مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بیش از زمان اعلام شده از سوی پست، منتظر دریافت مرسوله پستی خود بوده‌اید. چه ارسال کننده مرسوله به شما شخص باشد و چه سازمان یا نهادی اداری، رهگیری مرسوله پستی یکی از امکاناتی است که خیال گیرنده را نسبت به زمان دریافت و موقعیت فعلی مرسوله راحت می‌کند. بعلاوه، با فراگیر شدن خریدهای اینترنتی از سوی هموطنان، یکی از دغدغه‌های اصلی افراد پس از خرید اینترنتی اطلاع از وضعیت ارسال آن است. امروزه خدمات جدیدی برای رهگیری مرسولات پستی از سوی شرکت ملی پست ارائه شده است. افراد با صرف کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اداره پست، می‌توانند از آخرین وضعیت مرسوله پستی خود، نام مامور فرستنده، وزن محصول و دیگر اطلاعات با خبر شوند.

برای پیگیری مرسولات نسبت به این‌ که ارسال کننده شخص است یا سازمان، روش‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه انواع روش‌های رهگیری مرسولات پستی به صورت گام به گام توضیح داده شده است. همچنین روشی جهت پیگیری مرسوله پستی بدون نیاز به اینترنت ارائه شده است. اگر شما نیز محصولی را به صورت اینترنتی سفارش داده و در زمان مقرر دریافت نکرده‌اید و یا می‌خواهید از وضعیت ارسال محصول با خبر شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

منبع: نحوه رهگیری مرسولات پستی

  • ۰۱/۱۲/۰۳
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی