مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد جهت ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد یکی از مهم ترین موضوعات در بحث مدارس شاهد می باشد ، مدارس شاهد با توجه به امکانات بسیار عالی – تجهیزات کامل تدریس – سطح علمی بالا دبیران و امنیت اخلاقی فرهنگی مطلوب به یکی از برترین مدارس کشور تبدیل شده که هر ساله دانش آموزان زیادی درخواست ثبت نام و تحصیل در این مدارس را دارند. مدارس شاهد تا چند سال اخیر صرفا مختص دانش آموزان خانواده معظم شهدا – ایثارگران و آزادگان بوده اما طی سال های گذشته با توجه به وجود ظرفیت بالا در این مدارس تصمیم گرفته شد علاوه بر این عزیزان دانش آموزانی که دارای سطح علمی بالایی هستند و امتیازات لازم را از جدول امتیاز بندی مدارس شاهد کسب می کنند نیز می توانند در این مدارس ثبت نام نمایند.

ثبت نام آن دسته از دانش آموزانی که از خانواده معظم شهدا – ایثارگران و آزادگان باشند به صورت یک مرحله ای در همان مرحله ثبت نام اولیه با توجه به نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد قطعی خواهد بود و مابقی ظرفیت موجود برای ثبت نام طبق اولویت بندی و امتیاز بندی مدارس شاهد به دانش آموزان غیرشاهد اختصاص خواهد یافت لذا با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس شاهد دانش آموزانی که دارای سهمیه آزاد جهت ثبت نام در سایت مدارس شاهد می باشند حتما در موعد مقرر به واحد مراجعه نمایند.

 

 

source: امتیاز بندی مدارس شاهد 98-99-ایران تحصیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی