مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی نمی شوند به همین دلیل یک فرصت منحصر به فرد در اختیار این دسته از افراد قرار داده می‌شود تا بتوانند از طریق آزمون لیسانس به پزشکی در رشته پزشکی مورد نظرشان تحصیل کنند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می توان در آزمون لیسانس به پزشکی قبول شد؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی دو روش وجود دارد روش اول استفاده از تجربه مشاورین مجرب ایران تحصیل که خود رتبه های برتر سال های گذشته کنکور تجربی بودند. راه دیگر استفاده از منابع لیسانس به پزشکی است در واقع اگر شما خرید منابع لیسانس به پزشکی را در دستور کار خود قرار دهید به راحتی می توانید در آزمون لیسانس به پزشکی قبول شویم.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات دقیقی در مورد اهمیت اطلاع از رفرنس های آزمون لیسانس به پزشکی در اختیار شما قرار دهیم. از سوی دیگر شرایط شرکت در این آزمون را ارائه می کنیم و به بررسی بهترین منابع لیسانس به پزشکی و بسیاری از موارد دیگر خواهیم پرداخت.

اهمیت اطلاع از منابع لیسانس به پزشکی چیست؟ 

همان طور که می دانید برای هر آزمونی منابعی پیشنهاد می شوند که فرد برای کسب آمادگی جهت قبولی در آزمون، باید آن ها را مورد مطالعه قرار دهدمنابعی جامع و کامل که بتواند موجب کسب بهترین نمره و رتبه برای داوطلبان شوددر صورت عدم اطلاع فرد از بهترین منابع معرفی شده برای قبولی در انواع آزمون ها موفق نشدن وی دور از ذهن نیستاز جمله این آزمون ها می توان به آزمون لیسانس به پزشکی اشاره کرد چون بسیاری از داوطلبان در رای شرکت در این آزمون دائما سئوال برای لیسانس به پزشکی چی بخوانیم؟ را مطرح می کنند. در مجموع بهتر است بدانید منابعی هم برای آن معرفی شده است و شما می توانید از این منابع استفاده کنید.  با توجه به مشکل بودن این آزمون و این که قبولی در آن کار هر کسی نیست اطلاع از کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی می تواند کمک بزرگی به فرد باشد.

شرایط شرکت در آزمون پزشکی 1402

متقاضیانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید یکی از مدارک زبان انگلیسی را داشته باشند که هر یک از این مدرک ها در جدول زیر برای شما ذکر شده است. همچنین جهت اطلاع کامل از همه شرایط، می توانید مقاله شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را مطالعه فرماییداگر داوطلبی مدرک زبان انگلیسی نداشته باشد امکان شرکت در این آزمون را نخواهد داشت مگر اینکه دارای شرایطی خاص باشد.

توجه: اگر فردی در آزمون پذیرفته شود اما مدرک زبان انگلیسی نداشته باشد، مصاحبه علمی وی لغو خواهد شد.

 

مدارک زبان انگلیسی مورد نیاز برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

مدرک 

نمره 

(TOEFL (PBT

480

TOLIMO

480

IELTS

5

MHLE

50

MELAB

70

(TOEFL (IBT

60

MSRT

50

MCHE

50

 

جزوات آزمون لیسانس به پزشکی 1402

اولین پرسشی که مطرح می شود این است که برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟ برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی، علاوه بر نیاز به داشتن منابع مورد نیاز بسیاری از داوطلبان نیاز به استفاده از جزوات آزمون لیسانس به پزشکی نیز هستنداین جزوات به طور مختصر شامل تمام نکات مندرج در دروس مورد مطالعه برای آزمون هستند. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که هیچ جزوه‌ای نمی‌تواند جای کتاب را برای داوطلبان پر کنداما با توجه به کامل و جامع بودن این جزوات می توان گفت که وجود آن ها نقش زیادی در یادگیری هر چه بهتر مفاهیم و مطالب درسی برای داوطلبان ایفا می کند

در ادامه بهتر است ذکر کنیم علی الخصوص داوطلبانی که زمان زیادی برای مطالعه کلیه مطالب مفاهیم درسی ندارند و تنها می توانند مطالب مهم پر سؤال را مطالعه کنند.  برای دسترسی به جزوات آزمون لیسانس به پزشکی و نتایج آزمون لیسانس به پزشکی نیز می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کنیدمشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات مفید و کاملی را در اختیار شما قرار دهند. کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل کنید و راهنمایی در خصوص برای لیسانس به پزشکی چی بخونیم؟ دریافت نمایید.

منبع: https://b2n.ir/e49428

  • ۰۲/۰۳/۰۳
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی