطح زبان پیشرفته‌ای برخوردار نمی‌باشند، لذا در مطالعه منابع آزمون‌ها دچار مشکل می‌شوند و لازم به ذکر است که آزمون‌های مختلفی برای دریافت مدرک زبان جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری وجود دارد که آزمون SAT یکی از این آزمون‌ها می‌باشد.

 

 

source: دانلود رایگان منابع آزمون ept-ایران تحصیل


  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی