مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

افرادی که در کنکور کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام نموده و شرکت کرده اند، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این کنکور هستند. هر ساله، سازمان سنجش زمان مشاهده اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای را اعلام می کند. داوطلبان باید در مدت زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و نسبت به مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای خود اقدام نمایند. زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای، هر ساله به صورت انحصاری از سمت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، بیان می شود

اگر شما هم جز افرادی هستید که در این کنکور شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستید، باید از زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای اطلاع داشته باشید. برای آشنایی با تمامی این موارد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید

کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402

داوطلبانی که به تحصیل در دانشگاه های فنی حرفه ای علاقه دارند، می توانند با شرکت در کنکور فنی حرفه ای و کسب رتبه مجاز، در این دانشگاه ها درس بخوانند. این کنکور، هر سال یکبار برای داوطلبان برگزار می شود. البته، داوطلبان می توانند در برخی از رشته های فنی و حرفه ای بدون شرکت در کنکور نیز درس بخوانند. آن ها برای ثبت نام در رشته های با آزمون این دانشگاه باید مراحلی را طی کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید با نحوه ثبت نام در این کنکور آشنا شوید، می توانید مقاله زیر را به خوبی و با دقت مطالعه نمایید.

زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402

لازم به ذکر است تا بدانید که سازمان سنجش، هر ساله وظیفه دارد تا برگزاری آزمون، اعلام اسامی پذیرفته شدگان و … کنکور کاردانی فنی حرفه ای را به خوبی انجام دهد. به همین دلیل، شما داوطلبان عزیز پس از ثبت نام در کنکور کاردانی و شرکت در آن، باید در مدت زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نتیجه تلاش های خود را مشاهده کنید. زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای نیز تحت عنوان اطلاعیه ای توسط سازمان سنجش، منتشر می گردد.

هنوز اطلاع دقیقی از زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای توسط سازمان سنجش منتشر نشده است. اما، طبق روال سال های گذشته می توان گفت که شما داوطلبان عزیز می توانید در اواخر شهریور ماه برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای اقدام کنید. به محض منتشر شدن زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، این مقاله به روز رسانی خواهد شد

 

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402

شما داوطلبان عزیز باید در زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه کنکور خود را مشاهده کنید. هم اکنون، ممکن است سوال کنید که پس از مراجعه به سایت سنجش، چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ شما عزیزان پس از مراجعه به سایت سنجش، باید مراحلی را با دقت و به خوبی انجام دهید. برای آشنایی با این مراحل، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای تصویری مشاهده نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 همان طور که بیان شد، شما داوطلبان عزیز باید پس از اعلام زمان نتیجه این کنکور، ابتدا به سایت سنجش مراجعه کنید. برای این کار باید نشانی الکترونیکی سایت سنجش Sanjesh.org را در یکی از مرورگرهای خود، وارد کنید. پس از ورود به سایت سنجش باید از منوی سمت راست گزینه « کاردانی فنی حرفه ای » را انتخاب نمایید.

️ در این مرحله باید عبارت « نتایج نهایی آزمون دوره های کاردانی نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال ۱۴۰۲” » را انتخاب نمایید.

✔️ در مرحله سوم، شما عزیزان با صفحه ای رو به رو می شوید که باید در آن از طریق یکی از این دو روش، وارد پنل خود شده و کارنامه خودتان را مشاهده کنید.

📌 لازم به ذکر است تا بدانید که پس از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، اگر رتبه مورد نیاز را کسب کرده باشید و بتوانید برای ثبت نام در دانشگاه های فنی حرفه ای اقدام کنید، باید مدارکی را با خود به همراه ببرید که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد. همچنین اگر در خصوص مشاهده نتایج خود دچار مشکل هستید می توانید نتایج خود را از طریق کارشناسان ایران تحصیل مشاهده نمایید.

منبع: https://b2n.ir/d73443

  • ۰۲/۰۲/۲۵
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی