مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

برای اطلاع از اعلام نتایج کنکور 1402 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته کنکور سراسری، وضعیت قبولی یا عدم قبولی متقاضیان این مرحله از آزمون سراسری را تحت عنوان نتایج نهایی کنکور سراسری معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت خود به نشانی sanjesh.org اعلام می کندبعد از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور، داوطلبان باید منتظر مرحله اعلام جواب کنکور باشند. سازمان سنجش پس از بررسی فرم مذکور و کارنامه اولیه کنکور سراسری داوطلبان، وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را مشخص می کند و در سایت sanjesh.org منتشر می نماید.

داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و 4 رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد شرکت کردند، می توانند از طریق سایت مذکور برای مشاهده نتایج اقدام نمایند.نتایج اولیه کنکور دی ماه  اعلام شد و لینک مستقیم آن در این مقاله قرار گرفته شده استاین گروه از داوطلبان با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مانند (شماره پرونده، داوطلبی و …) می توانند نتایج کنکور 1402 را مشاهده کنند .برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج کنکور تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 نتایج کنکور سراسری را می توان به دو دسته زمان اعلام نتایج اولیه کنکور و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دسته بندی می شود.

در زمان نتایج اولیه کنکور سراسری، کارنامه داوطلبان می توانند رتبه و تراز کسب شده را ملاحظه نمایند. همچنین از وضعیت مجاز و غیر مجاز شدن خود نیز آگاه شوند. در واقع در همین کارنامه است که داوطلبان می توانند از تمامی درصدهای خود در هر درس اطلاع یابند که به طور میانگین یک ماه و چند روز پس از برگزاری آزمون منتشر می شود.

در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور همان نتایج انتخاب رشته هر یک از داوطلبان می باشد که البته این کارنامه برای داوطلبانی که در رشته های با آزمون و بدون آزمون شرکت نموده باشند، یکسان خواهد بود و هر یک از پذیرفته شدگان می توانند در اقدام بعدی نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش اقدام نمایند.

ذکر این نکته ضروری است که نتایج نهایی داوطلبان دانشگاه های آزاد و دانشگاه های روزانه به صورت جداگانه و در زمان های متفاوتی اعلام می گردد. بنابراین زمان اعلام نتایج کنکور برای انتخاب رشته هر دو گروه متقاضی شهریور ماه می باشد. اما این زمان برای دانشگاه آزاد اندکی دیرتر از دانشگاه های روزانه خواهد بودبه طور میانگین sanjesh.org در نیمه دوم شهریور ماه نتایج را اعلام می نماید.

منبع: نتایج کنکور سراسری دی ماه 1401 

 

 

  • ۰۱/۱۲/۱۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی