مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

رشته علوم انسانی را می توان از آن دست رشته هایی دانست که از نظر برخی از افراد، بازار کار چندان مناسب و خوبی و مشاغل رشته انسانی آینده شغلی ندارد. اما باید عرض کنیم که به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و شما از طریق آشنایی با شغل های رشته انسانی و بازار کار آن ها می توانید به این موضوع پی ببرید. در پاسخ به پرسش انتخاب رشته انسانی چه شغل هایی دارد، ما لیست تمامی شغل های رشته انسانی را در ادامه مقاله برای شما ذکر خواهیم کرد

چرا باید شغل های رشته انسانی را بشناسیم؟

شناخت لیست مشاغل رشته انسانی برای هر فرد مشغول به تحصیل و یا دانش آموخته این رشته تحصیلی ضروری به نظر می رسد؟ حتماً می پرسید چرا؟

هر فرد باید براساس شناخت خود از رشته ها،میخواهد بداند انتخاب رشته انسانی چه شغل هایی دارد و با شناخت بازار کار آن ها و سطح درآمد رشته ها اقدام به انتخاب رشته کند.

درست است که علاقه از اهمیت بسیاری در زمان انتخاب رشته دوران دبیرستان یا دانشگاه دارداما باید به موارد بسیار مهمی همچون بازار کار و درآمی که می توان از اشتغال در شغل مرتبط با رشته انسانی به دست آورد، توجه لازم را مبذول داشت.

اطلاع از لیست مشاغل انسانی و به دنبال آن بازار کار و درآمد حاصل از مشاغل گنجانده شده در این رشته به مراتب می تواند به داشتن انتخاب رشته ای بهتر و منطقی تر برای فرد کمک کند.

آیا 10 شغل پردرآمد شاخه های علوم انسانی در ایران را می شناسید؟

شاخه های رشته علوم انسانی با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه انسانی در 5 دسته و زیر گروه مختلف تقسیم بندی می شوند.

اگر نگاهی به شاخه های رشته علوم انسانی بیندازید متوجه وجود تعداد زیادی از رشته های تحصیلی در هر زیرگروه می شوید.

آیا می دانید با توجه به لیست مشاغل علوم انسانی کدام یک از این مشاغل می توانند جزء پردرآمدترین شغل رشته انسانی برای زنان و یا آقایان باشند؟

 

روانشناسی

وکالت

حسابداری

مدیریتی

تریبیت بدنی

هتل داری

اقتصاد

جهان گردی

جغرافیا

ممد کار اجتماعی

در ادامه سعی در معرفی این از 10 شغل پردرآمد شاخه های علوم انسانی در ایران برای شما عزیزان می پردازیم. جهت شناخت کلیه این مشاغل می توانید با مشاوران خبره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

منبع: https://irantahsil.org/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%BA%D9%84-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C/

  • ۰۲/۰۳/۲۱
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی