مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

 

ایران تحصیل > دانشگاه آزاد > سامانه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد سال 99-140

 

چنانچه به هنگام دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شما متوجه عدم موافقت با درخواست خود شدید، می توانید از قسمت پیگیری نقل و انتقال دانشگاه آزاد از نتایج آن آگاه شوید. جواب انتقالی دانشگاه آزاد به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر ارائه می گردد. برای پیگیری مهمانی دانشگاه آزاد می توانید به صورت الکترونیک اقدام نمایید. در ادامه در رابطه با نحوه پیگیری نقل و انتقال دانشگاه آزاد مطالبی را به شما ارائه خواهیم نمود.

 

نحوه ی پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

خبر خوب برای دانشجویانی که در نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ثبت نام نموده‌اند. جهت پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. دانشگاه آزاد جهت رفاه حال دانشجویان خود، گزینه‌های متعددی را برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در نظر گرفته است. 

دانشگاه آزاد اسلامی برای سهولت در مراجعه و کاهش مراجعات به سازمان مرکزی جهت پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و همچنین جهت بالا بردن رضایت ارباب رجویان خود، سامانه پاسخگویی را تدارک دیده است. یکی از خدماتی که دانشگاه آزاد به منظور پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در نظر گرفته است،ارائه شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می‌باشد.

داوطلبینی که شرایط عمومی و اختصاصی  آیین‌نامه نقل و انتقال را دارا می باشند و همچنین ثبت نام آن‌ها به صورت کامل صورت گرفته است، می‌توانند در این مرحله نقل و انتقال خود را پیگیری نمایند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای شما مطالبی را ارائه دهیم. ابتدا مختصر توضیحی در مورد برخی از شرایط نقل و انتقال خدمت شما ارائه می‌دهیم.

 

نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99

به منظور ثبت درخواست خود مبنی بر انتقال به سایر واحدهای دانشگاه آزاد ، می بایست ابتدا به سامانه monada.iau.ir مراجعه کرده و مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله ، به تکمیل مراحل لازم بپردازید.

  • پس از ورود به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir ، در صفحه اول شرایط عمومی و تعهدات مرتبط با درخواست نقل و انتقال قابل مشاهده است. مطابق آن چه در تصویر زیر مشاهده می نمایید به دانشجوی متقاضی نقل و انتقالات پیشنهاد می شود به اطلاعات درج شده در سایت توجه کند و با آگاهی کامل نسبت به تایید و رفتن به مرحله بعدی اقدام نماید. پس از مطالعه مندرجات این صفحه ، تیک عبارت تمام مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم را فعال نموده و کلید تایید و ادامه را بفشارید.

شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 98

شرایط مورد نیاز جهت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه منادا و در آیین نامه مربوطه به شرح زیر می باشد.

  • دانشجویان ملزم به تحصیل به مدت یک ترم در دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند ( دانشگاه مبدا ) می باشند.
  • دانشجویان نباید از نظر آموزشی ، انضباطی و نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
  • نقل و انتقالات دانشگاه آزاد منحصرا برای دانشجویانی امکان پذیر است که از طریق کنکور و انتخاب رشته وارد دانشگاه شده اند.
  • دانشجویانی که در حال تحصیل در واحدهای خودگردان می باشند ، فقط مجاز به انتقالی به واحدهای خودگردان هستند.
  • دانشجویان متقاضی میهمانی و یا انتقالی دانشگاه آزاد ، ملزم هستند درخواست خود را برای دانشگاه هایی ثبت کنند که رشته و گرایش آن ها را داشته باشند.
  • دانشجویان ترم آخر ، مجاز به ثبت درخواست انتقالی در سایت نمی باشند.
  • علاوه برا اخذ مجوز میهمانی و یا انتقالی دانشجویان ، موافقت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد جهت پذیرش دانشجویان الزامی است.
  • امکان ثبت درخواست انتقالی برای هر مقطع تحصیلی فقط یک بار امکان پذیر است.
  • امکان انتقال دانشجویان واحدهای الکترونیکی به سایر دانشگاه ها وجود نخواهد داشت.
  • انتقال و میهمانی دانشجویان خارج از کشور برای دانشگاه های داخل کشور میسر نمی باشد.
  • دانشجویان دوره های پژوهش محور مجاز به نقل و انتقال و میهمانی نمی باشند.
  • امکان انتقال دانشجویان به واحدهای دانشگاهی که در آن عضو کارکنان یا هیئت علمی می باشند ، وجود نخواهد داشت.
  • درخواست نقل و انتقال دانشجویان اتباع غیرایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین الملل و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

Source: نتایج انتقالی دانشگاه آزاد

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی