مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

fish.medu.ir

از چند سال پیش تاکنون سامانه ای تحت عنوان fish.medu.ir برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در نظر گرفته شده است. هر فرد فرهنگی می تواند با ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی آموزش و پرورش نسبت به دریافت حقوق ماهیانه خود اقدامات لازم را انجام دهد. فقط به این موضوع مهم توجه لازم را مبذول دارید که برای دریافت فیش حقوقی از طریق ورود به سامانه fish.medu.ir یا همان سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان باید مراحلی را طی کرد.

 

با در نظر گرفتن این موضوع که هر فرد فرهنگی برای دریافت فیش حقوقی خود نیاز به اطلاع از نحوه دریافت آن از سامانه fish.medu.ir یا همان سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دارد در این بخش با ذکر نحوه ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

 

 

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی