مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

رشته دامپزشکی یکی از رشته‌های علوم تجربی است که طرفداران زیادی داردافرادی که در این رشته فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند به درمان حیوانات بپردازند و بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان را نیز درمان کنندافراد از طریق سه روش می‌توانند در این رشته درس بخوانند. این سه روش شامل: شرکت در کنکور و کسب رتبه بالا، ثبت نام کردن در مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد و تحصیل در خارج از کشور می‌باشند. افراد برای پذیرش در رشته دامپزشکی بدون کنکور باید شرایطی را دارا باشند؛ در غیر این صورت، نمی‌توانند در دانشگاه‌ها ثبت نام نمایند

اگر شما مایل هستید درباره رشته دامپزشکی بدون کنکور اطلاعات بیشتری را به دست آورید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید

دامپزشکی بدون کنکور در ایران

🔶 دامپزشکی دانشی است که به شناخت، تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری دام‌ها و حیوانات، شیوه‌های کنترل و بازرسی بهداشتی مواد غذایی و فرآورده‌های با منشأ حیوانی می‌پردازد. در واقع، این رشته با بیماری‌های انسان سروکاری نداشته و فقط به بخشی از بیماری‌ها می‌پردازد که بین انسان و حیوان مشترک هستنددر این رشته دانشجویان با بهداشت تغذیه دام‌ها آشنا می‌شوند. در کل می‌توان گفت که دامپزشکی رشته‌ای است که ناظر به همه ابعاد زندگی بهداشتی و سلامت دام‌ها و همه حیوانات می‌باشد.

🔶 رشته‌ دامپزشکی در کشور ما در مقاطع مختلف تحصیلی و در دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور ارائه می‌شود. امکان ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی در مقاطع مختلف در دانشگاه سراسری ممکن نیست و تنها دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی امکان ادامه تحصیل را برای داوطلبان در رشته دامپزشکی به صورت بدون کنکور فراهم نموده است. نحوه گزینش برای ورود به دامپزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور کرج، تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بابل در مقطع کاردانی با توجه به معدل کتبی دیپلم می‌باشد.

🔶 متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که امکان پذیرش داوطلبان در دامپزشکی بدون کنکور آزاد در مقطع کاردانی تنها بر اساس سوابق تحصیلی امکان‌پذیر خواهد بود. لذا در صورت دارا بودن معدل لازم، خواهید توانست نسبت به انتخاب رشته اقدام لازم را انجام دهید.

🔶 آن دسته از داوطلبانی که متقاضی شرکت در کنکور سراسری و تحصیل در رشته دامپزشکی در دانشگاه‌های سراسری ایران هستند، می‌بایست در کنکور رتبه بالایی کسب کنند. اما نیاز نیست که خیلی نگران آزمون کنکور سراسری باشید، با اخذ مشاوره و تهیه منابع از طریق آکادمی ایران تحصیل می‌توانید رتبه مورد نظر برای قبولی در دامپزشکی دانشگاه سراسری را کسب کنید. شما با کلیک روی عکس پایین به پایگاه اینترنتی آکادمی ایران تحصیل منتقل شده و می‌توانید اطلاعات تکمیلی را کسب کنید.

شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی بدون کنکور 
 

همانطور که در ابتدا مقاله بیان شد، افراد برای پذیرش در این رشته بدون شرکت در کنکور باید حتما شرایط پذیرش را دارا باشند. برخی از مهم‌ترین شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی بدون کنکور، شامل موارد زیر است.  

  • داوطلبان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های ریاضی و فیزیک و همچنین علوم تجربی در صورتی می‌توانند در دامپزشکی بدون کنکور شرکت نمایند که دوره کارشناسی خود را در دانشگاه‌های خارج از کشور گذرانده باشند.
  • داوطلبان و فارغ‌التحصیلان کنکور انسانی امکان ورود به دکتری حرفه‌ای دامپزشکی بدون کنکور را نخواهند داشت.
  • دارا بودن معدل دیپلم بالای 16 برای کلیه متقاضیان الزامی است
  • آن دسته از داوطلبانی که در خارج از کشور کارشناسی خود را در تمامی دروس و واحدهای گذرانده بالای 15 کسب نموده‌اند، می‌توانند در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است تا بدانید که افرادی که در این رشته بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می‌شوند، باید در هر نیمسال تحصیلی تمامی شهریه خود را به طور کامل پرداخت نمایند.

منبع: https://b2n.ir/x16460

  • ۰۲/۰۳/۲۹
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی