مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

دانش آموزان هنرستانی قبل از شروع سال تحصیلی جدید، ابتدا لازم است برای ثبت نام کتب درسی هنرستان اقدام نمایند. پس از ورود به سامانه خرید کتاب های درسی فنی حرفه ای و کاردانش ، وارد نمودن اطلاعات دانش آموزی امری ضروری می باشد. دانش آموزان تمامی پایه های فنی و حرفه ای نیز، برای خرید کتاب های درسی فنی حرفه ای لازم است به صورت الکترونیک اقدام نمایند. پس از سفارش کتاب های درسی هنرستان ، کتاب های مورد نظر به اداره آموزش و پرورش هر منطقه ارسال می گردد و سپس به مدارس تحویل داده می شود.

نحوه ثبت نام کتب درسی هنرستان

برای خرید کتب درسی ابتدا به سامانه irtextbook.ir  مراجعه نمایید. پس از ورود به سامانه خرید کتاب های درسی فنی حرفه ای و کاردانش لازم است اطلاعات فردی و همچنین مشخصات دانش آموزی خود را وارد نمایید. جدول زمانبندی تعیین شده برای خرید کتاب ، امکان ورود به سامانه را به شما خواهد داد و پس از آن نمی توانید به سامانه مورد نظر راه یابید. بر روی پایه مورد نظر و همچنین مقطع تحصیلی خود کلیک کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید. شایان ذکر است که خرید کتاب در صورتی امکان پذیر است که شما در مدرسه مورد نظر ثبت نام نموده باشید.

پس از انجام ثبت نام کتب درسی هنرستان برای پرداخت مبلغ مورد نظر باید اقدام نمایید. پرداخت هزینه به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر امکان پذیر است. برای خرید لازم است اطلاعات خود را به صورت الکترونیک و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب به انجام برسانید. متناسب با نوع بانک مورد نظر، وارد نمودن رمز دوم اینترنتی پویا و یا ایستا برای خرید ضروری می باشد. هزینه خرید هر کتاب متناسب با قیمت پشت جلد می باشد و دریافت هرگونه مبلغ دیگر برابر با قوانین و مقررات تخلف محسوب می گردد.

سفارش کتاب های درسی هنرستان می تواند به صورت فردی و یا گروهی صورت بپذیرد. برای سفارش فردی کتاب لازم است بر روی ورود دانش آموز کلیک کنید. برای ثبت نام کتب درسی هنرستان می توانید با استفاده از اپلیکشن موبایل نیز اقدام به خرید نمایید. در صورتی که نیازمند تنها یک جلد کتالب می باشید، می توانید در همان سامانه، برای خرید تک جلدی کتاب اقدام نمایید و از همان قسمت وارد سامانه شوید. ورود مدیران مدارس به سامانه الکتروینک به صورت گروهی از همان سامانه امکان پذیر است.

زمان ثبت نام کتب درسی هنرستان 1402

دانش آموزان برای ثبت نام کتب درسی خود در پایه های مختلف باید در زمان ها مقرر شده برای ثبت نام اقدام نمایند.

جدول زمان ثبت نام کتب درسی پایههای مختلف به شرح زیر  است:

زمان ثبت نام کتب درسی هنرستان
 

پایه هنرستان

برای کلیه پایه های پایه های تحصیلی  یازدهم و دوازدهم از اردیبهشت 1402 تا 26 خرداد ماه 1402

اصلاح سفارش

تمامی دوره های تحصیلی از 18 تیرماه الی 31 شهریور ماه 1402

توزیع منطقه به مدرسه

تمامی دوره های تحصیلی از 11 شهریور ماه الی 31 شهریور ماه 1402

توزیع مدرسه به دانش‌ آموز

تمامی دوره های تحصیلی از 18 شهریور ماه الی 1 مهرماه 1402

نحوه ثبت نام کتب درسی هنرستان 1402

برای ثبت نام و خرید کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، دانشجویان محترم ملزم به مراجعه به وبسایت irtextbook. ir و پیگیری فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی هستند. در صورت بروز اختلالاتی در ثبت نام کتاب، ابتدا بایستی اقدامات ضروری برای رفع مشکلات را از طریق سایت ثبت نام کتاب درسی پیگیری و سپس به ادامه فرآیند مراجعه نمایند.

ا‌گر ممکن نباشد که داوطلبان ثبت نام کتاب را انجام دهند، می‌توانند این فرآیند را به مدیران مدارس محول سازند. در این شرایط، والدین می‌توانند با پرداخت هزینه کتاب‌های درسی به مدارس، عملیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را به مسئولین مدرسه واگذار نمایند.

والدین محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات ثبت نام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ که شامل زمان، روش، سایت و سایر موارد است، می‌توانند به مقاله مربوطه که لینک آن در ادامه ارائه‌شده‌است، مراجعه نمایند.

موضوع ثبت نام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ که باید در زمان تعیین‌شده و به صورت صحیح انجام شود تا امکان دریافت کتاب برای دانش آموزان فراهم آید، از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا، روند ثبت نام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را به ترتیب مراحل و به‌صورت خلاصه در این بخش ارائه می‌دهیم.

منبع: https://B2n.ir/y65590

  • ۰۲/۰۶/۰۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی