مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

فهرست رشته های دانشگاه شاهد اعلام شد. دانشگاه شاهد به عنوان یک دانشگاه دولتی، در بین متقاضیان تمامی گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرند. همچنین ورود به رشته‌های بدون کنکور و بدون آزمون این دانشگاه تحت شرایطی امکان‌پذیر شده است

دانشگاه شاهد با هدف جذب دانشجو بر اساس شرایط مورد نظر، هر سال از میان داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، حدود دو برابر ظرفیت شرکت در مصاحبه علمی و عقیدتی، دانشجو جذب می‌کند. به همین دلیل آن دسته از افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه شاهد را دارند، بهتر است با آمادگی کامل در جلسه مصاحبه این دانشگاه شرکت کنند.

لیست رشته های دانشگاه شاهد 1402

به طور کلی لیست رشته های دانشگاه شاهد در دفترچه انتخاب رشته کنکور ارائه می‌شود. متقاضیانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، می‌توانند در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش نسبت به اولویت بندی رشته‌های مدنظر خود و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

سازمان سنجش اسامی افرادی که برای مصاحبه علمی و عقیدتی انتخاب شده‌اند را قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام می‌کند. متقاضیان پس از شرکت در مصاحبه و در صورت قبولی در آن، امکان ثبت‌نام در رشته مورد نظر خود را دارند.

به طور کلی، دانشگاه شاهد دارای 9 دانشکده بوده و در حال حاضر در 128 رشته دانشجو جذب می کنداین رشته‌ها از میان تمامی گروه‌های نظری و هنر در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا هستند. دانشکده‌های این دانشگاه عبارت‌اند از دانشکده پرستاری و مامایی، دانشکده علوم کشاورزی، دانشکده هنر، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده علوم انسانی، دانشکده پزشکی، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم پایه و پردیس خودگردان.

رشته های دانشگاه شاهد در مقطع کارشناسی

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به لیست رشته های دانشگاه شاهد در مقاطع مختلف بپردازیم. در جدول زیر لیست رشته‌های این دانشگاه در مقطع کارشناسی بیان شده است.

رشته‌های گروه ریاضی و فنی

مهندسی کامپیوتر

مهندسی عمران

فیزیک

روانشناسی

مهندسی پزشکی

مدیریت صنعتی

مدیریت بازرگانی

مدیریت دولتی

ریاضیات و کاربردها

علم اطلاعات و دانش شناسی

مهندسی برق

علوم کامپیوتر

 

 

رشته‌های علوم تجربی

تکنولوژی اتاق عمل

پزشکی (ظرفیت مازاد)

دندانپزشکی

 

مدیریت دولتی

پزشکی

پرستاری

 

زیست فناوری

زیست شناسی سلولی و مولکولی

علم اطلاعات و دانش شناسی

 

مدیریت صنعتی

مدیریت بازرگانی

روانشناسی

 

 

 

رشته های علوم انسانی

فقه و مبانی حقوق اسلامی

علوم قرآن و حدیث

فلسفه و حکمت اسلامی

مدیریت بازرگانی

مدیریت دولتی

علم اطلاعات و دانش شناسی

حقوق

روانشناسی

جامعه شناسی

مدیریت صنعتی

علوم سیاسی

مددکاری اجتماعی

منبع: رشته های دانشگاه شاهد 1402

  • ۰۲/۰۲/۳۰
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی