مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

قبل از شرکت در آزمون حتما آمادگی آزمون وکالت 1402 را برای خود ایجاد نمایید. برای ایحاد آمادگی می توانید در کلاس های آمادگی آزمون وکالت شرکت نمایید. اگر بتوانید در بهترین کلاس آمادگی آزمون وکالت شرکت نمایید، می توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا شرکت در دوره آموزشی آزمون وکالت منطقی می باشد یا خیر؟ اینکه برای شرکت در دوره های وکالت به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ موردی است که در ادامه آن را به شما خواهیم گفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امادگی آزمون وکالت و روش های برنامه ریزی و موفقیت در آن میتوانید همه روزه بصورت 24 ساعته با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

مراحل آمادگی آزمون وکالت

تعداد فارغ التحصیلان رشته حقوق در دانشگاه های مختلف بسیار زیاد است و در عوض ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف بسیار کم می باشد و به همین دلیل ایجاد آمادگی برای این آزمون بسیار ضروری می باشد.

 متاسفانه هر ساله شاهد مواردی هستیم که برخی از داوطلبان حتی با وجود تلاش بسیار زیاد باز هم نتوانسته اند در آزمون پذیرفته شوند و علاوه بر اینکه زمان را از دست می دهند، از نظر روحیه و انگیزه نیز دچار مشکل شده و به طبع احساس سرخوردگی و شکست میکنند.

برای جلوگیری از چنین مواردی بد نیست بطور کلی با روش های مختلف آمادگی برای این آزمون آشنا شوید. البته در نظر داشته باشید هر فرد با توجه به روحیات و شناختی که از خود دارد ممکن است بعضی از این روش ها برایش نا کارآمد باشد.

اراده و پشتکار

مسلما اولین موردی که باید در شما وجود داشته باشد علاقه و به طبع آن بدست آوردن عزمی راسخ برای قدم نهادن در این راه است. باید بدانید مسیر رسیدن به موفقیت در آزمون وکالت بسیار سخت است اما هرگز نباید نا امید شوید.

برنامه ریزی دقیق

قدم دوم آمادگی آزمون وکالت برنامه ریزی است. این برنامه ریزی باید شامل مواردی مثل زمانبندی مطالعه، بودجه بندی و اختصاص دادن سهم به فصول مختلف هر درس، برنامه ریزی برای خود آزمایی های دوره ای و در نهایت مهم تر از همه هدف گزاری های کوتاه مدت و بلند مدت  باشد.

یادگیری روش های مطالعه

همانطور که میدانید منابع آزمون وکالت طیف بسیار گسترده ای دارند. از این رو برای اینکه بتوانید تسلط کافی روی این منابع داشته باشید باید روش های مطالعاتی مناسب را بشناسید.

میتوانید از روش های تندخوانی، حاشیه نویسی، خلاصه نویسی، یادداشت برداری و… استفاده کنید. البته مدنظر داشته باشید این روش ها برای هرکس تاثیر خاصی دارد. پس بهترین ترکیب مناسب خود را انتخاب کنید.

ارتباط با اساتید و مشاوران

آزمون و خطا همیشه یکی از روش های پیشرفت انسان بوده و هست. اما در شرایطی که زمان برای تجربه فردی کم است و جای خطا نیست، راهنمایی یک استاد یا یک مشاور خبره میتواند کمک به سزایی به شما کند.

برای این کار با اساتید خود مشورت کنید و یا با شماره گیری 9099075307 با مشاورین ایران تحصیل با سابقه طولانی در همراهی با قبول شدگان آزمون های وکالت در تماس باشید.

استفاده از منابع استاندارد

متاسفانه برخی از مشاوران آزمون وکالت نسخه ای یکسان برای تمامی داوطلبان بدون توجه به سابقه علمی و یا آمادگی وی ارائه می نمایند.

به عنوان مثال در ارائه مشاوره به دیگران این توصیه را می نمایند که فقط قانون بخوان و آزمون وکالت نص محور است و یا یک کتاب کمک آموزشی خاصی را معرفی می نمایند و به همه در رابطه با مطالعه این منابع آزمون وکالت، توصیه می نمایند که تنها بر روی این موارد متمرکز شوند.

کلاس های آمادگی آزمون وکالت

قطعا هیچ فردی نمی تواند آموزش و یادگیری بیشتر را زیر سوال ببرد و یا تائید نکند. اما عدم شرکت در کلاس بدین معنی نخواهد بود که اگر در این کلاس ها شرکت نکنید و یا در دوره های وکالت حضور نداشته باشید، هرگز نخواهید توانست در آزمون وکالت پذیرفته شوید.

تاثیر این کلاس های زمانی می تواند تعیین شود که شما از این کلاس ها برای رفع مشکل خود استفاده نمایید. به عنوان مثال فردی که در از اطلاعات علمی قوی برخوردار نیست می تواند برای قوی کردن پایه علمی خود عمل نمایید.

بنابراین ما به هیچ عنوان در رابطه با کاملا مثبت و یا کاملا منفی بودن این موضوع ایراد سخن نخواهیم کرد. اگر می توانید نهایت استفاده را از اساتید کلاس های آمادگی آزمون وکالت ببرید، این کلاس ها بسیار مناسب و خوب خواهد بود و می تواند به موفقیت شما کمک زیادی کند.

منبع:

 https://irantahsil.org/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%AA/

  • ۰۲/۰۱/۳۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی