مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای 1402 برای داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در این دانشگاه بسیار اهمیت دارد. داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده پس از بررسی راهنما انتخاب رشته فنی حرفه ای برای شرکت در فرایند انتخاب رشته دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور شرکت کنند و شانس قبولی خود را در هریک از کد رشته‌ها محک بزنند.

اهمیت انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای 1402 

انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای همواره از بزرگترین مشغله‌های فکری داوطلبان مقطع کاردانی بوده و هست و این حساسیت بی دلیل هم نیست. در واقع تمامی آینده یک داوطلب به انتخاب رشته صحیح اصولی و بر اساس برخی نکات روانشناسی و توانایی سنجی در داوطلبان بستگی خواهد داشت. به جرات می‌توان گفت نیمی از موفقیت شما در آزمون یا معدل دیپلم شما و نیمی دیگر از آن وابسته به انتخاب رشته صحیح شما خواهد بود.

انتخاب رشته فنی حرفه ای 1402 مهم‌ترین موضوع برای داوطلبانی که ثبت‌نام کنکور فنی حرفه ای را تکمیل کرده‌اند، می‌باشد و کلیه داوطلبان می‌بایست دقت کافی را در این مساله داشته باشند. در حال حاضر فرایند انتخاب رشته این دانشگاه در رشته‌های بدون آزمون و با آزمون صورت می‌گیرد و داطلبان پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش می‌توانند فرایند انتخاب رشته دانشگاه فنی حرفه ای را آغاز کنند.

توجه به متعدد بودن رشته‌های فنی حرفه ای و عدم آشنایی برخی داوطلبان با این رشته‌ها توصیه می‌کنیم حتماً جهت انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا با رتبه‌های برتر کنکور در مورد انتخاب رشته‌تان مشاوره داشته باشید و از تمامی رشته‌های فنی حرفه ای و آینده کاری و حدنصاب قبولی این رشته‌ها مطلع شوید. اما بسیاری از داوطلبان در رابطه با زمان انتخاب رشته دانشگاه فنی حرفه ای و راهنما انتخاب رشته فنی حرفه ای 1402 سؤال دارند که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

تاریخ انتخاب رشته دانشگاه فنی حرفه ای 1402

زمان انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای معمولاً از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود و داوطلبان باید در زمان اعلام شده پس از بررسی راهنما انتخاب رشته فنی حرفه ای می‌توانند از بین رشته‌های ارائه شده دست به انتخاب بزنند. گفتنی است امکان شرکت در فرایند انتخاب رشته دانشگاه فنی حرفه ای تنها پس از پرداخت هزینه ممکن است.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش فرایند انتخاب رشته فنی حرفه ای 1402 از تاریخ 18 تیر شروع می‌شود و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت. در حال حاضر لینک انتخاب رشته‌های بدون آزمون و با آزمون فعال نشده است. پس از فعال شدن لینک داوطلبان می‌توانند با در اختیار داشتن راهنما انتخاب رشته فنی حرفه ای و دفترچه کنکور فنی و حرفه‌‌ای، مراحل گزینش کد رشته محل‌ها را آغاز کنند.

لیست رشته‌های ارائه شده کاردانی فنی حرفه ای 1402

همانطور که اشاره شد داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه فنی حرفه ای پس از بررسی و مطالعه راهنما انتخاب رشته فنی حرفه ای 1402، می‌توانند در بازه زمانی مشخص از سوی سازمان سنجش برای فرایند انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای اقدام کنند. از آنجا که آشنایی با رشته‌های دانشگاه فنی حرفه ای برای متقاضیان بسیار اهمیت دارد، در ادامه به لیست این رشته‌ها در سال 1402 اشاره خواهیم کرد.

فهرست رشته‌های با آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1402

داوطلبان متقاضی رشته‌های کنکور فنی حرفه ای 1402 می‌توانند از میان رشته‌های ارائه شده زیر دست به اقدام بزنند:

  • گروه الکتروتکنیک‌
  • گروه کامپیوتر
  • گروه مکانیک خودرو
  • گروه نقشه کشی معماری
  • ‌گروه حسابداری
  • گروه تاسیسات مکانیکی
  • گروه نقشه کشی معماری
  • گروه صنایع غذایی
  • تربیت بدنی

منبع: https://b2n.ir/k29916

  • ۰۲/۰۴/۲۵
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی