مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

همه دانش آموزان و کارکنان مدارس از جمله: معلمان، مدیران و…، دارای رمز همگام هستند. این افراد، از طریق این رمز، در سایت همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir عضو شده و از امکانات آن استفاده می کنند. علاوه بر این، دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، به این رمز نیاز خواهند داشت. متقاضیان، می توانند برای دریافت این رمز به مدارس خود مراجعه کرده و رمز همگام را دریافت نمایند. اما، علاوه بر مراجعه حضوری، روش غیر حضوری نیز وجود دارد که دانش آموزان می توانند این رمز را از طریق سایت همگام دریافت کنند. اگر شما هم جزء دانش آموزانی هستید که رمز همگام را دریافت کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که « اگر رمز همگام را فراموش کرده ام؟ چگونه آن را بازیابی کنم؟» یا « نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام برای بار دوم چگونه است؟»

علاوه بر این سوال ها ممکن است برایتان سوال دیگری ایجاد شود که «چگونه رمز همگام خود را تغییر دهم؟»

از این رو در این مقاله به دلیل پرتکرار بودن این سوال که «رمز همگام خود را فراموش کرده ام؟ چگونه آن را بازیابی کنم؟» تمامی مراحل بازیابی رمز سامانه همگام را همراه با راهنمای تصویری آن ارائه داده ایم. همچنین به این موضوع پرداخته ایم که برای تغییر رمز همگام می بایست وارد سامانه آن شوید و طبق مراحلی که در این مقاله شرح داده ایم، تغییرات مورد نیاز را اعمال کنیدبه همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید

 

همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، رمز همگام، رمزی است که دانش آموزان، معلمان، مدیران مدارس و… از آن برای ورود به سایت همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir استفاده می کنند. سایت همگام، یک سامانه الکترونیکی است که این افراد می توانند از امکانات آن از جمله دوره های آموزشی و ثبت نام در آزمون ها استفاده کنند.

در سایت همگام، برای تمامی دانش آموزان و کارکنان مدارس، یک صفحه شخصی ایجاد شده است که برای ورود به آن صفحه، افراد باید رمز خود را وارد کنند. در واقع، دانش آموزان، معلمان، مدیران و… برای ورود به این سایت ابتدا باید کد ملی و رمز همگام خود را وارد کنند تا بتوانند از امکانات آن استفاده نمایند. 

لازم به ذکر است که رمز همگام برای هر فرد همانند کد ملی او، منحصر به فرد می باشد. بنابراین، افراد برای ورود به سایت همگام، باید از این رمز به خوبی نگهداری کنند. با این حال، گاه ممکن است که افراد بنا به دلایلی رمز عبور خود را فراموش کنند. به همین دلیل در ادامه این مقاله راهنمایی تصویری نحوه بازیابی رمز همگام را برای آن دسته از کاربرانی که سوال می کنند، «رمز همگام خود را فراموش کرده ام و چگونه آن را بازیابی کنم؟» ارائه کرده ایم.

فراموش نکنید که در هنگام ثبت نام در آزمون های مختلفی همچون: آزمون جانمایی سمپاد، آزمون نمونه دولتی و… به این رمز نیاز خواهید داشت. این رمز، تشکیل شده از چند رقم و حروف انگلیسی مختلف است.

🔰 برای دریافت رمز همگام دانش آموزان و سایر کارکنان در حالت کلی دو روش وجود دارد، که عبارتند از:

🔺 مراجعه حضوری به مدرسه و دریافت رمز همگام از مدیر و یا مسئول فناوری آموزش و پرورش

🔺 مراجعه به سامانه همگام و دریافت رمز همگام به صورت غیر حضوری

اگر روش حضوری را برای دریافت رمز سامانه همگام انتخاب کرده اید، می بایست به مدرسه خود مراجعه کرده و رمز عبور خود را از مدیر و یا مسئول فناوری آموزش و پرورش مدرسه‌ تان درخواست کنید.

البته مدیر مدرسه باید پیش تر وارد سامانه سناد دانش آموزی شده باشد و تمامی دانش آموزان مدرسه خود را در این سامانه عضو کرده باشد. در سامانه سناد دانش آموزی لازم است تا مدیر مدرسه تمامی اطلاعات خواسته شده اعم از اطلاعات شخصی و تحصیلی دانش آموزان را به درستی وارد کرده و فرم ثبت نام را تکمیل کند.

پس از این که سامانه سناد اطلاعات دانش آموزان را تایید کرد، یک پنل شخصی برای هر یک از دانش آموزان ایجاد می شود. در نهایت نیز رمز عبور سامانه همگام همه دانش آموزان به مدیر مدرسه ارسال خواهد شد که می بایست تمامی این رمز های عبور را یادداشت کرده و در دسترس داشته باشد.

چنانچه مدیر مدرسه شما تمامی مراحل فوق را قبلا طی کرده باشد و شما را در سامانه سناد دانش آموزی ثبت نام کرده باشد، می تواند رمز سامانه همگام شما را در اختیارتان قرار دهد. پس از دریافت رمز و ورود به پنل کاربری خود در سامانه همگام، می توانید تمامی امور مربوط به تحصیلتان را مشاهده کنید

یادآور می شویم علاوه بر روش دریافت حضوری رمز همگام، به صورت غیرحضوری نیز  می توانید این رمز را دریافت کنید. برای این کار لازم است با نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام آشنا شوید. در قسمت بعدی نوشته نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام را بیان کرده ایم

منبع: فراموشی رمز همگام

  • ۰۱/۱۲/۲۱
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی