مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

استخدام سایپا 1402

شرکت سایپا هر ساله برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افرد واجد شرایط اقدام به استخدام افراد مختلف می نماید. برای استخدام سایپا نیز معمولاً آگهی استخدام منتشر خواهد شد و سپس از میان افراد واجد شرایط، افراد مناسب انتخاب می شوند.

شرکت سایپا یکی از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی است که در آن عملیات تولید و مونتاژ خودروها انجام می شود. این شرکت هر ساله شرایطی را برای استخدام تعیین می کند و افراد علاقه مند می توانند پس از طی شدن مراحل، برای استخدام تقاضا داده و به استخدام سایپا در بیایند.

از آنجایی که بسیاری از داوطلبان در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام اطلاعات کافی را ندارند و یا نمی دانند برای ثبت نام آزمون استخدامی سایپا چه مواردی را باید مطالعه کنند، ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوعات بپردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با استخدام سایپا دیزل و نحوه ورود به سایت ثبت نام استخدام این شرکت داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات را در اختیار شما بگذارند.

زمان ثبت نام استخدام سایپا

برای اطلاع از زمان ثبت نام استخدام سایپا دیزل نیاز است اطلاعیه های درج شده در سایت ثبت نامی را مطالعه کرده و سپس برای ثبت نام اقدام کنید. توجه داشته باشید که حتماً اطلاعیه های سایت های معتبر را چک کرده و در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنید. از آنجایی که ممکن است زمان های تعیین شده برای ثبت نام تمدید نداشته باشند، به همین دلیل ضروری است که حتماً در تاریخ های اعلام شده اقدام به ثبت نام نمایید.

با توجه به این موضوع، در صورتی که اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی شرکت سایپا  1402 منتشر شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

دفترچه ثبت نام استخدام شرکت سایپا

روند استخدامی شرکت سایپا هر ساله با انتشار فراخوان های استخدامی در سایت اصلی سایپا و یا انتشار اطلاعیه های استخدامی در سایت های کاریابی آغاز میشود. تا به امروز دفترچه ای برای ثبت نام منتشر نشده است. مراحل ثبت نام بدین صورت است که داوطلبان باید از طریق اطلاعیه ها و آگهی های درج شده در سایت های اشتغال یابی معتبر با ارسال و آپلود رزومه خود در آن ها، شانس خود را امتحان کنند.

شرایط استخدام در سایپا دیزل

گروه صنعتی سایپا مانند تمامی شرکت های دیگر دارای نمایندگی‌های مجاز و همچنین شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه است که در اکثر استان و شهرستان‌های کشور شعبه دارند. یکی از مهم ترین این زیر مجموعه ها سایپا دیزل است.

استخدام نیروی کار برای این سازمان از جمله سایپا دیزل بستگی به نیاز آن‌ها و با شرایط مورد نیاز انجام می‌گیرد. تمامی داوطلبان استخدام می‌توانند با مراجعه به منابع انتشار آگهی‌های استخدامی معتبر شهر خود از شرایط استخدام در این سازمان‌ها و نمایندگی‌ها در زمان‌های مشخص آگاه شوند. به جز سایپا دیزل این سازمان‌ها عموما شامل شرکت‌های تأمین قطعات، تولید قطعات و… و یا نمایندگی‌های مجاز ارائه دهنده خدمات پس از فروش سایپا خواهد بود.

استخدام در این نمایندگی‌ها ااغلب از طریق آگهی‌های استخدامی و از افراد بومی خواهد بود. به طور مثال برای استخدام نمایندگی سایپا در تهران تنها متقاضیان ساکن شهر تهران مجاز به ارسال درخواست خواهند بود و یا برای استخدام در سایپا کرج، تنها افراد ساکن استان البرز یا شهر کرج مجاز به ارسال فرم استخدام می باشند.

رشته های مورد نیاز استخدام شرکت سایپا

در این قسمت همراه ما باشید تا رشته هایی را که در سایت ثبت نام استخدام سایپا دیزل آورده شده، بررسی کنیم.

مدیریت مالی مهندسی مکانیک
مهندسی پلیمر  مهندسی برق
مدیریت بیمه اکو مدیریت بازرگانی
حسابداری مهندسی صنایع
دیپلم فنی حرفه ای دیپلم نظری

مدارک لازم ثبت نام آزمون استخدامی سایپا

تمامی متقاضیان استخدام در شرکت سایپا  باید مدارک لازم را به صورت کامل آماده نمایند. این مدارک شامل مدارک اطلاعات هویتی داوطلب می باشد که مربوط به شناسنامه، کارت ملی و موارد دیگر خواهد بود. مدارکی همچون مدارک اطلاعات تماس، اطلاعات محل سکونت، وضعیت تاهل و نظام وظیفه، مدرک تحصیلی، میزان سابقه کاری در صورت نیاز، ممکن است درخواست شود.

تمامی مدارک باید به صورت صحیح آپلود شده و بارگزاری شود، به علاوه داوطلبان نیاز است رزومه خود را ضمیمه این مدارک نماید.

 مدارک مورد نیاز در جدول زیر آمده است:

2 قطعه عکس پرسنلی 3*4 6 قطعه عکس پرسنلی 3*4
اصل مدرک تحصیلی به همراه کپی اصل مدرک تحصیلی به همراه 2 نسخه کپی
اصل شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات اصل شناسنامه متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات
اصل شناسنامه همسر و فرزندان به همراه کپی از تمام صفحات در صورت متاهل بودن اصل شناسنامه همسر و فرزندان به همراه کپی از تمام صفحات در صورت متاهل بودن
اصل و کپی کارت ملی اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی به همراه کپی
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی به همراه کپی مدارک مرتبط با سوابق آموزشی
مدارک مرتبط با سوابق کاری کپی از صفحه اول دفترچه بیمه
گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

 

منبع: شرایط استخدام سایپا 1402

  • ۰۲/۰۱/۲۶
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی