مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز  اعلام شد. کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دبیرستان البرز می‌توانند با استفاده از دفترچه ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز، در سامانه مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند. دبیرستان ماندگار البرز را می‌توان از جمله مدارس محبوب برای داوطلبان مقاطع دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم دانست.

لازم به ذکر است با توجه به تصویب قوانین جدید جهت جذب دانش آموزان در دبیرستان البرز، کلیه داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام دبیرستان البرز باشند، می‌توانند علاوه بر ثبت نام در رشته‌های ریاضی، نسبت به ثبت نام در سایر رشته‌های علوم تجربی و علوم انسانی اقدام نمایند. شرایط پذیرش دبیرستان های ماندگار البرز برای تمامی رشته ها با توجه به موراد مورد نیاز تعیین می گردد.

اخیرا آزمون دوره متوسطه اول مدارس خاص حذف شده است. به همین جهت، دبیرستان ماندگار البرز دیگر در مقطع دوره اول متوسطه فعالیت نمی کند. دوره متوسطه اول این مدرسه، تبدیل به مدارس هیئت امنایی شده و شرایط ثبت نام دبیرستان البرز بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. با این حال، برای پذیرش دوره متوسطه دوم، باید در آزمون ورودی شرکت کنید

کلیه دانش آموزان عزیزی که در مقطع ششم و نهم ابتدایی مشغول به تحصیل می باشند، در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم و ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم  که در ادامه ذکر خواهد گردید، می توانند نسبت به ثبت نام در مدارس البرز اقدام نمایند.

♦️ متقاضیان شرکت کننده حتما باید تابعیت ایرانی داشته باشند. در غیر این صورت امکان ثبت نام در این مدارس را نخواهند داشت.

♦️ از جمله شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای متقاضیان ورود به دبیرستان متوسطه دوم، اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای کلیه دانش آموزان می باشد.

♦️ دارا بودن حداقل معدل 18 برای کلیه داوطلبان از جمله ضروریات در شرایط ثبت نام دبیرستان البرز محسوب خواهد گردید.

آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام دبیرستان البرز  ذکر شده می باشند. در صورت تمایل می توانند در دهه آخر بهمن ماه به مدت یک هفته نسبت به ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام برای تمامی دانش آموزان استان تهران به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه tehran.medu.ir جهت ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

آن دسته از دانش آموزان داوطلب ورود به دبیرستان البرز که در سایر استان ها سکونت دارند نیز می توانند در تاریخ مذکور به صورت حضوری به دبیرستان های فرهنگ جهت ثبت نام اقدام نمایند. مهلت ویرایش برای آن دسته از دانش آموزانی که اطلاعات خود را به هنگام ثبت نام به صورت نادرست وارد نموده باشند نیز در سامانه tehran.medu.ir مشخص خواهد گردید.

در ادامه به ارائه شرایط ثبت نام دبیرستان البرز  برای مقطع نهم خواهیم پرداخت. کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به راحتی تنها با استفاده از شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 شرایط پذیرش دبیرستان های ماندگار البرز یکی از سوالاتی است که دانش آموزان عزیز در رابطه با قبولی در مدارس ماندگار دارند. با توجه به اینکه سطح این مدارس از نظر امکانات و همچنین سطح سواد معلمان آنان از سطح بالایی برخوردار می باشد، لذا پذیرش در این مدارس نیز، به راحتی صورت نخواهد پذیرفت، بنابراین دانش آموزان لازم است علاوه بر واجد شرایط ثبت نام دبیرستان البرز بودن؛ تلاش بیشتری را برای قبولی داشته باشند.

همانطور که ذکر گردید، یکی از شرایط پذیرش دبیرستان های ماندگار البرز که می توان به آن اشاره نمود، در رابطه با معدل داوطلبان شرکت کننده می باشد که این معدل به صورت حداقلی 18 در نظر گرفته شده است. در واقع هر چه این میزان معدل بالاتر باشد، امکان قبولی دانش آموز نیز، بالاتر خواهد بود. استفاده از نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز سال های گذشته نیز از جمله مواردی است که می تواند نقش پر رنگی در قبولی دانش آموزان داشته باشد.
منبع: شرایط ثبت نام دبیرستان البرز 1402

  • ۰۲/۰۱/۱۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی