مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

دریافت کارت ایثارگری ارتش و سپاه از طریق سامانه ثبت نام کارت ایثارگران امکان پذیر است. متقاضیان برای اسم نویسی جهت دریافت کارت ایثارگری ارتش باید از طریق سامانه این سازمان به آدرس aja.ir اقدام کنند و آن دسته از افرادی که مایل به دریافت کارت ایثارگری سپاه می باشند، باید از طریق سایت isaarit.isaar.ir مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند. در حال حاضر ثبت نام من کارت المثنی ایثارگران از طریق سامانه ثبت نام کارت هوشمند ایثارگران امکان پذیر می باشد.
 

با راه اندازی سامانه ثبت نام کارت ایثارگران افراد می توانند حتی در صورت گم شدن کارت خود، برای ثبت نام من کارت المثنی ایثارگران اقدام کنند و دوباره از خدمات مختلف ارائه شده، استفاده نمایند. ایثارگران محترم توجه داشته باشند که کارت ایثار قبلی آن ها فاقد اعتبار می باشد و می بایست هر چه سریع تر به سامانه ثبت نام کارت هوشمند ایثارگران مراجعه کرده و درخواست دریافت کارت هوشمند دهند. چنانچه در هر یک از مراحل سامانه ثبت نام کارت ایثارگری با مشکل مواجه شدید، می توانید با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل فرمایید.

منبع: سامانه ثبت نام کارت ایثارگری

.

 

  • ۰۱/۱۲/۱۶
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی