مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

در طول هشت سال جنگ تحمیلی افراد بسیاری به صورت داوطلبانه آماده خدمت در جبهه های جنگ شدند تا از میهن عزیزمان دفاع کنند. پس از پایان جنگ برای تشکر و قدردانی از رزمندگان کارت ایثارگری به آن ها داده شد که این کارت سبب برخورداری ایثارگران از برخی تسهیلات و امتیازات خاص شده است. دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش یکی از این تسهیلات می باشد. در این مقاله به بررسی وام مسکن با کارت ایثار ارتش به عنوان یکی از انواع وام های ارائه شده به مشمولین این کارت خواهیم پرداخت. برای دریافت وام مسکن می بایست متقاضیان به سامانه ثبت نام وام ایثارگران ارتش به نشانی اینترنتی isaarit.isaar.ir مراجعه نمایند. متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در صورت عدم دسترسی به سامانه جهت ثبت نام وام، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. 

آشنایی با کارت ایثارگری 

در طول هشت سال جنگ دفاع مقدس، علاوه بر نیروهای نظامی، افراد بسیاری از سرتاسر ایران به صورت داوطلب برای حضور در جبهه های جنگ اعلام آمادگی کردند. ارتش و سپاه به عنوان دو ارگان نظامی اقدام به نام نویسی افراد می کردند. پس از پایان جنگ دو ارگان سپاه و ارتش برای تقدیر از رزمندگانی که با شجاعت و ایثار در خط مقدم حاضر شده بودند، کارتی تحت عنوان کارت ایثارگری عرضه کردند. توجه داشته باشید که کارت ایثارگری سپاه متفاوت از کارت ایثارگری ارتش می باشد و متقاضیان می بایست برای دریافت کارت خود به ارگانی مراجعه کنند که در زمان جنگ برای حضور در جبهه در آن نام نویسی کرده بودند. 

چنانچه شما توسط ارگان ارتش به جبهه جنگ اعزام شده باشید می توانید برای دریافت و ثبت نام وام ایثارگران ارتش که شامل وام های مختلفی چون مسکن، ازدواج، خودرو و … می شود اقدام کنید. در این مقاله به بررسی هر چه بیشتر این وام ها خواهیم پرداخت و شرایط مورد نیاز برای دریافت آن ها را مطرح خواهیم کرد.

انواع وام با کارت ایثارگری ارتش

همانطور که پیش تر گفته شد، افرادی که برای حضور در جبهه از سوی ارگان ارتش ثبت نام و اعزام شده اند، می بایست برای دریافت کارت ایثارگری ارتش خود اقدام کنند که متفاوت از کارت ایثار سپاه می باشد. این کارت دارای برخی امتیازات و تسهیلات برای دارنده خود است تا شاید بتوان ذره ای در جهت راحت تر شدن زندگی و رفاه هر چه بیشتر رزمندگان جنگ تحمیلی گام برداشت. به همین جهت نیز ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری بانک های مختلف کشور در چند سال اخیر اقدام به ارائه وام های مختلف همچون وام خرید خودرو، وام ازدواج و وام مسکن با کارت ایثار ارتش کرده است.

در بخش های بعدی این مقاله با انواع وام های ارائه شده به ایثارگران بیشتر آشنا خواهید شد و شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت هر یک را مشاهده خواهید کرد. 

وام مسکن با کارت ایثار ارتش

سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفاه حال ایثارگران، سامانه ای را راه اندازی کرده است که متقاضیان گرامی بتوانند با مراجعه به این سامانه خدمات الکترونیکی مختلفی را دریافت نمایند. سامانه ایثار که به نشانی اینترنتی isaar.ir راه اندازی شده است، نیاز متقاضیان را برای ثبت نام وام ایثارگران ارتش به صورت اینترنتی و غیر حضوری رفع می نماید. همچنین ایثارگران می توانند از طریق این سامانه درخواست صدور کارت ایثارگری، دریافت فیش حقوقی ایثارگران و … دهند.

دریافت وام خودرو با کارت ایثارگری ارتش

یکی دیگر از انواع وام با کارت ایثار ارتش می توان به وام خرید خودرو اشاره کرد. مشمولین این وام می توانند با توجه به خودرویی که قصد خرید آن را دارند، مقدار وام متفاوتی دریافت نمایند که دارای نرخ 4 درصد سود می باشد. این وام نیز مطابق با مصوبه مجلس به تمامی ایثارگرانی که واجد شرایط می باشند ارائه خواهد شد.

🔰 شرایط مورد نیاز برای دریافت وام خودرو ایثارگران ارتش:

🔸 شخص ایثارگر نباید خودرویی به نام خود داشته باشد.

🔸 ایثارگر می بایست حداقل 6 ماه در جبهه جنگ حضور داشته باشد.

🔸 ایثارگر می بایست حتما متاهل باشد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: دریافت وام با کارت ایثارگری 1402

  • ۰۲/۰۱/۲۷
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی