مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشید ، حتماً دوست دارید بدانید بهترین رشته های تحصیلی در دنیا چه مواردی هستند. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان بپردازیم و به تمامی سوالات شما در رابطه با جذاب ترین رشته های دانشگاهی پاسخ دهیم. شاید علاوه بر رشته های پولساز دنیا ، شما نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با سخت ترین رشته های دنیا نیز داشته باشید که در ادامه به سوال شما در رابطه با این موضوع نیز پاسخ خواهیم داد. برای آشنایی با رشته های پولساز دنیا می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا شامل چه مواردی می شوند؟

برای پاسخ به این سوال لازم است معیارهای خود را در رابطه با رشته های پولساز در دنیا تعیین کنید. به طور مثال ممکن است برای برخی دانشجویان ، رشته های پولساز دنیا مواردی باشد که خیلی زود به پول می رسد و نیازی به گذراندن سال های زیاد در تحصیل ندارد. اگر شما این عقیده را دارید ، رشته های گروه پزشکی را کنار بگذارید. برخی دانشجویان ممکن است رشته های پولساز دنیا را شامل مواردی بدانند که اجازه کار در حین تحصیل را به آن ها می دهد و چند بعدی هستند ، یعنی دانشجو می تواند همزمان با تحصیل با یادگیری مهارت هایی جدید در محیط کار نیز مجهز شود. اگر به این گونه رشته ها علاقه دارید ، به شما رشته های گروه مدیریت را توصیه می کنیم.  در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان ، بپردازیم.

به طور کلی می توان بهترین رشته های تحصیلی در دنیا را به صورت زیر دسته بندی نمود:

✔️ بهترین رشته های تحصیلی در دنیا از نظر بازار کار

✔️ از نظر فرصت شغلی

✔️ از نظر درامد

✔️ میزان پولساز بودن رشته

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا طبق آخرین آمار جهانی

سازمان های معتبر جهانی هر سال یک سری رشته های دانشگاهی را معرفی می کنند که به عنوان پر امتیازترین رشته ها از نظر درآمد و بازار کار در نظر گرفته می شود. در ادامه ما به بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان می پردازیم.

جذاب ترین رشته های دانشگاهی
 

رشته مدیریت 

علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مهندسی برق

مهندسی عمران

طراحی

روابط بین الملل

زبان های خارجه

پزشکی

معماری

مهندسی هوافضا

داروسازی

بازاریابی

بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان به شرح زیر است:

 رشته مدیریت

یکی از رشته های پر درآمد و پولساز جهان ، مدیریت است. رشته مدیریت ، شامل 11000 گزینه تحصیلی متفاوت در دانشگاه های مختلف جهان است و از جمله رشته های پولساز دنیا محسوب می شود. یکی از دلایل پولساز بودن این رشته چند بعدی بودن آن است. ما مدیرانی را می بینیم که کارشناس مالی ، کارشناس بازرگانی ، کارشناس حسابداری ، کارشناس منابع انسانی و… هستند و حتی می توانند به قسمت های مختلف سازمان مشاوره دهند. یکی از رشته های پر طرفدار این روزها نیز مدیریت آیتی است که برای علاقه مندان به رشته های چند بعدی کاملاً مفید خواهد بود. پس رشته مدیریت یکی از جذاب ترین رشته های دانشگاهی است که به شما توصیه می کنیم در صورتی که قصد ادامه تحصیل در این حوزه را برای خارج از کشور دارید ، مدارک  BBA در کانادا ، مدارک BBA در استرالیا و مدارک BBA در هلند را نیز ضمیمه مدارک خود نمایید.

 

☑️ علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات

ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و تعجبی ندارد که هنگام  بررسی 12 رشته پولساز آینده جهان ، با این رشته رو به رو شوید. علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات شامل تمامی علومی می شود که با این حوزه در ارتباط است از برنامه نویسی و طراحی سیستم های کامپیوتری تا امنیت در فضای مجازی و.. همگی در زیرشاخه های این رشته قرار می گیرند.  علوم کامپیوتر بر برنامه نویسی و نرم افزار تمرکز دارد ، در حالی که فناوری اطلاعات در مورد حفظ سیستم های رایانه ای و ایجاد شبکه ها و پایگاه های داده است. افرادی که این رشته را انتخاب می کنند می توانند در محیط کار به انجام اموری همچون تحلیل داده ، مشاور فناوری اطلاعات ، توسعه سیستم و توسعه بازی و.. بپردازند.

علوم کامپیوتر از جمله جذاب ترین رشته های دانشگاهی است و از جمله دانشگاه های مطرح در سراسر جهان که به تدریس این رشته می پردازند می توان به لیسانس علوم کامپیوتر در فنلاند ، لیسانس علوم کامپیوتر در آلمان و لیسانس علوم کامپیوتر در ایالات متحده ، اشاره کرد.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%87%D8%A7/

  • ۰۲/۰۳/۲۷
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی