مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

منظور از مدارک مورد تایید سردفتری چیست؟

 

 

منظور از مدارک مورد تایید سردفتری چیست؟

 

ورود به شغل سردفتری به دلیل اهمیت و حساسیت بالایی که دارد، مانند تمام مشاغل دیگر شرایط خاص خود را دارد. در واقع سردفتر به کسی می گویند که به ثبت و تنظیم اسناد مالی و غیر مالی یا ازدواج و طلاق می پردازد. بنابراین، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، انتصاب سردفتران را تنها در صورت داشتن تحصیلات و تجارب مرتبط مجاز می داند.

به طور کلی سر دفتر به دو روش اتخاب می شوند. روش اول از طریق شرکت در آمون ورودی و کسب نمره مجاز، روش دوم به وسیله معرفی جانشین از جانب سردفتری که در شرف بازنشستگی می باشد. در شیوه دوم، معرفی سر دفتر تنها به شرطی امکان پذیر است که فرد معرفی کننده سابقه و تجربه بسیار بالایی در شغل سردفتری داشته و حال بازنشسته شده باشد.

اما در روش اول که مورد بحث ما است، متقاضیانی که دارای شرایط لازم از جمله یکی از مدارک مورد تایید آزمون سردفتری هستند، می بایست در زمان مقرر برای نام نویسی و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

منبع:مدارک مورد نیاز سردفتری

  • ۰۰/۰۵/۳۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی