مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

با پذیرفته شدن در دانشگاه بقیه الله می توانید در مراکز نیمه متمرکز به تحصیل بپردازید. این مرکز دارای مصاحبه تخصصی نیز هست. یعنی شما پس از کسب نمره مورد نیاز از طریق کنکور نیاز است که در مصاحبه این مرکز نیز پذیرفته شوید. تمامی نکاتی که نیاز هست قبل از پذیرفته شدن در دانشگاه بدانید، در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بقیه الله آورده شده است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا نکات مرتبط با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بقیه الله را بیشتر بررسی کنیم.

زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله 1402

یکی از مهم ترین مواردی که در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بقیه الله اعلام می شود، زمان ثبت نام در این دانشگاه می باشد. در واقع زمان ثبت نام در دانشگاه بقیه الله، مربوط به زمان ثبت نام کنکور سراسری می باشد. در واقع افرادی که در سایت سنجش برای کنکور ثبت نام می کنند، می توانند علاقه مندی خود را به دانشگاه بقیه الله نیز اعلام دارندمطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده از سایت اختصاصی دانشگاه بقیه الله، پذیرش در این موسسه نیز مانند دانشگاه های دولتی خواهد بود.

نحوه ثبت نام دانشگاه بقیه الله 1402

مراحل ثبت نام در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بقیه الله به صورت کامل بیان شده است. در این قسمت همراه ما باشید تا مراحل ثبت نام را با هم بررسی کنیم.

در ابتدا باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سراسری” از منوی موجود در قسمت راست شروع کنید.

سپس باید با فشردن لینک فعال “ثبت نام آزمون سراسری  ادامه مراحل را طی کنید.

در مرحله بعدی از شما خواسته می شود تا برای  پرداختن هزینه نام نویسی از طریق کلیک بر روی گزینه “خرید سریال ثبت نام” در سمت راست صفحه اقدام نمایید.

سپس با فعال نمودن تیک مربوط به نوع سریال ثبت نام با توجه به گروه آزمایشی و سپس فشردن عبارت “تایید و ادامه” ادامه مراحل طی خواهد شد.

در آخر با درج نمودن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، پست الکترونیک، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و سپس انتخاب کلید “تایید و ادامه” و یادداشت کردن شماره پیگیری پرداخت نمایش داده شده و انتخاب دکمه “ادامه روند پرداخت” می توانید ادامه مراحل را بروید.

در آخر به شما کدرهگیری داده خواهد شد که می توانید مراحل ثبت نام را به پایان برسانید.

شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله 1402

یکی از مهم ترین نکات در هنگام ثبت نام، مطالعه شرایط ثبت نام است که این مورد نیز در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه بقیه الله به صورت کامل آورده شده است. برای سهولت بیشتر نیز ما در این قسمت شرایط را بررسی خواهیم کرد.

شرایط عمومی:

  • اعتقاد به دین اسلام ، انقلاب اسلامی و نظام
  • اعتقاد به ولایت فقیه
  • عدم سوء سابقه
  • انجام احکام
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • سلامتی جسمی و روحی

 

شرایط اختصاصی:

  • حداقل سن در هنگام پذیرش داوطلبان 16 و حداکثر سن 22 سال تمام می باشد.
  • سن به ازای بسیج فعال جبران می شود.
  • دوره سربازی نیز از سن افراد کاسته می شود.
  • در شرایط برابر و مساوی اولویت با اعضای درجه یک خانواده ایثارگران، جانبازان، شهدا، آزادگان، رزمندگان و همچنین اعضا بسیج خواهد بود.
  • ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان
  • احراز صلاحیت کتبی و موفقیت در مصاحبه علمی، روانسنجی و تست ورزش
  • ارائه امکانات مختلف به دانشجویان

 

شرایط علمی:

یکی از شرایط علمی برای قبولی در دانشگاه بقیه الله این است که تراز علمی 9500 و بالاتر در کنکور سراسری برای پذیرش در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی بدست آورید.

دومین شرط علمی برای قبولی در دانشگاه بقیه الله این است که تراز علمی 8000 و بالاتر در کنکور سراسری برای پذیرش در رشته های کارشناسی بدست آورید.

سومین شرط کسب تراز علمی 7000 و بالاتر در کنکور سراسری برای پذیرش در رشته های کاردانی می باشد.

 

منبع: https://irantahsil.org/%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1%da%86%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d9%82%db%8c%d9%87-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/

 

  • ۰۲/۰۳/۲۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی