مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

با توجه به زمان برگزاری امتحانات و عوامل دیگر  اعلام نتایج امتحانات نهایی هر ساله دستخوش تغییراتی می شود. برای دریافت نتایج ابتدا با ورود به سامانه مشاهده نمرات امتحانات نهایی دی و خرداد و وارد نمودن اطلاعات خود می توانید نتایج را مشاهده نمایید. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان ممکن است موفق به پذیرش در اعلام نتایج امتحان نهایی خرداد نشوند و شرکت در امتحانات شهریور ماه، باید منتظر اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور باشند.

برای آن دسته از دانش آموزانی که در امتحانات ترمیم معدل نیز ثبت نام نموده اند، سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی دی برای آنها قرار داده شده است. در ادامه در رابطه با نحوه اعلام نتایج امتحانات نهایی دوازدهم اطلاعاتی را ارائه خواهیم نمود

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402

📚 همانطور که می دانید، در سال های گذشته، اعلام نتایج امتحانات نهایی، در تیرماه و قبل از برگزاری کنکور سراسری اعلام می گردید. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نمی باشد و با توجه به زمان برگزاری کنکور و اتفاقات مختلف، ممکن است زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دچار تغییراتی شود. اما به طور معمول حدود دو هفته پس از اتمام امتحانات، دانش آموزان می توانند از نتایج خود اطلاع یابند.

پس از همه گیری ویروس کرونا و پررنگ تر شدن نقش تکنولوژی و کلاس های آنلاین در آموزش و پرورش کشور، این وزارت خانه از سامانه پادا جهت سهولت دریافت کارنامه توسط دانش آموزان و خانواده هایشان رو نمایی کرد. با استفاده از سامانه پادا دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مدارس برای دریافت کارنامه نیست و دانش آموزان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اطلاع از نمراتشان اقدام نمایند.

ما برای اطلاع دقیق تمامی دانش آموزان و اولیای محترم آنان در رابطه با زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور، خرداد و اعلام نتایج امتحانات نهایی دوازدهم این امکان را فراهم نموده ایم تا با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل، از زمان دقیق و آخرین اخبار در این رابطه اطلاع یابند. دانش آموزان پایه دوازهم نیز که در رابطه با برگزاری این امتحانات و جابه جایی آنها ممکن است نگرانی هایی داشته باشند، می توانند برای دریافت مشاوره و اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایند.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 1402

📚 با پایان یافتن هر امتحان، کلید آن امتحان به دانش آموزان داده می شود تا آن را با پاسخ های خود تطبیق دهند. همچنین تصحیح و بررسی برگه های دانش آموزان تا حداکثر 3 روز پس از آزمون انجام شده و پرونده آن درس بسته می شود تا بدین طریق سرعت تصحیح بالا برود و با پایان یافتن امتحانات نهایی، نتایج قابل مشاهده باشند. نمرات نهایی دانش آموزان در آخر به صورت کارنامه برای آنها صادر می شود که زمان دریافت و مشاهده این کارنامه متعاقبا توسط کادر مدرسه اعلام خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش به تازگی امکانات و خدمات تازه ای به دانش آموزان در خصوص اعلام نتایج امتحانات نهایی ارائه کرده است. این وزارت اقدام به ایجاد سامانه ای تحت عنوان سناد نموده که ثبت نمرات دانش آموزان در آن انجام می شود. با پایان یافتن زمان تعیین شده برای تصحیح برگه های هر امتحان، نمرات در این سامانه ثبت می شوند و دانش آموزان می توانند نمرات خود را به صورت غیرحضوری مشاهده کنند. همچنین امکان دریافت کارنامه به صورت غیرحضوری از طریق سامانه سناد یا سیدا وجود دارد.

به طور کلی هنوز اخباری در خصوص زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه در دسترس نیست اما در صورت انتشار تاریخ دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانش آموزانی که قصد شرکت در امتحانات نهایی 1402 را دارند باید اطلاعات مرتبط در این حوزه را مطالعه کنند تا به طور دقیق تر به شرکت در آزمون ها بپردازند. اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه سناد در ادامه قرار داده شده است.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش امسال بررسی برگه امتحانات نهایی دانش آموزان در سامانه تحلیل سوالات امتحان نهایی qb.medu.ir انجام می شودبنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان پس از دریافت نتایج امتحان نهایی، باید نتایج خود را در سایت سوابق تحصیلی ثبت کننددانش آموزان باید بدانند که امکان دسترسی به سامانه پادا در حال حاضر وجود ندارد و به همین دلیل کارنامه ی دانش آموزان نیز در این سامانه قابل مشاهده نیست.

در صورتی که دانش آموزی بخواهد در خصوص نمرات نهایی خود اعتراض نماید می تواند از طریق سامانه اعتراض خود را ثبت نماید و در انتظار پاسخ درخواست خود بماند

منبع: https://b2n.ir/h26960

  • ۰۲/۰۳/۰۱
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی