مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

آموزش کامل و رفع تمامی ایرادات سامانه pada.medu.ir در این مطلب به صورت جامع شرح داده است که توصیه می کنیم برای رفع ایرادات احتمالی آن را از دست ندهید. سامانه پادا، سامانه ای مربوط به آموزش و پرورش می باشد که با نشانی اینترنتی Pada.medu.ir راه اندازی شده است.

دانش آموزان می توانند از طریق این سامانه، به کلیه اطلاعات خود اعم از اطلاعات تحصیلی، کارنامه و سایر اطلاعات دانش آموزی خود، دسترسی داشته باشند. از این رو دریافت کارنامه، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی و… آسان تر شده است.

لازم است بدانید که ورود به سامانه نام برده شده از طریق اطلاعاتی که دانش آموزان در سامانه سیدا ثبت کرده اند، امکان پذیر می باشد. چرا که رمز عبور و نام کاربری که دانش آموزان به منظور ورود به سایت Pada.medu.ir استفاده می نمایند، از طریق سامانه سیدا برای دانش آموز صادر شده است. در حال حاضر امکان دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان با استفاده از سایت Pada.medu.ir میسر شده است. در این مطلب تصمیم داریم شما را بیش از پیش با سامانه پادا آشنا کنیم، بنابراین، با ما همراه باشید.

 

منبع:https://www.ghatar.com/190938/آموزش-کامل-و-رفع-تمامی-ایرادات-سامانه-pada-medu-ir-توسط-ایران-تحصیل/

 

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی