مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

آیا از رتبه قبولی رشته گفتار درمانی در دانشگاه های مختلف آگاهی دارید؟ کارنامه رشته گفتار درمانی افرادی که در سال های گذشته پذیرفته شده اند، چه درصدهایی را شامل می شود؟ آیا می دانید که چگونه می توان درصد دروس قبولی گفتار درمانی را کسب کرد؟ ظرفیت پذیرش این رشته در مقطع کارشناسی ارشد به چه نحوی است؟ ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی آخرین رتبه گفتار درمانی آزاد و آخرین رتبه گفتار درمانی سراسری بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید با جزییات کارنامه قبولی گفتار درمانی آشنا شوید.

رتبه قبولی رشته گفتار درمانی برای چه افرادی اهمیت دارد؟

اگر از علاقه مندان به رشته های پیراپزشکی هستید، حتما نام رشته گفتار درمانی را شنیده اید. این رشته که یکی از رشته های موجود در زیرگروه های علوم تجربی است، در واقع از زیر مجموعه های علوم توانبخشی به شمار می رود.

دانش آموختگان رشته گفتاردرمانی کمک می کنند تا افرادی که به دلایلی مختلفی همچون ژنتیک، اختلالات روانی، تصادف، مسائل روحی و یا … دچار مشکلاتی همچون اختلال در تلفظ، عدم ادراک اصوات، ناتوانی در ارتباط کلامی شده اند، بتوانند قوه گفتاری خود را بهبود ببخشند.

البته در این رشته تلاش می شود تا بیشتر از شیوه های روانشناسی جهت اصلاح و درمان استفاده شود. اما به هر حال، متقاضیان و علاقه مندان بایستی پس از شرکت در کنکور سراسری موفق به درصد دروس قبولی گفتار درمانی شوند. از آنجا که برخی از داوطلبان شناخت چندانی از میزان رتبه مورد نیاز برای قبولی ندارند، در ادامه چند کارنامه رشته گفتار درمانی را ارائه خواهیم داد. برای اطلاع از آخرین رتبه های قبولی در کارنامه قبولی گفتار درمانی می توانید با ما در تماس باشید.

رتبه قبولی رشته گفتار درمانی چند است؟

در حال حاضر دانشگاه های روزانه مختلفی رشته گفتار درمانی را پذیرش می کنند. البته این امکان نیز فراهم شده است تا در دانشگاه های پردیس خودگردان محدودی نیز در هر دو جنسیت زن و مرد دانشجو جذب نمایند. در جدول زیر شاهد چند نمونه رتبه قبولی رشته گفتار درمانی در چند سهمیه و دانشگاه مختلف هستیم. اما چنانچه به اطلاع از درصد دروس قبولی گفتار درمانی و یا  کارنامه قبولی گفتار درمانی دانشگاه خاصی هستید، از طریق تماس با کارشناسان ما می توانید رتبه های چند سال گذشته را دریافت نمایید.

 

رتبه

نام دانشگاه محل قبولی

سهمیه

سال آزمون

 

۳۸۶۲

دانشگاه علوم پزشکی تهران

منطقه 1

99

۵۹۱۱

دانشگاه علوم پزشکی تبریز

منطقه 1

99

۴۰۴۱

دانشگاه علوم پزشکی تهران

منطقه 2

99

۷۸‍۱۶

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منطقه 2

99

۶۱۲۶

دانشگاه علوم پزشکی تبریز

منطقه 3

99

۷۴۷۷

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منطقه 3

99

7260

 دانشگاه علوم پزشکی اراک

منطقه 1

98

6097

دانشگاه علوم پزشکی تهران

منطقه 2

98

9257

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

منطقه 2

98

3570

دانشگاه علوم پزشکی تبریز

منطقه 3

98

6593

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منطقه 3

98

 

منبع:  https://irantahsil.org/%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%DA%AF%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88/

  • ۰۲/۰۴/۲۶
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی