مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

سامانه استخدام بخش خصوصی 1402 راه اندازی و در دسترس افراد متقاضی قرار گرفت. تمامی اشخاص مایل به استخدام در سازمان های مختلف خصوصی می توانند برای ثبت نام به سایت ثبت نام استخدام بخش خصوصی به نشانی inre.ir مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای ثبت نام در این سامانه انجام دهند. البته در این میان کسب اطلاعاتی موثق و درست در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام و همین طور شرایط و ضوابط مشخص شده برای جذب نیرو از طریق سامانه استخدام بخش خصوصی نیز برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان الزامی و مهم به نظر می رسد.

تاریخچه راه اندازی سامانه استخدام بخش خصوصی

از چهار سال قبل تاکنون براساس تصمیم شورای سیاست گذاری استخدام بخش خصوصی از میان افراد دانش آموخته در رشته های مختلف تحصیلی برای استخدام در پست های متعدد شغلی دعوت به عمل می آید.

در واقع، با وجود تعداد دو هزار و چهارصد شرکت مختلف در سطح ایران که به تأمین نیروی خبره و ماهر نیاز دارد این کار می تواند به کاهش نرخ بیکاری و همین طور خودداری از مهاجرت و عزیمت نیروی کار به کشورهای خارجی برای گذران امور زندگی کمک بسیار مؤثری داشته باشد.

دقت داشته باشید که جذب نیرو در این شرکت ها که به وسیله شرکت داوطلبان در آزمون استخدامی در سامانه استخدام بخش خصوصی و ثبت نام در آن انجام می گیرد از میان افرادی با داشتن شایستگی شغلی و همین طور دانش عمومی بالا صورت می گیرد.

در سال جاری نیز چهارمین دوره ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی برای داوطلبان انجام گرفت و افراد زیادی در این آزمون شرکت کردند.

 

چه زمانی می توان برای ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی اقدام کرد؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بخش خصوصی باید به آن توجه لازم را مبذول دارند و از آن مطلع شوند در رابطه با زمان ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی است.

کلیه داوطلبان الزاماً‌ باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند و خارج از این زمان به هیچ وجه امکان ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی برای داوطلبان و متقاضیان وجود ندارد.

در سال گذشته ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی از تاریخ بیست و یکم تیر ماه سال جاری شروع شد و تا دوازدهم مرداد ماه نیز ادامه داشت و داوطلبان در این زمان می توانستند اقدامات لازم را برای ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی انجام دهند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

در خصوص نحوه ثبت نام باید بدانید که به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی انجام خواهد شد. توصیه ما به شما این است که قبل از مراجعه به سایت ابتدا دفترچه ثبت نام را مطالعه کرده و نکات آن را به خاطر بسپارید.

تمامی مدارک را باید به صورت اینترنتی ارسال کنید و مراحل ثبت نام به صورت کلی در 5 مرحله انجام خواهد شد. برای شروع ثبت نام نیز لازم است کدملی و شماره موبایل خود را وارد کنید.

مراحل ثبت نام استخدام بخش خصوصی 1402 عبارتند از:

اولین مرحله از ثبت نام استخدام بخش خصوصی ورود به سامانه inre.ir است. پس از ورود به این سامانه بر روی گزینه «ورود داوطلبان» که در سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید

در مرحله بعدی دو مورد مهم یعنی کد ملی و شماره موبایل خود را در فیلدهای تعبیه شده در سامانه استخدام بخش خصوصی درج بفرمایید.

در قدم بعدی باید اطلاعات فردی خود از جمله شهر و استان محل سکونت، جنسیت، سال تولد و همین طور نام و نام خانوادگی خود را در فیلدهای مربوطه در سامانه وارد کنید.

در مرحله بعدی شما باید از میان دسته شغل های به نمایش درآمده دسته بندی شغلی مورد نظر خود را انتخاب بفرمایید و بر روی آن کلیک کنید.

در قدم بعد باید اطلاعات درج شده را با دقت چک کرده و در صورت نیاز آن ها را ویرایش کنید و در ادامه با زدن کلید موجود در پایین صفحه آن ها را تأیید بفرمایید.

در مرحله آخر باید از طریق کارت عابر بانک خود برای واریز هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهید.

منبع: 

https://irantahsil.org/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C/

  • ۰۲/۰۲/۲۵
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی