مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

داوطلبانی که در کنکور دکتری شرکت کرده اند، بی صبرانه منتظر نتایج آزمون خود هستند. پس از اعلام نتایج آزمون دکتری، داوطلبانی که در این آزمون تراز قبولی را کسب کرده اند، مجاز به انتخاب رشته دکتری خواهند شد. انتخاب رشته در مقطع دکتری یکی از حساس ترین و مهم ترین کارهایی است که افراد برای انجام آن بهتر است از یک مشاور کمک بگیرندمشاوره انتخاب رشته دکتری، باید با تجربه و ماهر باشد تا بتواند تمامی موضوعات را بررسی کرده و به افراد کمک کند تا بهترین رشته را انتخاب نماینداگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال بهترین مشاوره انتخاب رشته دکتری می گردید، حتما با شماره 9099075307 با مشاورین خبره ایران تحصیل در ارتباط باشید. ما در ادامه مقاله اهمیت داشتن مشاور، زمان انتخاب رشته دکتری و … را به طور کامل و مفصل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد

زمان انتخاب رشته دکتری

👈 زمان انتخاب رشته دکتری هر سال با فاصبه کمی از اعلام نتایج مشخص می وشد و داوطلبین می توانند فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده و انتخاب رشته نمایند. زمان دقیق انتخاب رشته در سال جاری هنوز دقیق مشخص نشده اما بر اساس اطلاعیه های سال های گذشه اوایل اردیبهشت می باشد.

هر ساله پس از تعیین زمان انتخاب رشته، زمانی را نیز برای تمدید در نظر خواهند گرفت. پس از اعلام زمان انتخاب رشته، داوطلبان باید حداکثر 50 کد رشته را انتخاب نمایند. البته برای اینکه از شرایط و زمان انتخاب رشته آگاه باشید، نیاز است حتماً دفترچه را نیز مطالعه کرده باشید. دفترچه در وبسایت sanjesh.org منتشر خواهد شد. شما عزیزان باید پس از مطالعه دفترچه راهنما، با کمک فردی ماهر، 50 کد رشته را بر اساس اولویت هایتان انتخاب کنید. پس از آن باید منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بمانید.

مشاوره انتخاب رشته دکتری

👈 در مشاوره انتخاب رشته دکتری اطلاعاتی مفید در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که می تواند در فرایند انتخاب رشته آن ها بسیار مفید باشد. از جمله این موارد می توان به توضیح وضعیت مجاز و یا غیرمجاز بودن در هر یک از دانشگاه های سراسری، آزاد و بورس خارج از کشور اشاره کرد. اگر مجاز شده باشید، نیاز است کلمه “می باشید” را بینید. به علاوه هر داوطلب نیاز است حداکثر 50 کد رشته را انتخاب نماید.

مورد مهم دیگری که در مشاوره انتخاب رشته دکتری به آن اشاره خواهد شد، تهیه پیش نویس است که باید قبل از انتخاب رشته برای تهیه پیش نویس اقدام کرده باشید.

بررسی نحوه چینش کد رشته محل ها در مشاوره انتخاب رشته دکتری

👈 یکی از موارد مهم در مشاوره انتخاب رشته دکتری که داوطلبان در مورد آن سوال می پرسند، نحوه چینش کد رشته ها استبرای چینش کد رشته ها داوطلبان نیاز است ابتدا از دفترچه کدهای مورد علاقه خود را استخراج کرده و سپس برای چینش آن به نسبت اولویت اقدام نمایند. برای چیدن باید طوری اقدام کنید که شانس دعوت شدن شما به مصاحبه بیشتر شود. برای بدست آوردن تجربیات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم، کارنامه های قبل به همراه فرم های انتخاب رشته آن ها را مطالعه کرده و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید.

👈 برای اینکه انتخاب رشته شما به بهترین نحو انجام شود، توصیه می کنیم 10 مورد از انتخاب های خود را به صورت خوش بینانه وارد کرده و 30 انتخاب بعدی را کمی واقع بینانه تر ثبت کنید. در نهایت 10 انتخاب می ماند که آن ها را باید دقیقاً مطابق با نمره و رتبه قبولی وارد کنید تا حتماً در یکی از آن ها پذیرفته شوید.

معیار اصلی برای چینش کد رشته محل ها، علاقه است. البته که باید معیارهای دیگری را نیز در نظر گرفت، اما توصیه مشاوران به داوطلبان این است که در فرایند انتخاب رشته، حتماً علاقه در کنار سایر موارد در نظر گرفته شود. مورد مهم بعدی در نظر گرفتن احتمال دعوت به مصاحبه است که یعنی نحوه چینش کد رشته محل ها باید به گونه ای باشد که این احتمال افزایش یابد. برای این که این احتمال را افزایش دهید، یکی از راه ها بررسی کارنامه های سال های گذشته است که می تواند به شما کمک کند.

منبع: https://b2n.ir/w24455

  • ۰۲/۰۱/۲۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی