مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

افراد داوطلب و متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی باید برای انجام مراحل ثبت نام به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی شرکت نماید. ما در این مقاله نحوه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی را به طور مفصل با تصاویر برای شما عزیزان توضیح می دهیم، همچنین شما می توانید در ادامه مقاله نحوه مشاهده نتایج آزمون ها را مطالعه نمایید.

استخدام جهاد دانشگاهی

ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی در بازه های زمانی مختلف صورت میگیرد و داوطلبین علاقه مند به شرکت در آزمون باید در بازه زمانی مشخص شده توسط جهاد وارد سامانه به نشانی  hrtc.ir  شوند و ثبت نام کنند.این نکته را فراموش نکنید که  زمان ثبت نام  بستگی به نوع آزمون دارد، زیرا آزمون جهاد دانشگاهی برای ارگان و سازمان های مختلفی برگزار می شود و  موجب شده که این آزمون در زمان های مختلف برگزار گردد.

منبع: ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

  • ۰۱/۱۱/۳۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی