مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

شهریه ارشد وزارت بهداشت مشخص شده است. همانطور که می‌دانید در صورت قبولی در دوره‌های شبانه و یا دوره‌های شهریه پرداز نیاز است، شهریه را بپردازید.  هر سال در عدد و ارقام این شهریه تغییراتی ایجاد می‌شود و همچنین ممکن است شهریه هر دانشگاه با دانشگاه دیگر متفاوت باشد. در ادامه همراه ما باشید تا از جزییات مربوط به شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ و همچنین جدول شهریه بهداشت و درمان، اطلاعات لازم را به دست آورید.

میزان شهریه ارشد وزارت بهداشت 

بر اساس توضیحاتی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته وزارت بهداشت قرار دارد، هزینه ثبت نام به واسطه دانشگاه تعیین می‌شود. کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از انتخاب رشته به پایگاه اینترنتی یا وبسایت دانشگاه مدنظر خود مراجعه کرده و از میزان مشخص شده شهریه اطلاع کافی به دست آورند.

هزینه تحصیل برای داوطلبان وزارت بهداشت معمولا در  ابتدای هر ترم به واسطه واحد مربوطه اعلام می‌شود. دانشجویان باید پس از اعلام هزینه، نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام کننداز سوی دیگر جداولی از طرف شوراها، مجامع و هیات امنای معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت در خصوص اعلام مبالغ شهریه دانشجویان منتشر می‎‌شود.

اما هیات امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی قادر هستند تا جدوال مصوبه اختصاصی خود را با در نظر گرفتن دانشگاه مربوطه داشته باشد و برای کمک به دانشجویان این جدول را منتشر کننددر ادامه به صورت کامل یکی از جداول مهم در خصوص شهریه ارشد وزارت بهداشت را قرار داده‌ایم، داوطلبین می‌توانند با مطالعه این جدول از میزان شهریه خود مطلع شوند.

جدول شهریه ارشد وزارت بهداشت

بیشتر دانشجویانی که می‌خواهند در یکی از رشته‌های علوم پزشکی، پرستاری و در کل رشته های کنکور ارشد وزارت بهداشت ادامه تحصیل دهند، با دغدغه هزینه شهریه متغیر و ثابت دانشگاه از ثبت نام منصرف می‌شوند. اما امروزه به دلیل  تورم و شرایط جامعه و همچنین هزینه‌های بالای تحصیل در رشته‌های پر خرجی مثل پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و بهداشت؛ پرداخت شهریه اقساطی شده است.

حداقل شهریه دکتری وزارت بهداشت

دو میلیون و ششصد

حداکثر شهریه دکتری وزارت بهداشت

هفت میلیون و دویست

بنابراین ما در این قسمت سعی کردیم به بررسی شهریه ارشد وزارت بهداشت بپردازیم. جدول شهریه ارشد وزارت بهداشت به صورت اطلاعات درج شده در ادامه آمده است. بر اساس آخرین اخبار اعلام شده از سمت دانشگاه‌ها در صورتی که شهریه سال ۱۴۰۲ اعلام شود نیز این جدول به روز رسانی خواهد شد.

نحوه پرداخت شهریه ارشد وزارت بهداشت

برای پرداخت شهریه ارشد وزارت بهداشت، لازم است با دانشگاه و مرکز محل قبولی خود در ارتباط باشید. اما به صورت کلی شهریه‌ها به صورت اینترنتی دریافت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه پرداخت شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر قصد دارید در دانشگاه آزاد ثبت نام کنید، ابتدا باید به سامانه دانشگاه آزاد اسلامی ورود کنید. نشانی اینترنتی سامانه مد نظر را در مرورگر گوگل سرچ نمایید.

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه، رمز عبور و نام کاربری خود را وارد کنید و بعد گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

از بین موارد نمایش داده شده در سایت، بر روی گزینه امور مالی نیمسال اول کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

در این مرحله می‌توانید شهریه خود را نسبت به انتخاب واحدهای متغیر و شهریه ثابت بپردازید.

پرداخت الکترونیکی را انتخاب نمایید و سپس اطلاعات کارت بانکی خود را به دقت وارده کرده و در آخر بر روی گزینه ثبت و پرداخت کلیک کنید.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa/

  • ۰۲/۰۶/۱۱
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی